wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor daikiri » wo jun 27, 2012 3:21 pm

ja heb er nog enkele pups over...

Nest Isaura&Roxas
Belita(moer) zoekt nog een thuis (dew marked)tis een zoetje, echt waar..
Branwen ram zoekt nog een thuis(dew marked met 2 ruitjes op zijn hoofd)is een grote zware ram in wording met een eerlijk karakter, maar je zal op u strepen moeten staan..
Fen ram zoekt nog thuis (dew marked beige) beetje bang voor de grote wereld... maar toch niet mensenschuw...lieve jongen

Nest Shuriken & masai
Mylena moertje (black, half angora) zeer lief en sociaal met ons vingers ...

Nest Solita& Masai(jongste nest)
3 Sable mitt rammen
4 lichte color pionts (chocolade)ram en moer
3 chocolade( verdund momenteel)Ram en moer
foto's volgen of zie op facebook...

kleur kan nog zwaar veranderen maar het ziet en veel belovend uit...
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor sah » vr jun 29, 2012 2:09 pm

Ik heb de foto's gezien, mooi!
Ik wil ze toch wel eens in het echt zien nu!

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor Kimster » vr jun 29, 2012 3:31 pm

Ik heb de foto's gezien, mooi!
Ik wil ze toch wel eens in het echt zien nu!
Lol, hang maar al een hangmat extra op. Al die pupjes bezoeken zonder voor ééntje te vallen is onmogelijk :rol:

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor jeanine » vr jun 29, 2012 8:24 pm

Dat laatste nestje is nog niet fotorijp :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor daikiri » zo jul 01, 2012 12:11 pm

tja dat ze schattig zijn dat wisten we al he kimster..ik smelt al als ik er aan denk..
verder zal het moeilijk worden om te kiezen voor mij
Branwen (ram)lijkt sterk op Alexi of te wel Belmiro een sable ram zou kunnen blijven maar tis zooo moeilijk om te beslissen ...en het hangt er ook vanaf of iemand een van deze knappe heren wil??

de zwarte nest is ook heel mooi geworden daarvan blijft Tia Dalma een pikzwarte moer met haar op de tanden. en zus Mylena is ook nog steeds op zoek..
van de derde nest mss 2pups? een choco ram en een color piont choco moer..die kunnen me momenteel erg bekoren..
Vandaag vertrekt die mooie Amergo( sandy) die ik niet graag zie vertrekken..
gisteren is Saantje onze knappe samoerai komen halen en ook die zag ik niet graag vertrekken
Donderdag gingen Calypso en Elektra al weg met steve
Zena en Turon blijven nog enkele weekjes, want ons kimster gaat eerst op verlof..veel plezier!!

nog wat foto's
Branwen
Afbeelding
Afbeelding
Belmiro
Afbeelding
Afbeelding
Belita
Afbeelding
Fen(ram)
Afbeelding
Mylena
Afbeelding
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Taiga
Berichten: 0
Lid geworden op: ma jun 27, 2011 3:48 pm
Contacteer:

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor Taiga » zo jul 01, 2012 12:22 pm

Hoe leuk :3 Ik ben absoluut weg van Fen, hij is zo snoezig~! Hoe oud zijn de spookjes nu?

Ik hoop dat ze allemaal snel een baasje vinden en daar goed verwend worden.
.:[♥~Bezoek onze frettige bende in de Senshido Residence~♥]:.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor daikiri » zo jul 01, 2012 12:24 pm

nu 9 weken oud.. ideale leeftijd he..
ja hij is echt een lieve ram, een beetje bang voor de wereld maar niet voor mensen..
tis een schatje
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor daikiri » zo jul 01, 2012 12:26 pm

Fen is de derde van onderaan te beginnen lol
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor jeanine » zo jul 01, 2012 4:54 pm

Moeilijk uit elkaar te houden die bende. Alhoewel die zwartjes haal je er zo uit :rol: Er zit zelf geen eentje bij dat bijt, wel interesse in mijn blote tenen :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor daikiri » do jul 05, 2012 9:33 pm

ons Milena is bij storm en Yannick gaan wonen vandaag en onze Belmiro zal de fretsel van mijn vent en zoon worden :rol: :rol: :rol:
Vandaag ging ook ons eigen Tia Dalma in haar eigen groep met Mythos(Belmiro) en de 2 mama's waren ver in de wolken met hun zoon en dochter terug bij hun..
dai
Fen-Branwen-Amergo en Belita zijn nog vrij..
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor sah » vr jul 06, 2012 2:25 pm

Van t jongste nestje komt er uiteindelijk dus eentje naar ons :p
ik ben volop over namen aan t denken....

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor jeanine » vr jul 06, 2012 7:24 pm

Sah, toch bezweken voor die kleintjes :p Ik heb je keuze al bewonderd, zal een leukerd worden ;)
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor sah » vr jul 06, 2012 8:22 pm

Ja, toch wel, als ik ooit een pup wil moet het nu, Aruba en Jack zijn nu 2 jaar en Nymeria en Zomer 1 jaar...Ik wil ooit wel graag een eigen pupje die ik van heel klein heb uitgezocht, ik wou nooit 2 groepen, mr die heb ik nu al met Wasabi die bang is van Zomer.
Het is de bedoeling dat de pup in de jongere groep past. Hij moet erbij passen, want 3 groepen kan ik niet redden, mr nr zij elkaar hebben aanvaard, zullen ze de pup hopelijk ook aanvaarden.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor jeanine » vr jul 06, 2012 9:36 pm

Sah, ik hoop dat het lukt om het bij de jongsten te steken. Inderdaad met 3 groepen als je uit werken gaat is het een korte speeltijd voor iedereen. Ik heb dat hier een poosje gehad en ze waren niet eens uitgespeeld als ze terug in de kooi moesten om plaats te maken voor de volgenden. Je bent vlug 3 uur kwijt en niemand is voldaan. ;)
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor sah » za jul 07, 2012 5:55 pm

Met een pupje lukt dat meestal toch? (mij nu niet bang maken he)
Bovendien zijn zijzelf nog maar een goede 3 maand een groepje, dus ik hoop dat het lukt!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor Peewee » za jul 07, 2012 7:43 pm

Met een pupje lukt dat meestal toch? (mij nu niet bang maken he)
Bovendien zijn zijzelf nog maar een goede 3 maand een groepje, dus ik hoop dat het lukt!
Is niet gezegd dat dat automatisch zonder slag of stoot lukt... Lcke bvb had er vorig jaar 2 pups bijgehaald om bij haar 2 oudere te zetten en zonder succes, ze moeten noodgedwongen appart in de kooi zitten en los lopen.
En als ik mij niet vergis had A3ke ook ergens pech bij het "koppelen" van pups aan een al bestaande groep... (correct me if I'm wrong e Davy ;) )
Het omgekeerde kan natuurlijk ook, toen Archie er hier bijkwam was ik bang dat het niet zou lukken met mijn 2 fretten die ik toen had omdat die (en dan vooral Uzzi) geen andere fretten verdroegen, en dat was binnen een week in orde en vorig jaar toen ook Indy er nog eens bijkwam was er helemaal niets aan de hand en klikte het meteen maar met andere fretten zoals op speeldagen, beurzen of bezoekers lukte het nog steeds niet... dus ge ziet alles kan he :)

Is niet om u bang te maken hoor maar het kan dus :)

Normaal als er de vorige keer tussen die 2 van jou geen echte strubbelingen waren zal het wel moeten lukken ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor sah » za jul 07, 2012 8:15 pm

Ja, maak me dus bang! :D
3 groepen zou ik echt niet aankunnen, mr vorige keer zei ik dat ook over 2 groepen, dus laat ons hopen dat het gewoon goed komt, ik vertel hen nu al over de pup, dus hopelijk begrijpen ze me. :D :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor jeanine » za jul 07, 2012 9:31 pm

Sah, je kan alvast eens een dekentje bij Dai achterlaten en later ophalen om in je groep te leggen. Zo zal de puppygeur minder vreemd overkomen denk ik. :idea: Doet het geen goed dan ook geen kwaad ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: wat kruipt er nog door mijn struikgewas...(PUPS)

Berichtdoor daikiri » zo jul 08, 2012 7:30 pm

hey sah
zoals die elkaar goed hebben ontvangen zo zullen ze meestal nog beter hun best doen met een pup..geen reden om bang te worden hoor.. :p
zal idd als ens een deken meegeven met hun geur op om in de kooi te zwieren..komt allemaal goed!
ondertussen zijn hun ogen volledig open en eten ze al goed alle soorten vlees
brok geweekt dat gaat er ook al goed in..
binnen kort foto's..
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 43 gasten