verwende fretten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

verwende fretten

Berichtdoor sah » vr mar 22, 2013 11:01 am

Hoi,
Ik zit nu al 3 dagen ziek thuis (jullie hebben ook vast gemerkt dat ik veel op het forum zit) en mijn fretten mogen hierdoor dus bijna de hele dag rondlopen in huis, terwijl ze anders moeten wachten tot ik terug ben van mijn werk. Nu had ik vanmorgen de kooi blijkbaar niet snel genoeg geopend, man man zo een gedoe in die kooi, net alsof ze er nu eens nooit uitmogen :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: verwende fretten

Berichtdoor jeanine » vr mar 22, 2013 5:06 pm

Snel beterschap. ;)
Verwende kinderen zijn het. Als ons Freebee s'morgens haar medicatie krijgt en ik voor het gemak de 2 anderen nog even laat wachten staat Buster ongeduldig te blazen naar mij van uit de kooi. Deze morgen ging mijnheer aan mijn ochtendjas te bengelen zodra hij uit mocht. :lol: Er stond weer geen maat op zijn spelen. Ons Thirza moet zo nodig op de xl geraken om mijn aandacht op haar te vestigen.
Ze weten het maar al te goed dat ze nog speeltijd te goed hebben die dag, maar profiteren zo graag.
Afbeelding

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: verwende fretten

Berichtdoor jonalies » za mar 23, 2013 6:05 am

klinkt bekend in mijn oren , hier is het niet anders :D

rihmjihm
Berichten: 0
Lid geworden op: wo apr 22, 2015 1:58 pm

Re: verwende fretten

Berichtdoor rihmjihm » wo apr 22, 2015 2:36 pm

Gisteren was de grote dag... dan verhuisden we. Gelukkig is alles vlot verlopen en hebben de fretten bijna geen stress gehad. Raar maar waar was Flobbe toch een klein beetje stressy, maar nu weer haar volledige zelf :)
Ze mogen nu voor de eerste keer loslopen...elk met een toezichter om achter hun poep aan te lopen om te zien of ze toch niet iets vinden die niet zo fretproof is als we denken :) Daar gaan we dan!
ahsan

jonalies
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jun 20, 2012 6:35 pm

Re: verwende fretten

Berichtdoor jonalies » vr apr 24, 2015 6:05 am

Je schatten zullen vlug wennen hoor! maar nu hebben ze natuurlijk veel aandacht voor de nieuwe geurtjes hé !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten