Eerste weekendje weg

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
TessaCornelis
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:35 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Eerste weekendje weg

Berichtdoor TessaCornelis » za nov 23, 2013 3:13 pm

We zijn nu een weekendje in Landal Lommerbergen ( Nederland ) en onze schatjes zitten nog thuis. Gelukkig heb ik een fantastische mama die haar kleinzoontjes niet kan missen en speciaal een rit van 2u doet (heen&terug) om hen te laten spelen. Gelukkig zijn we morgenavond thuis om ze zelf nog een beetje te laten spelen.
Stiekem ben ik ongerust en denk ik vaak, hopelijk is alles goed - ze hebben nu ook een nieuwe kooi ( en Vector had wat aanpassingprobleempjes) dus ben ik wel met mijn gedachten af en toe bij hen :wub: ik zie ze toch beide zo graag!
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Eerste weekendje weg

Berichtdoor jeanine » za nov 23, 2013 8:25 pm

De eerste keren zonder fretten op vakantie was voor mij niet zo geslaagd. Ze waren op hotel en eigenlijk wel goed verzorgd maar ik miste ze zo erg. Om de haverklap hotelier een sms of alles nog naar wens ging, overbezord baasje natuurlijk. Nu gaan ze gewoon mee, al is dit op zich wel een aanpassing voor wat je zelf zou willen en kunnen doen. Op tijd terug zijn want de fretjes moeten ook nog spelen.
Ik zou zeggen geniet maar van je uitstap, je bent niet lang zonder ze.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Eerste weekendje weg

Berichtdoor Margiet » zo nov 24, 2013 3:19 am

En tijdens dat genieten doet ge maar héél veel energie op voor het komend weekend, Tessa want we willen een SUPERleuke beurs dus ... veel werken!! ;-)
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Eerste weekendje weg

Berichtdoor skiwi » za dec 14, 2013 1:47 pm

dat went wel hoor, zo eens een weekendje zonder :-)
of 't zal aan mij liggen... ben zelf niet zo overbezorgd als ik weet dat ze goed zitten.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 40 gasten