Plaatsing fretjes

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
YNK829
Berichten: 0
Lid geworden op: ma nov 07, 2011 11:06 am

Plaatsing fretjes

Berichtdoor YNK829 » wo dec 18, 2013 2:07 pm

Hallo allemaal (sorry als ik in het verkeerde deel zit)

Ik vertrek binnenkort (begin Januari) naar het buitenland voor een lange periode, 3 maand.
Thuis heb ik twee fretjes, Storm en Milena, en ben ik op zoek naar een onderkomen voor hen.

Ik zal na deze 3 maand terug in België zijn maar weet niet voor hoelang, daar mijn plannen zijn om uiteindelijk in het buitenland definitief te verblijven.
Daarom ben ik op zoek naar iemand die graag twee fretjes definitief een nieuw huisje wil bieden.

Storm is iets meer dan 2 jaar oud, vrouwtje en gechipped en heeft een chip tegen het loops zijn.
Milena ongeveer anderhalf jaar oud, en ook gechipped en chip tegen loops zijn.

Indien iemand interesse heeft, kan hij/zij mij altijd contacteren via pm of via sms 0496 69 69 72.

Ik geef ook de kooi mee, en droogvoer en bakvulling.
De kooi is groot en daarbij ook een tunnel en wat speeltjes.

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Plaatsing fretjes

Berichtdoor daikiri » wo dec 18, 2013 6:35 pm

Hey daar,
Storm en milena moeten eigenlijk terug bij me keren als je er geen plaats meer voor hebt. Bel me gerust heb een ander nr 0471-858118
Gr Vanessa daikirisferrets
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten