Happy new year van Fred en Barny

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
barny
Berichten: 0
Lid geworden op: do aug 15, 2013 7:17 am

Happy new year van Fred en Barny

Berichtdoor barny » do jan 02, 2014 7:45 am

Happy 2014 van Barny en Fretje :) Afbeelding intussen al 2 serieuse rakkers .. die heel het huis en zijn bewoners naar hun hand zetten .. xd .. zelfs bezoekers plooien voor hun " charmes " .. soms kan ik ze Afbeelding :rol: niet echt , ben veel te dol op ze :bow: straffen gaat echt niet , ze kijken dan zo berouwvol, geven likjes en ja .. dan smet ik hé .. om 5 minuten later terug achter hen te hollen omdat ze weer eens op avontuur zijn .. ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Happy new year van Fred en Barny

Berichtdoor jeanine » do jan 02, 2014 9:32 am

Wederkerige wensen en veel slaafs fretjes verzorgen ondanks hun streken. Echt boos kan je daar niet op worden, het is net dat ondeugende dat je aantrekt in een fret.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Happy new year van Fred en Barny

Berichtdoor Margiet » wo jan 08, 2014 6:16 pm

Niet boos op worden, zegt ze dan!! Neeje, soep van koken, dat zeg ik ook als het de spuigaten uitloopt of nog een tip : stoven met een ajuintje!! xp

:rol: :rol: :rol: :rol: :rol:

Gelukkig, frettig, gezond, plezant en alles wat je wilt 2014 van ons en de hele bende hier!! ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 40 gasten