Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Carolien
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 16, 2015 12:42 am

Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor Carolien » ma mar 16, 2015 5:35 pm

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie vriendje voorstellen. Deze fret woont sinds 25 februari bij ons, een opvanggezin in Opglabbeek. En wat een plezier is dat! Het is een gecastreerd rammetje die door de dierenarts is geschat op zo'n 3 jaar. Inmiddels heeft hij ook een chip gekregen en is hij gevaccineerd, helemaal klaar om naar een definitief huisje af te reizen.

Het is echt een vriendje. Hij is erg lief en komt negen van de tien keer enthousiast aanrennen als je hem roept! Nu hij zich wat meer op zijn gemak begint te voelen, probeert hij ons ook een beetje uit, maar welke fret doet dit nu niet. Je kunt hem gemakkelijk uit zijn kooi halen, heeft soms wel iets van een ochtendhumeur, maar gaat vervolgens vrolijk mokkend aan de wandel. Hij is gewend aan een tuigje en hij is erg zindelijk, ook als hij rond loopt, gaat hij op zoek naar de kattenbak.

Goede foto's maken vormt een uitdaging, omdat hij zelden stil blijft staan als hij los is :), maar hieronder toch een aantal van dat overlieve snoetje.

Samengevat
Vriendje: Ram, wildkleur, gecastreerd, gevaccineerd, gechipt, leeftijd geschat op 3 jaar

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij wie mag ik verder slapen?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor Margiet » di mar 17, 2015 12:48 am

Amai Carolien, hij staat er wel uitgebreid op!! :rol: Maar alléé, zo komt er toch nog eens iets op dat forum te staan! ;)

Voor er mensen zich ongerust maken (ben eigenlijk al te laat), Carolien heeft Vriendje er op mijn vraag opgezet omdat ik een rotweekend achter de rug heb en geen moment gevonden heb (of zelfs aan gedacht heb) van het ventje voor te komen stellen. Zelf een fret moeten afgeven en 's anderendaags met een andere fret bij de Da staan die dringend geopereerd moet, het was een bewogen weekend. Daarom heb ik Carolien gevraagd om Vriendje al bij Algemeen te zetten, hij is stilaan aan een eigen Gouden Mandje toe ... :)

Zijn gedrag, gezondheid, leeftijd en uiterlijk ... alles staat uitgebreid beschreven door Carolien dus wie interesse heeft : neem even contact op met mij (gegevens staan bij "Fretten in de Opvang") en dan kijken we hoe we een bezoekje aan deze mooie jongen geregeld krijgen! :D
Afbeelding

Carolien
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 16, 2015 12:42 am

Re: Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor Carolien » ma apr 13, 2015 12:08 pm

Hij heeft zijn gouden mandje gevonden :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor jeanine » ma apr 13, 2015 6:35 pm

:domhoog: :domhoog: :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor Margiet » do apr 16, 2015 1:38 pm

Carolien & Kevin, een dikke merci en hopelijk gaat dat "afscheid" dat jullie moeten nemen van opvangertjes jullie niet weerhouden om andere patatjes ook aan een nieuwe thuis te helpen! ;)

Jennifer & Nicolas : veel geluk met jullie "Vriendje" Jack en als er wat is, je weet ons te vinden, hé!! ;)

Jack jongen, geniet ervan!! xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: Vriendje ter adoptie (Opglabbeek)

Berichtdoor Jamjam » za apr 18, 2015 2:00 pm

Oh tof! Veel geluk in je nieuwe thuis! :)
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten