loopsemarter gerichte vraag

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
nicocapri
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: za feb 25, 2012 6:19 pm
Locatie: Groot Bijgaarden

loopsemarter gerichte vraag

Berichtdoor nicocapri » vr jan 01, 2016 5:25 pm

ik was net met iemand aanhet praten over het hele gegeven dat moertjes kunnen overleiden na gevolg van loopsheid (ook alles er in grote lijnen van over uitgelegd hoe en wat) nu stelde ze me de vraag: "komt dit bij andere marterachtige ook voor of is dit enkel soort van miskweek bij fretten?" kon er zelf niet goed op antwoorden maak kan iemand me hier op antwoorden?

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: loopsemarter gerichte vraag

Berichtdoor jeanine » za jan 02, 2016 8:49 pm

Lijkt mij heel eenvoudig te beantwoorden. ;)
Net als een loops frettenmoertje zal de marter alles in het werk zetten om een partner te vinden. In de vrije natuur zal dat heel waarschijnlijk wel lukken om een partner te vinden. Bij onze fretten proberen we de loopsheid geen kans te geven of zo snel mogelijk in te grijpen. Een loops frettenmoertje doet alles wat ze kan om te ontsnappen uit de kooi of het huis met het doel te voldoen aan de roep van moeder natuur. ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten