ontmoeten

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
froet
Berichten: 0
Lid geworden op: ma sep 04, 2017 10:04 pm

ontmoeten

Berichtdoor froet » ma sep 04, 2017 10:21 pm

Hallo Allemaal.

Mijn naam is Frauke, ik ben 27 jaar en kom uit nederland. Ik ben verliefd geworden op de fret door mijn dochter van 10 jaar.
Zij is al jaren verliefd op de fret. Toen ik eindelijk eens ging opzoeken wat voor een beestjes dit waren was ik op slag verliefd.
Inmiddels ben ik een wandelende encyclopedie als het om fretten gaat. Samen lachen we dagelijks over de plaatjes en filmpjes die te vinden zijn op het internet. Ze geven me het gevoel dat er geen slechte dag voor hun bestaat. ( al zullen die er vast wel zijn )
Een fretje aanschaffen zit dan ook dagelijks in mijn gedachten.
Maar..... Wij hebben ze nog nooit in het echt gezien, geroken of aangeraakt. Dit zouden wij beide heel graag willen.
Ik woon in de omgeving Riemst en heb op het moment niet echt vervoer mogelijkheden.
Is er iemand in de omgeving Riemst, Maastricht of Tongeren die een fret heeft en die er voor open staat om ons kennis te laten maken met de fret ??

froet
Berichten: 0
Lid geworden op: ma sep 04, 2017 10:04 pm

Re: ontmoeten

Berichtdoor froet » di sep 05, 2017 10:28 pm

Jeej Het is gelukt.
We hebben fretjes ontmoet !!!

En wat zijn ze lief !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 27 gasten