Free

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma mei 19, 2008 9:38 am

Hello allemaal,

Eergisteren zaterdag hebben we in het Vrijbroekpark een vondelingetje opgehaald. We werden gebeld door de parkwachter (heeft zelf ook twee fretjes voor z'n dochter). Of we een fretje konden ophalen. Hij had het diertje eerder aan de verkeerstuin opgemerkt en had het fretje vrij gemakkelijk kunnen opnemen.

10 minuten later stond ik aan de ingang van het park. De man begeleidde me tot in de herentoiletten waar hij het diertje in een hoge ton had gezet. Bij gebrek aan beter natuurlijk want een fretje hou je niet zomaar ergens in vast.

Het bleek om een niet-gecastreerd moertje te gaan. Jong, niet gecastreerd, maar wel ontzettend lief, speels, zacht. Kortom, een droom van een kleine deugniet.

Haar naam? Omdat ze in het VRIJbroekpark werd gevonden hebben we haar de naam Free (Engels voor "vrij") gedoopt.

De eerste nacht heeft ze elk uur wel brokjes gegeten en uitbundig getutterd aan de drinkfles. s'Morgens bleek ze uitermate zindelijk te zijn. Elk hoopje netjes op elkaar in 1 hoek van de frettenbak.

Ach, sommigen zullen denken dat ik nu reklame aan het maken ben, maar het doet deugd om zo'n fretje bezig te zien. Het maakt me echter eens zo boos omwille van het feit, dat kleine Free waarschijnlijk weer het slachtoffer is geworden van iemand die de castratiekost niet wil betalen en het kleine grut dan maar heeft uitgezet.

In iedere geval, kleine Free is en blijft voorlopig bij ons en zal omringd worden met liefde en zorg, tot we een warme thuis voor haar hebben gevonden.

(Als we haar niet zelf houden hé, want ze heeft iig mijn hart al gestolen (@) )
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma mei 19, 2008 10:48 am

toch zeker dat hij niet gewoon is weggelopen en eventueel gechipt is? lijkt me toch sterk dat iemand zo een exemplaar dumpt... wel jammer natuurlijk...

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » ma mei 19, 2008 11:01 am

Ja als het zo een schatje is, zo ze dan niet verdwaald kunnen zijn?
Zoiets gewoon achterlaten krijg je toch niet over je hart?
Of ben ik nu te naief?
Goed dat ze nu ergens goed teruecht is gekomen!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma mei 19, 2008 11:25 am

Als ze met Milo overeen kan komen en de echte t'huis niet opdaagt ben ik kandidaat.
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma mei 19, 2008 6:02 pm

Origineel gepost door sah

Ja als het zo een schatje is, zo ze dan niet verdwaald kunnen zijn?
Zoiets gewoon achterlaten krijg je toch niet over je hart?
Of ben ik nu te naief?
Goed dat ze nu ergens goed teruecht is gekomen!
Volgens mij is het wel naief want ze laten de grootste schatten ook wel achter.
Mja al maar goed dat ze nu ff bij jullie zit
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » ma mei 19, 2008 7:45 pm

idd ze mogen nog zo lief zijn maar sommige mensen hebben er idd niet veel geld voor over ~_~
wij snappen zoiets niet omdat wij alles zouden doen voor ons schatjes maarja er zijn er anderen he...jammer genoeg.

ja hans zoals je ze beschrijft is het niet verwonderlijk dat je, je hart er al aan verloren hebt.
:)

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di mei 20, 2008 10:42 am

Mja, dat was waarschijnlijk eventjes te naief van me!
Mensen laten soms inderdaad zomaar dieren achter, goed dat het fretje nu ergens op een goede plek zit!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di mei 20, 2008 11:03 am

Dat kan ik alleen maar bevestigen. Hier is dat zo met mijn hondjes, mijn moeder was zo gek van de hondjes hier. Ze gaat van mijn papa weg en laat die 6 bij mij achter. Als ik ze niet wou mocht ik ze weg doen, ik ben toen echt wel verschoten dat mijn mama zo een schatjes ineens kon achterlaten dus waarom zouden ze dat niet doen met zo een lief fretje?
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo mei 21, 2008 8:11 am

Mensen kunnen soms zulke klootzakken zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een onschuldig diertje zomaar in een park of bos uitzetten staat gelijk aan moord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ge zou met zulke ondingen hetzelfde moeten doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo mei 21, 2008 2:55 pm

wat er hier al is gezegt je weet niet of het beestje is uitgezet
wie weet loopt er nu iemand haar/zijn fretje te zoeken en slaapt al een paar
nachten ni meer.
je mag nooit zo uitspraken doen voor je het zeker weet
da heb ik geleert. :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten