Ernstige vraag !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di aug 12, 2008 11:56 pm

Ik wil nu niemand tegen de schenen schoppen ....................................................... , mààr ik heb via een vriend een site gevonden : dierengeluk !
Aldaar ben ik gaan rondneuzen want ik had gehoord dat deze mensen ook fretjes opvangen ( ziet ge waarom ik zegde dat ik niemand tegen de schenen wou schoppen ) . Aldaar ben ik gestoten én verliefd geworden op " Geant " die volgens hen een reuze - fret zou zijn . In de beschrijving heb ik gelezen dat hij wel eens zou durven bijten . Leest ge nu waarom ik direkt verliefd werd ? Ik zal een hintje geven : bijten !
Nu is mijn 2-delige vraag : kent er iemand die mensen en zijn ze te vertrouwen ?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 13, 2008 3:39 am

Nee Marc, nooit van gehoord tot nu toe, maar Geant ziet er idd zeer knap uit. Wat ik wel absoluut niet kan waarderen op die site is dat ze schrijven dat zij de enige frettenopvang in Vlaanderen zijn :@ :@ !! Ge kunt eerder zeggen dat zij tegen mijn, lees onze, schenen schoppen!! ~0

Maar hier zit ook een pracht van een bijtertje, hoor ;) :P !!
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 13, 2008 4:33 am

Och ja Margit , ge kunt u daar boos om maken maar wat haalt het uit ? Niet veel vrees ik .
Laat ze in hun gedacht , daar zitten ze goed zou ik zeggen . Ik heb ooit iets geleerd : een goed gedacht , een kurken ziel en ge drijft .
Ik stel me wel enkele vraagjes :
1) stel dat Geant zijn afmetingen volgens hen wat overdreven zijn ;
2) stel dat Geant wel of niet een echte bijter is ;
3) dat hij zich niet laat doen door Belle ( die toch wreed dominant is ) ;
4) stel dat hij niet overeen komt met den baron ?
Mààr : als ze alledrie goed overeen komen dan is mijn carrier te klein !!!
Mààààr , wat ik nog véééél plezanter vind is dat .....................(tromgeroffel !!!)................................................... ik Geantje voor mijn verjaardag krijg van een vriend !!!
LET OP !!! Ik zeg dit NIET om iedereen daar in Bokrijk te zien toekomen met een cadeautje voorr mij hé !!! Ik wil GEEN cadeautjes zien of krijgen !!! Die vriend heeft genoeg beslag genomen van mijn vrije tijd en dus daarom Geant wél mag betalen . Hij heeft me in het verleden dikwijls gevraagd om op zijn zoontjes te passen en de oudste van school te halen wat ik NATUURLIJK met véél liefde deed omdat zijn zoontjes me graag zagen en nog steeds graag zien . Hihihi , ik ben een stout jongske aan ' t worden hé .
Alleen maak ik me wel wat zorgen : als hij me nog eens vraagt om te komen babysitten ?! Het zijn nu niet meer alleen de 2 jongens mààr er komen dus ook 2 meisjes bij !!! Die 2 jongens ( 5 en 7 ) waren soms al wat zwaar voor mijn rug . Nu zijn er dus ook nog 2 meisjes die al wat ouder zijn dan de jongens .
Alhoewel , let op want de oudste van de 2 meisjes is een echt engeltje hoor ! Ze heeft een hoofdkussen met een gaatje erin . Kristof zegde toen hij hen ging instoppen dat hij denkt dat daar al haar spaarcentjes in staken en dat het véél was . Ze antwoorde dat ze wenste dat daar allemaal briefjes van honderd euro in staken én dat het er véél waren , dan zou ze mij geld gegeven hebben om een huisje te kopen voor mij en mijn fretjes . Als dàt niet lief is dan weet ik het toch niet meer zenne !
Ga ik binnenkort niet alleen een bompa zijn voor de jongens maar ook voor de meisjes ? Dan heb ik 4 kleinkinderen die me graag zien ! Ja mensen , ik ben de koning te rijk met mijn 2 schatjes ( mischien 3 ) én 4 kleinkinderen !!! Zeg nu eens eerlijk : hoef ik nog meer cadeautjes ? Nee hé .

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo aug 13, 2008 8:08 am

Origineel gepost door asocialleke
Zeg nu eens eerlijk : hoef ik nog meer cadeautjes ? Nee hé .
Nen nieuwen pc :P ;) :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 13, 2008 9:14 am

God ja !!! Ne nieuwe pc was ik nog vergeten !!!
Sorry maar ik weet nu ff niet meer waar mijn hoofd staat . Ik ben een beetje zwaar gepakt door die Geant !
Ook heb ik een antwoord gekregen op mijn vraag over die kerel .
Hij werd voor de fok gebruikt voor hij werd binnengebracht . Hij beet naar al wat bewoog . Na zijn castratie is hij dan helemaal gedraaid . Hij heeft zelfs een speelgenootje in zijn kooi . Voor 75 euro is hij de mijne én ik kan hem 14 dagen op proef nemen . Ben ik er niet gelukkig mee dan kan ik hem weer binnenbrengen zegt men .
Nu zit ik natuurlijk met een dillema als nooit tevoren !!! Ik heb voor het stappen in de Limburg 250 euro waarvan ik de teinreis én de inkom moet betalen . Ook moet ik zien dat ik nog geld over heb om de rest van de maand kan roken !!! Zonder roken kan ik dus echt niet !!! Ook moeten mijn 2 schatjes nog wat extra eten hebben , ze hebben nu nog maar een goede 5 kg eten in huis liggen .
Natuurlijk gaat die vriend in zijn stijgbeugels gaan staan als ik hem de prijs vertel ! Die kerel had gerekend op een 25 euro volgens dat ik gehoord heb .
Verdomme toch , waar ben ik nu mee bezig !!!

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » wo aug 13, 2008 10:36 am

Met 5 kilo eten komen je fretjes toch wel zeker een maand toe? Ofwel eten de mijne echt veel minder!?
Maar ik wou maar zeggen, ik herken het volledig hoe verliefd je kan worden op een fretje. Bij ons ging het erg vlot om Bazul bij de dames te laten (die waren ook verliefd)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 13, 2008 11:03 am

Als ze nu eens hun eten IN de bakjes lieten liggen hé . Als ze eten uit hun bakjes smijten dan is dat voor de stofzuiger !!! Ik probeer hen proper te doen eten . Tot nu toe is dat niet echt gelukt !
Akkoord , mààr Belle is dominant hé . Geant is ook erg dominant en dat kan voor vuurwerk zorgen vrees ik .
Den baron is overal kontent mee , geef hem een schop tegen zijn kontje en als hij kon spreken dan zou hij je bedanken !!!
Er is één iets wat me wel zorgen baart : den baron slaapt graag bij mij . Wat als Geant nu ook eens bij mij wil slapen ? ! Vechten voor plaats in mijn eigen bed ? Die 2 kerels ruzie maken om bij mij te kunnen slapen ?
Ik mag er niet aan denken .

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » wo aug 13, 2008 12:09 pm

Zoals ik al zei Marc, ons Jerommeke komt dus ook van daar. Toen kenden we de frettenark nog niet. En ik vind dat het daar in orde was, proper en vaccinaties en castratie in orde + die mevrouw doet het met hart en ziel en leeft tussen haar opvangfretten en poezen (dat was mijn indruk, kan verkeerd zijn, ik ben er maar 1xgeweest).
Wij zijn eerst eens met ons 2 andere kadetten daar op bezoek geweest en het klikte het beste met Jerom (toen nog Boy) die heel de tijd tussen mijn benen onder mijn lange rok kwam staan gluren:) ...Ik was meteen verkocht :P (Ter verduidelijking: ik vind dit alleen maar leuk als fretjes dit doen) Misschien daarom dat hij zo goed met freddy de tettenzot overeen komt :D.
Dus jij kan ook eens een bezoekje brengen met Freddy en Belle om te kijken of het klikt, maar ja op "eigen terrein" zijn ze toch nog anders hé tegenover nieuwelingen.
Ik hoop dat die vriend gul is en je 75euro kado wil doen, kan je anders het bedrag niet delen ofzo??
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 13, 2008 12:41 pm

Giant staat al enkele tijd op die site ;) Schone vent toch. Bij mijn weten mogen ze gerust zeggen dat zij het enige"erkende"asiel zijn. Zij hebben een vergunnig gekregen als asiel dacht ik. Dfa heeft opvang bij partikulieren, zonder subsidie en dat maakt het verschil uit. Inie Mieni ik wist niet dat Boy bij u terecht gekomen is :) Ik bezoek regelmatig die site en heb daar ook al eens info gevraagd en gekregen, uiteindelijk heb ik toen voor Milo gekozen. In West Vlaanderen is er bij mijn weten geen aktief lid (opvang) van DFA dus West Vlaamse fretten kunnen daar terecht voor opvang en dat is dan weer in het voordeel van de gedumpte fretjes :)
Afbeelding

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » wo aug 13, 2008 1:00 pm

@ jeanine: Jij volgt de site al een hele tijd dan. Hij zag er echt niet goed uit hé op die foto vanop de site, hij was toen nog maar gevonden dat schaap, maar nu straalt hij van gezondheid en is hij een mooie aanvulling binnen ons gezinnetje!
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 13, 2008 1:28 pm

Beste vrienden en vriendinnen , ik kan jullie nu al één ding vertellen : ik wou dat het weekend al voorbij was !!!
Het " waarom " daarvan wil en kan ik jullie niet weigeren !!!
Geantje heeft voor het begin van volgende week zijn intrek gedaan bij ons !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben en geloof me vrij ( ongelovigen mogen komen kijken ) door het dolle heen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Afbeelding Ik zou van kontentement zo tegen de muren omhoog kunnen lopen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN ZOT VAN GLORIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Afbeelding
Ik zou toeters en bellen op dit berichtje willen tonen mààr ik weet niet hoe ik dat moet doen , SNIK !!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 13, 2008 1:29 pm

Ik heb daar al menig keer een fretje zien staan dat er minder goed uitzag en ook heel mooie. Maar met de juiste zorgen en later een goede t'huis komen die ook wel terecht ;) Foto's kunnen wel wat misleidend zijn als ze de fretjes laten zien bij aankomst en het later niet aangepast wordt als het fretje in betere toestand is.
Telkens als ik er daar eentje zie verdwijnen van de site denk ik weer eentje dat een mandje krijgt net als bij DFA.
Marc je moet ons Giant zeker voorstellen, stiekem voelde ik ook wat voor die jongen
;)

[Gewijzigd door jeanine op 2008-08-13 13:31:43]
Afbeelding

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » wo aug 13, 2008 1:37 pm

Ik ben blij voor je, het ziet er echt een prachtfret uit, een gezellige grote beer. eentje die ik zelf ook wel zou willen... ;)
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » wo aug 13, 2008 1:42 pm

Proficiat met de gezinsuitbreiding!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 13, 2008 8:38 pm

Toeters en bellen vond ik niet zo dadelijk Marc (mijne innerlijke mens roept om eten dus heb ik niet veel geduld om te zoeken :P ), maar ik hoop dat je postje over het arriveren van Geant nu ietske meer uitdrukt van wat je zeggen wou!! :D (Anders gewoon weer wissen, hé ;) )

In ieder geval, veel plezier met je reusje, ik hoop dat het allemaal dadelijk van een leien dakje mag lopen, maar ..., vergeet Belle niet mee te brengen als je toch naar Hasselt komt, hé?? :D :D
Afbeelding

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » wo aug 13, 2008 9:24 pm

JOEPI JOEPI JOEPI. Ik zal Frida al vertellen dat ze er een vriendje bij heeft. Ik dan niet wachten om hem te zien :D :D :D :D :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 14, 2008 11:22 am

Ik dacht wel dat gij er voor iets achter zou gezeten hebben Margit ! Alvast mijn hartelijke dank daarvoor , ik zou niet weten hoe eraan te beginnen .
Nu even over mijn reuske : volgens de dame van die opvang zou hij naar de mensen bijten . Fretjes lopen minder gevaar bij hem . Alleen twijfelde ze bij Belle omdat ook zij wreed dominant is . We zullen wel zien .
Ik vrees enkel dat we nog enkele weekjes moeten wachten om een gareeltje te kopen voor die kerel . Mischien dat gij , Margit , er eentje zou willen kopen en ik betaal u dan terug in Bokrijk . Ha ja hé ! Ik ga niet naar Bokrijk komen zonder geld hé .
Ik heb mijn kot ondersteboven gedraaid om een gareeltje te vinden maar het enige dat ik vind zijn de gareeltjes van Belle en den baron en die zijn véél te klein voor mijn reuske .
By the way ( " naast de weg " voor de niet - anglofielen ) , reuske zal te bewonderen zijn in Bokrijk omdat ik hem dit weekend al zal hebben . Ik weet alleen nog niet hoe de wonden aan mijn handen zullen zijn genezen , want nogmaals : hij bijt naar mensen die hij niet kent .
En nog maar eens : joepie !!! Ik krijg een bijterke !!! Joepie !!!
PS Dus degenen die niet naar Bokrijk komen zullen wat langer moeten wachten om reuske ( want ik spreek niet graag frans ) te zien . Omdat hij ingeent is ( hopelijk met het juiste merk ) zal hij in de speeltuin mogen als hij geen ambras maakt met de andere fretjes ( op Wondelgem hé ? ) .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do aug 14, 2008 11:40 am

Dat is lang wachten voor je hem in ontvangst kunt nemen :P Neem zeker Belle en Freddie mee zodat je kan zien hoe ze samen het doen ;)
Ik denk dat je voor reuske beter een konijnengareeltje kan passen :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do aug 14, 2008 1:08 pm

Oh dat is leuk nieuws Marc, ben zéér blij voor je. Jippiejee ne bijter voor Marc! :D
PS: Leilahtje fluistert in mijn oorke dat als Giant naar de speelnamiddag in Mechelen komt en hij lief is voor haar en Diablo zij zeker met hem willen spelen! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 14, 2008 2:51 pm

Zondag is voor mij " D - day " want dan gaan we hem halen . Ik neem gewoon een carrier mee waarin een handdoek ligt met de geurtjes van Belle en den baron . Dat moet maar genoeg zijn tot we thuis zijn .
Dorinda , van het moment dat hij mij niet meer bijt neem ik Geant mee naar de Blaarmeersen waar de mensen al gewaarschuwd zijn , lol !
OEPS !!! Ik ben bijna vergeten dat hij mee komt naar Bokrijk !!! Daar kan hij mischien al kennis maken met enkele fretjes . En wat ik ook nog vergeten ben is dat ik donderdag mijn geld krijg , dan kan ik ineens een gareeltje voor hem kopen ( dan hoef ik Margit geen gareeltje laten kopen ) . Dàt gareeltje Jeanine , kan ik hem aantrekken in Tom & co alhier . Hopelijk zal hij mijn vingers niet al te geweldig aanpakken want hij is het niet gewend om te gaan wandelen !!! Mààr als ik hem mee neem om te wandelen zal den baron er toch ook bij zijn om hem de kneepjes van het wandelen aan te leren . Ik zou Belle meenemen maar dat heeft eigenlijk weinig nut : Belle word liever gedragen dan dat ze zich moe maakt !!! Lol ! En ik wil eigenlijk ook liever niet dat hij bij haar in de kap zou klimmen : plusminus 2500 gram in die kap ?! Ik geloof niet dat die kappen gemaakt worden om zoveel gewicht aan te kunnen .
Maar alle gekheid ( en ik ) op een stokske : Ik neem hem in een carrier mee naar Bokrijk , ik kan dat kereltje toch moederziel alleen thuis laten hé . Daar zullen we wel zien hoe hij zich gedraagt bij andere fretjes . De vrouw van de opvang zegt dat hij goed is met andere fretjes , dus denk ik niet dat we ons daarover zorgen hoeven te maken .
Waar ik wél op wil drukken is : de vrouw van de opvang zegt dat hij mensen die hij niet kent zal bijten !!! Dus vraag ik iedereen wel een beetje op te letten in de omgang met mijn nieuwe fretje . Ik ken hem dan ook nog niet erg goed , waarschijnlijk zal ik in Bokrijk ariveren met enkele plakkertjes aan mijn vingers ( hihihi , whoehahahahahahahahaha !!! ) . Ik heb dan wel teleurstellend nieuws voor jullie : ik ben geen masochist zenne . Ik ben gewoon dolblij dat ik een bijtertje ga hebben , dan kan ik daar ook eens over meepraten .
Nu ga ik wel stoppen met schrijven want ik wil iedereen een plekje gunnen om nog te reageren . Ondertussen ga ik iets nuttigs proberen te doen : ik heb hier enkele redelijk brede bandjes liggen : daarvan kan ik mischien een gareeltje te maken voor Geant .
Waar ik wél wat hulp mee kan gebruiken is de naam !!! Geant is wel een mooie naam mààr ik wil hem toch wel een beetje méér vlaming maken !!! Dus dacht ik van hem " Reusje " te noemen , alhoewel : hij zal niet echt gewend zijn een naampje te horen als ze hem nodig hadden om een mooie nageslacht te maken . Dus ga ik hem ook goed in ' t oog houden en uit zijn doeningen een naam te verzinnen . Een bijnaam zal wel iets langer duren . Alhoewel , den baron heeft zijn bijnaam toch ook redelijk vlug gekregen hé . Als ik de dame van de opvang bezig hoor over hem dan lijkt me toch duidelijk dat hij als naam of bijnaam " King " zal kunnen krijgen .
Bij een opvallende verschijning hoort ook een opvallende naam en/of bijnaam hé .
Margit , wat denk jij ervan ? Is " King " niet een naam die bij hem past ? Natuurlijk is " Goliath " ook een mooie naam voor zulk een grote fret hé . Hij zal in ieder geval een naam of bijnaam krijgen die in dat genre valt . Mààr alle hulp is natuurlijk welkom , bekijk het rustig in Bokrijk en mischien krijgt hij jouw naam en/of bijnaam wel .

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » do aug 14, 2008 4:06 pm

Goliath vind ik een heeeele mooie naam voor een fret van dat kaliber!
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 14, 2008 4:18 pm

Wel Inie , ik ben nu al een redelijke poos aan het zoeken naar fretten in de ierse mythologie om een passende naam te vinden . Mààr als ik eerlijk moet zijn lijkt me " Goliath " hoe langer hoe aanvaardbaarder .
Dus , als ik niets vind wat me aanstaat dan zal hij gewoon kortweg " Goliath " genoemd worden .
Eneuh , je verdient een zoentje voor uw bijdrage ( lol ) .
Mannen die op dezelfde manier een zoentje denken te kunnen verdienen : denk maar vlug wat anders want ik kus alleen mooie vrouwen . Lelijke mannen die dan meestal nog ongeschoren zijn , ééééééééééééééééékes ! Nog meer " lol " . Hihihi .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do aug 14, 2008 11:10 pm

Ik vind de naam ook passen, alhoewel prutske als bijnaam voor zijn 2,5 kg :P Is dat echt waar of overdreven? Ocharme die moertjes (@)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 14, 2008 11:25 pm

Ik veronderstel dat ik me verkeerd heb uitgedrukt hé Jeanine ?
Ik bedoelde niet dat hij 2,5 kg zou wegen , ik bedoelde gewoon dat als hij samen met Belle in die kap zou kruipen , ik ongeveer 2,5 kg daarin zou hebben . Mààr 2 kg zal hij wel wegen ddenk ik . Ja , ik weet dat Belle wel héél weinig weegt .
En dan nog 1 iets : die bijnaam " Prutske " dat kan mischien wel iets worden . Ik vind het een lollige bijnaam .
Eerlijk gezegd , ik zou een chiuahua ook " Killer " durven noemen zenne . Hihihi .

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » do aug 14, 2008 11:38 pm

"GIANT" ? (grote hamburger v/d Quick)

njam njam :D

Of "RAMBO"

Heb ik nu die foto gemist of heb je er nog geen opgezet ? (@)
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten