Goliath luistert !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 21, 2008 1:56 am

Nu kwam ik van de badkamer toen Goliath zich juist in een hoekje wilde " zetten " . Ik pakte hem direkt op en zette hem in de kakbak waar hij gehoorzaam zijn " ding " deed ! Toch tenminste één fretje dat luistert !!!
Nog geen 15 minuten daarvoor heb ik hetzelfde gedaan met den baron die koppig als hij kan zijn , zijn ding deed in een andere hoek !!! Ik vertelde hem dat ik veel geld had betaald voor die " Catsan Smart pack " en toch helpt dat niet !!!
Belle heeft het ook nog niet door dat achter mijn bureaustoel geen kakbak is !!!
Hopelijk krijgt het gebruik van de kakbak door Goliath possitieve gevolgen .
Dat Goliath angst heeft gekregen voor mij na het " luid snurken - gedoe " geloof ik niet !
Mààr : ik ben bij hem blijven staan toen ik hem in de kakbak zette waar hij spontaan zijn kakske deed . Toen hij klaar was heb ik hem opgepakt en hem een flinke knuffel gegeven en enkele kusjes in zijn nekje . Hij liet me gewoon doen en gaapte zelfs meerdere keren . Is dat niet toegeven dat hij het graag heeft ?

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » do aug 21, 2008 9:16 am

was die kakbak niet belle haar buitenverblijf geworden?
Dat zal ze niet tof vinden :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do aug 21, 2008 11:45 am

Neenee Sah , buiten die kakbak ( lees chalet van Belle ) staan er hier nog 2 kakbakken .Dus hoeft ze niet te klagen hé .

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » do aug 21, 2008 8:11 pm

Goliat mag daar niet klagen,3 kattenbakken voor hem alleen :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr aug 22, 2008 3:18 am

Neenee Jeanine , hij heeft 2 kakbakken die hij moet delen met den baron en Belle . Wel , dat wil ik toch bereiken in ieder geval . Hopelijk gaan die 2 hem na-apen en ook hun " ding " doen in de kakbakken .

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » vr aug 22, 2008 8:07 am

hopelijk apen den baron en belle hem na en gaat het niet omgekeerd zijn.
want dat was bij ons het geval.
mollie ging steeds naast de kattebak en tinka mooi erin
na enkele weken zette tinka zich gewoon bij mollie in een ander hoekje :@ ~_~
maar je moet steeds het beste hopen he marc :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr aug 22, 2008 9:48 am

De eerste dagen vond ik het al eigenaardig dat de kattebak proper bleef . Toen zag ik dat Goliath de kakbak gewoon negeerde ! Dat vond ik niet echt tof van hem want Corie had gezegd dat hij op de bak ging . Ik ben hem dan gaan " stalken " en toen ik zag dat hij zijn cadeautje wou achterlaten aan de keukendeur pakte ik hem op en zetten hem in de kakabak . Ik was blij toen hij niet zoals Belle en den baron koppig uit de bak sprong en een ander plakje zocht om te gaan kakken !
Vandaag heb ik gekeken en gezien dat hij de anderen na-aapt !!! Dat maakt me niet echt gelukkig !!!
Maar ja , ooit zal het hopelijk wel beteren .

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » zo aug 24, 2008 11:01 am

Blijven hopen Marc, mss draait Goliath de rollen daar nog om! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo aug 24, 2008 12:20 pm

Marc,de slechte gewoonten nemen ze gemakkelijk over.
Freebee en Milo volgen het voorbeeld van Tootsie en gaan in het geniep onder de kast.
Of jullie het geloven of niet als ik Tootsie vraag om op het bakje te gaan doet hij dit meestal wel omdat hij weet dat er dan een snoepje volgt en mama hem dan flinke jongen noemt. Dat belet hem echter niet om nog onder de kast te duiken. De enige en bijna altijd propere fret is Louisa.
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma aug 25, 2008 7:09 am

Wel beste mensen , ik noem mijn bende ongeregeld individueel altijd flink . Ik geef ook snoepjes en dat weten ze ook . Alleen proffiteren die monsters daar gretig van ! Het kan ook zijn dat ik veel te vergevingsgezind ben of gewoon geen " nee " kan zeggen ! Meestal altijd kan ik geen nee zeggen ! Dat weten ze ook !!!
Soms vind ik hen dus al héél flink als Goliath me niet té ruw wekt omdat hij iets nodig heeft !
Neem nu deze morgen heeft hij zijn tandjes niet te hard gebruikt om me te wekken .
Meneer komt aan het voeteneind op het bed gesprongen , loopt helemaal naar het hoofdeind , snuffelt even in mijn oren . Als dat geen effekt heeft dan gaat het monster naar mijn handen en geeft daar eens een goed "neepje" ! Dat is "neepje" voor hem en een beet voor mij ! Mààr : ik ben wel wakker en om mij te wekken is alles toegelaten volgens de fretjes !!!
En , jeanine , hier zijn de fretjes altijd proper ................................................................... volgens de fretjes ! Mijn mening doet er niet toe volgense de bende ongeregeld !
Beantwoord mijn vraag eens eerlijk : is die vasthoudendheid ( meestal koppigheid genoemd ) geen snoepje waard ? Vanuit frettenstandpunt hé !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma aug 25, 2008 7:40 am

Marc dat was een liefdesverklaring op je verjaardag van Goliat :D :D Je wil die dag toch niet verslapen zeker.
Snoepjes delen vertrekt vanuit mijn standpunt, verdiend is verdiend ;) Gul ben ik met brokjes delen :)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma aug 25, 2008 9:05 am

Die liefdesverklaring stel ik ook heel erg op prijs . Goliath verdient net als Belle en den baron elk snoepje dat ze vandaag gaan krijgen ! Onze nieuwste aanwinst én liefste fret heeft me deze morgen laten voelen dat ik hem niet mag vergeten : hij is me komen wekken met het liefste knabbeltje dat ik ooit van hem kreeg ! Nadien is meneer gaan slapen !!!
Goliath is wel wat bezitterig als het mij betreft . Gisteren zijn de jongens een terrasje gaan doen en toen ik op stond om mijn geld uit de zak te halen schoot zijn hoofdje uit de draagtas en keek me vragend aan ! Ik stelde hem gerust dat ik niet weg ging en zijn hoofdje verdween weer in hun tas . De serveusse keek wel even raar op want de eerste dag dat ze hem zag had ik haar verteld dat hij " durft te bijten " .
Ik heb zelfs een angstige vrouw overhaald om hem te strelen !!!! Nadat ze hem gestreeld had vertelde ze me dat ze over haar angst was ! Toen de serveusse dàt zag vroeg ze me waar die " bijter " gebleven was . Ik wees gewoon naar Goliath en toen wilde ook zij hem strelen ! Ik heb toen mijn bijnaam " frettenman " versterkt bij de mensen daar .
Wat ik ook zo tof vind aan mijn " Killer " is dat hij zo vlug loopt !!! Ge zet hem op de grond en hij koerst al door het gras , rolt in het gras en schuurt zich overal . Ik denk zelfs dat ik samen met hem kan gaan joggen !!! Natuurlijk als ik gevaarlijke dingen zou doen hé , want joggen is gevaarlijk !!! Ge begint te vermageren , de vrouwen gaan me dan zien als " aantrekkelijk " ! Ik maak dan ook meer kans om " van ' t straat te geraken " ! Als ik dan zou samenwoon met een vrouw , dan ga ik moeten verantwoorden wat ik allemaal doe !! En voor je het goed en wel beseft heb ik geen fretjes meer , sta ik helemaal naar hààr hand gedraaid en is mijn vrijheid verdwenen !!!! Dàt is mijn bedoeling niet , dus ga ik nooit joggen en blijf ik dus maar mollig en houd ik mijn fretjes die trouwens niet zo duur zijn als een vrouw ( LOL ) .
Lang leve de fretjes !!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten