Weekend Frettenpret in Sun Parcs

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di sep 09, 2008 9:17 am

Hey allemaal,

Reeds lang leeft het idee om met z'n allen eens een weekend naar Sun Parcs te trekken.

MET FRETJES NATUURLIJK !!!!!!

Na wat gezoek en gebel is er een maximum bedrag uitgekomen, meer dan dit zal je per persoon niet moeten betalen voor 1 persoon, twee overnachtingen en een bende leute en plezier. We zouden opteren voor mei, locatie De Haan.

Er zou een vrij permanente speeltuin voorzien worden in één van de cafetaria's en elke bungalow krijgt een kleine speelhoek voor de fretjes.

Dit weekend zou dan ook eindigen met onze frettenwandeling aan zee, of lekker door de duinen.

Ik wou even polsen of hier interesse voor is, het maximumbedrag zal ongeveer 110 Euro zijn per persoon.

Graag jullie reactie's
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di sep 09, 2008 9:27 am

:D :D Goed dat ge het op tijd aankondigt, ik zet direct een spaarpotje op de kast!! ;)
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di sep 09, 2008 10:09 am

Van hieruit ios er mss wel interesse Zal dat eens bekijken met de vent
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di sep 09, 2008 10:20 am

hier is er intresse MAAR we moeten eerst nog nen hondesit vinden.
en dan nog iemand die voor ons oude garde wilt zorgen want die blijven thuis.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di sep 09, 2008 11:25 am

wij hebben een huisje op 10min van daar, mischien komen we eens langs daar :-)

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di sep 09, 2008 11:55 am

olaaaaaaa superidee!!!!!
'k heb nog niets aan Tom gevraagd, maar aangezien ik de agenda beheer komen wij ook :D :D
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di sep 09, 2008 1:33 pm

Lijkt mij wel een tof idee. Even polsen bij mijn vriend
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di sep 09, 2008 4:01 pm

Ik zou graag meewillen als Dominique dan eventueel voor de hondjes kan zorgen en ik het bedragje ook bij elkaar krijg gespaard tegen dan. I will do my best! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
frettigefreddy
Donateur
Donateur
Berichten: 3
Lid geworden op: za apr 22, 2006 7:04 pm
Locatie: Wijgmaal
Contacteer:

Berichtdoor frettigefreddy » di sep 09, 2008 4:58 pm

Ik zie dit ook wel zitten...

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » di sep 09, 2008 5:02 pm

ik vind dat een superidee alleen is de tijd wat slecht voor mij.
zoals sommige misschien wel al weten ben ik van plan om mijn eindstage in Suriname te doen. dit wil zeggen dat ik van Februari tot eind Mei in Suriname zou zitten als alles goed verloopt tenminste
en dit kost ook veel geld. ik krijg een beurs maar daar kan ik net mijn tickets van betalen al de rest moet ikzelf en mijn ouders vergoeden.
dus zelf als ik tegen dan al thuis ben denk ik niet dak nog veel centjes op zak zal hebben ~_~
ik hoop dat ik nog een oplossing vind

maar het idde vind ik super he Hans, dat had ik je al verteld toen we enkele maanden geleden aan sunparcs waren.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di sep 09, 2008 6:19 pm

ik dacht da het was afgeketst omdat het niet fret veilig was?
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di sep 09, 2008 8:26 pm

Olivia gaat niet mee wegens geld- gebrek ~_~

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » di sep 09, 2008 11:25 pm

afhankelijk wanneer eh,
zie dat altijsd wel zitten, maar de tijd...

groeten
Hostekes

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo sep 10, 2008 2:57 am

Donderdag zal ik er eens met mijn maatschappelijk aksident .............................. euh , assistent dus over praten om een spaarpotje aan te leggen . Normaal gezien zal dat geen probleem vormen .
Ik zal wel een oppasser vinden voor mijn 2 oudjes ( tegen dan is Belle er ook al 8 en den baron 7 jaar ) .
Goliath zal graag meegaan denk ik . Tegen dan is hij helemaal bijtvrij en mensen gewend . Alleen ben ik ( nu ) nog niet zeker hoe hij op honden zal reageren . In de opvang waar ik hem gehaald heb zat er wel een sharpei ( ge weet wel : zo een chinese rimpelhond , die gasten met teveel vel rond hun nek hé ) maar andere honden die niet naar fretjes ruiken ...................... ? Tja , we zullen wel zien hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 10, 2008 4:01 am

Wel Marc, ik ga daar nie veel woorden aan vuil maken hé, maar als Belle nie meekomt ben ik KWAAD op u!!! :@ :@ :@ Nèh!!! :@ :@ :@

Oudje??? Die kan gerust tegen 2 dagen knuffelen, hoor!! :@ En wat die vreemde honden betreft, die smeer ik desnoods wel in met fret!! Foei, ik ben al half KWAAD, hé!!! %)

En Ollike, 't is toch ook nog Kerst enzo, je moet een spaarpotje aanleggen en centjes in je Kerstsok vragen, dan geraakt je wel aan die som, hoor. Dat mag je toch écht niet missen, hé!!

In ieder geval, ik probeer mee te gaan, lijkt me gewoon gewèldig!! :D

Ach Tineke, 3 (drie!!) maanden van huis!!! Dat is wel enòòòrm lang, hé, zeker voor de thuisblijvers!! :( :P
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo sep 10, 2008 6:43 am

ook wij gaan wss niet mee verdomde competitie ook grmbl
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo sep 10, 2008 7:28 am

als wij het geld bij een krijgen gaan we mee maar dan wel zonder gasten.
zeg moet ik voor ianka ook betalen?
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo sep 10, 2008 9:40 am

Mannekes en madammekes
Ik heb daarjuist de schrik van mijn leven gehad !!! Volgens een vriend die met wife and kids daar al geweest zijn zou daar GEEN frituur zijn !!! Het restaurant zou wreed duur zijn en verder kunt ge daar alleen maar pizza eten !
Met Pizza heb ik geen probleem . Màààààààààààààààààààààààààààààr : dat daar geen frituur is is voor mij een zwaar probleem , een bijna onoverkomelijk probleem zelfs !!!
Hier in Gent moet ik in alle richtingen nog geen 10 minuutjes gaan of ik sta al voor een frituur !!!
Verder zou dinges parcs " in the midle of ******* nowhere " liggen !!! Dus : géén frituur te bekennen !!! Daar komt dan nog eens bij dat ik dat héle weekend dan nog zonder mijn geliefde Coca Cola zou moeten doen !!! Mischien dat er een winkeltje kan zijn maar daar moogt ge dan wel verwachten dat ge er een SCHANDALIG hoge prijs voor moet betalen !!!
Dat betekent dat ik ga afhaken , sorry maar zelfs mijn fretjes hebben graag een frietje ! Alleen de Cola mogen ze niet hebben , die is voor mij bestemd .
Ik zal wel in mijn frietbuurt blijven !!! Een weekendje verlof is géén weekendje verlof zonder frietjes en Cola !!!
PS Daar komt dan nog bij dat men daar meestal die namaakcola verkoopt en ik ben helemaal geen pepsi-fan !!!!!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » wo sep 10, 2008 11:45 am

Asocialleke, er bestaat zoiets als een fritex... waarin je zelf frietjes kan bakken... zal er dubbele meenemen, zodat frietjes en vlees apart en toch gelijk kunnen gebakken worden...

alsook, zullen er wel autobezitters bij zijn, zodat er ergens in ne lokalen GB of zo kan geshopt worden he, wij doen dat ook als we naar center parcs gaan, even gaan shoppen in Albert Heyn in Nederland

dus uwen uitleg telt niet... :P

groeten
hostekes
simple sollutions

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo sep 10, 2008 1:16 pm

ja marc zoals hoste al zei, zullen er genoeg bijzijn met een auto zodat we gemakkelijk naar een supermarkt kunnen.
en je kunt toch gezamelijk ne lekkere pak friet gaan eten. desnoods neem je daar de bus, want die is daar wel ergens in de buurt als ik mij goed kan herinneren.
en in het centrum van de haan weet ik een SUPER frituur zijn :D

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 10, 2008 7:39 pm

Awel Marc, excuse 1 om Belle niet mee te laten gaan door zelf thuis te blijven, pakt geen verf, hé!! :P :P :P

Als we idd 2 overnachtingen tegemoet gaan, offer ik mij vrijwillig op om één avondje spaghetti te maken. Pikant voor de liefhebbers, minder pikant voor ons Opperhoofd en "zacht" voor ons ondervoorzittertje!! Als we dan die andere avond de goede frituur van Tineke opzoeken en Coca Cola meebrengen uit de plaatselijke GB voor Hans én Marc, zijn die problemen al van de baan!! :D :D
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo sep 10, 2008 9:00 pm

Eerst en vooral : ik zou met 3 fretjes moeten komen ? Oké , geen probleem . Mààr : enkele dagen geleden gaan ik en de jongens op bezoek bij Carine . Dus staan we daar met 3 fretjes die ek een eigen richting uit willen . Geen probleem moest het niet zijn dat we regelmatig de lijnen uit elkaar te halen . Loopt daar nog een oud kreng van een vrouw rond die haar hond tegen de regels in vrij laat rondlopen . De hond heeft ons gezien mààr zonder mij gerekend want ik laat niets gebeuren met onze fretjes !!! Dat zijn dus al 4 dingen die ik het oog houd . Gemakkelijk is dat niet . In tegendeel : door dat kreng word ik vlugger boos . Vraag dit maar aan Carine .
Dat was dus al één deel van hetgene men kan verwachten .
Ik weet al lang dat we lieve mensen hebben in onze club en ik waardeer dat heel erg .
Er zijn enkele dingen die je moet weten van mij : ik eet niet graag waar iedereen me kan zien , ik eet alleen waar ik me op mijn gemak voel zoals bij Margit en/of Carine thuis .
Dus kan je gerust aannemen dat ik in geen enkel frituur langer dan normaal blijf hangen .
Winkelen is ook niet echt " simpel " te noemen als het om mij gaat : ik ga binnen , ik kijk rond en neem wat ik nodig heb . Daarna gaat het nog gemakkelijker : ik ga naar de kassa , kies de kortste rij en maak me klaar om te betalen . Duurt het té lang dan kan ik het zelfs niet verdragen dat men dichter dan 50 centimeter in mijn buurt kom . Als ik dan nog iemand achter mij weet wanneer ik wil betalen met mijn bankkaart dan draai ik me om en EIS om privacy om te betalen . Als de paus daar nu staat of de koning van dit grappige landje of gewoon een kollega - dopper dan is dat niet mijn zaak en eis ik wat ik heilig vind : privacy om te betalen .
Achteraf kan dit gedoe wel grappig overkomen maar op het moment zelf ben ik doodernstig . Voor hen die me nog niet gezien hebben : ik kan redelijk bedreigend overkomen met mijn lange haar , mijn baard én mijn tattoeages .
Dan nog één klein iets : als ik mijn mening geef dan doe ik dat luid en ongezouten . Ook iets wat Carine kan beamen .
Dan zeg ik nog niets over mijn erg luid snurken en mijn zweetvoeten . Als ik het wel deed dan zou men mij betalen om weg te blijven . Als ik mijn Coca Cola meer dan 1.55 euro moet betalen dan ben ik de helse buurman .
Eigenlijk slaap ik liever thuis , daar zijn mijn fretjes en geloof me als ik zeg dat die schatjes héél verdraagzaam zijn voor mij .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do sep 11, 2008 8:24 am

En euhm... zit er toegang tot sunparks in inbegrepen?

Ne kameraad van mijn ventje zou da ook wel zien zitten om dan (alst doorgaat) mee te gaan, de vraag is kan dit? Want diene gast heeft geen fretjes en heeft ook niks met de vereniging te maken. Allez ik vroeg me dit gewoon af.

Die bungalows voor hoeveel personen is dit dan, of wordt dit dan achteraf bekeken als het aantal personen bekend is?
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do sep 11, 2008 12:28 pm

Dat hij zich lid maakt !
Als hij ziet hoe goed onze mensen aan elkaar hangen en hij ziet hoe tof het is om fretjes te hebben , tja , dan zal het niet lang duren of hij heeft zelf ook fretjes .
Alez , iedereen weet toch dat eens ge gebeten word door de frettenmicroob , je er ook nooit meer vanaf geraakt hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 12, 2008 8:45 am

even wat antwoorden op jullie vragen:

indien we drie bungalows vol krijgen (24 personen dus) krijgen we 30% korting, wat zou betekenen dat we nog een kleine € 70 per persoon moeten betalen. Natuurlijk zit de toegang tot het zwembad hierbij inbegrepen.

In elke bungalow zou een kleine speeltuin komen, en op het terras van één van de cafetaria's zou een kleine tent en speeltuin staan.

tijdens het weekend zou iedereen natuurlijk vrij zijn te doen en te laten wat hij zelf wil, toch zullen er gezamelijke activiteiten zijn, zowel met, als zonder fretjes.

Er moet voorlopig niet bijbetaald worden voor kinderen onder de 2 jaar.

Er zullen fritten en cola zijn ~0

Tot zover de eerste golf antwoorden :)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 21 gasten