Caro komt thuis!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 10, 2008 5:08 am

:P :P Een logisch gevolg op het vorige, hé!! :P :P

Lieve pruts,

Een maand ging je weg, naar het verre Afrika,
30 ganse dagen je droom achterna,
het leek me een eeuwigheid, één groot verdriet,
en dat ik het overleven zou geloofde ik niet!
Maar ik hoorde aan je stem dat je je ginder gelukkig voelde,
dat dit de reis is die je nodig had, de uitdaging die je bedoelde,
dat ginder je hart ligt, of toch voor een deel,
volgens mij ben je zonder Afrika zelfs niet meer heel.
De weken gleden voorbij, het besef groeide vanbinnen,
dat het land en zijn mensen zich voor hen wist te winnen,
dat je innerlijke rust vond, heel anders dan hier,
dat jij ginder vond wat ik vind bij een dier ;) !!
Nooit klonk je zo blij, zo opgewekt en voldaan,
ik denk dat ik mag aannemen, dat het je prima is gegaan.
Ik weet ook nu, dat ik je jouw land moet laten,
dat je waar je ook gaat, thuis nooit echt zal verlaten,
ik bewonder je om wat je hebt gepresteerd,
maar niet alleen jij, ook ik heb van deze reis geleerd.
Toch ga ik dolblij zijn, je straks weer te zien,
je weer te horen en over een tijdje weer op je te grommelen misschien :P
Je weer vast te kunnen houden, je weer thuis te weten,
gewoon weer samen aan tafel te kunnen eten.
Al die dingen lijken zolang geleden,
maar morgen, kleine meid, zijn ze weer heden.
Ik wens je een fijne terugreis en sta op je te wachten,
al weet ik dat ik voor volgend jaar hetzelfde mag verwachten!! :D

Welkom thuis, lieve schat, van de hele Zoo en van mij, ik ben ape-trots op je!!

xxx Mama

Ik zal nog even de vlucht-uren neerzetten voor diegenen die alles "op de voet" willen volgen :

Caro vertrekt dus woensdag 10.09 uit Blantyre om 13u40, dan is ze dus wel al eerder van "haar stekje" moeten vertrekken, hé. Die vlucht had in de heenreis vertraging, maar ik hoop dat nu alles wél normaal verloopt. Als dat het geval is komt ze aan in Johannesburg om 15U55 en mag ze wachten tot om 19u20 de langste vlucht aanbreekt, die van Johannesburg naar Frankfurt (terug in Europa dus!!). In Frankfurt komt ze dus donderdagmorgen aan om 5u55 (als ze wakker is ziet ze mss de zon opgaan, als die al opgaat die dag natuurlijk %) ) Dan is het nog een uurtje rondwandelen in Frankfurt en om 07u20 gaat ze dan het derde en laatste deel van de vlucht tegemoet en als alles loopt zoals het hoort is ze dan om 08u15 terug op Belgische Bodem!! (Klinkt toch goed, hé, ja sorry, ben beetje chauvenist af en toe!! :P). Dan is het wel nog even de douane passeren en kijken of ze voor Bull geen slangske of gekko'tje heeft meegemoffeld en ik verwacht haar "live" terug te zien tegen 9u00 ongeveer!! Jammer genoeg moet Theis dus onverwachts werken in het buitenland en kan hij er donderdag niet staan, wat ik dus echt wel sneu vind voor allebei. Theis hoopte donderdagavond terug te geraken, maar het kon dus ook vrijdag worden. Echt spijtig, ik weet hoe ze vóór haar vertrek al uitkeek om Theis terug te zien, maar ja, duty calls, 't is altijd hetzelfde, hé!! ~_~

Alléé, en nu maar meeduimen dat alles goed verloopt in het naar huis komen!! Over 10u zit ze al in haar eerste vliegtuig richting HOME, ik denk dat ik mezelf eindelijk ga toestaan af te beginnen tellen :D :D !! Ik hou jullie wel op de hoogte, maar geduld, hé, geduld!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo sep 10, 2008 7:34 am

caro ik heb samen met je mama zitten afte tellen en nog veel meer te bellen,
om te vragenhoe het met je was.
heel de maand heb ik wel mij is afgevraagt wa je aan het doen was daar?
maar morgen kom je terug naar het koude belgie
en ben wel is benieuwd naar al je verhalen.
dus caro kom al maar snel morgen vertellen hoe het daar was.
mama en theis zulen heel blij zijn om jou weer te kunnen knuffelen.

wij wensen je een goede terugvlucht naar zavemtem.
welkom thuis caro!!!
van ons allemaal.xxx :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo sep 10, 2008 9:40 am

Ik heb hier ook mee zitten aftellen maar uiteindelijk is die maand gelukkig voorbij gevlogen en ben ook erg benieuwd naar je verhalen Caro, fijn dat je terug bent meisje en Domi, ik en onze beestenbende wensen je ook een hele veilige terug vlucht. xxx ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo sep 10, 2008 9:47 am

Zoals je mama het verteld heb je je daar heel goed gehad.
Er komt natuurlijk altijd een tijd van afscheid nemen daar, maar je weet dat er hier mensen zijn die blij zijn je terug te zien.

Ik hoop dat de terugreis goed verloopt, dat alle vliegtuigen op tijd vertrekken en dat je geen aansluitingen moet missen.

Welkom back !
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » wo sep 10, 2008 11:08 am

:-) woow, ik vind zelfs die vliegtuigen al een avontuur.

In ieder geval al een welkom thuis, een dikke proficiat om dat aan te durven zo'n verre reis, en verder een goede nieuwe start gewenst in het eerste jaar hoger !

groetjes
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » wo sep 10, 2008 1:11 pm

ja margit, het weerzien komt steeds dichterbij he.

ik hoop dat caro een goede terugreis heeft zonder vertragingen.

alvast welkom thuis he caro!!!

ik ben heel benieuwd naar al jouw verhalen want in februari is het mijn beurt om voor 3 maanden het avontuur op te zoeken.
dus als je thuis bent laat dan snel al wat verhalen horen en de rest hoor ik hopelijk live van jou op een van de volgende speeldagen

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo sep 10, 2008 8:08 pm

Ja, ja, ze is op weg naar huis!! :) Het afscheid ginder zal wel moeilijk geweest zijn, daar twijfel ik niet aan en dat is ook de reden dat ik haar met gemengde gevoelens tegemoet zie morgenvroeg. Ik weet dat ik het vroeger afschuwelijk moeilijk had als ik uit Griekenland weg moest, als zij het al maar half zo moeilijk heeft is het echt erg dat Afrika zo ver en vooral zo duur van hier ligt. 't Is niet dat je "even" binnen kan springen, hé? Ik ben zo blij mijn grote meid terug te zien straks, maar vind het vreselijk dat ze met pijn "naar ginder" zit in haar hartje. Ik telde met de klok de minuten af sinds vanmiddag, maar telkens met een gevoel van "ach meisje, waarom kan je daar en hier nu niet samen hebben?" Rare gevoelens misschien, maar ik kan er zo al niet tegen als mijn kinderen verdriet hebben, laat staan in zo 'n moeilijke situatie.

Maar alléé, de terugweg is dus aangevangen, ze zit ondertussen al op haar tweede vlucht, die van Johannesburg naar Frankfurt dus. Even van Afrika naar Europa terugkomen, dat is stap 1, hé!! :P Kristof en ik gaan hier nog wat leuke spulletjes ophangen, wat ballonnen, een slingertje, al moeten we behoorlijk uitkijken met de katten én de vogel die dat allemaal zeer geweldig vinden!! Als het morgen op de grond ligt, weet ik de daders te vinden!! ;)

De eerste vlucht was prima verlopen, enfin, dat is wel een gammeler vliegtuigje dan dat grote ding waar ze nu in zit, maar ze had toch al een reisgezel gehad tot Johannesburg, dat maakt het al plezanter. Die persoon moest nu wel een andere kant op, maar de grote vlucht is van een zodanige luxe zei ze bij het heengaan, dat ze wel comfortabel de nacht door zal geraken. Morgenvroeg is de landing in Frankfurt voorzien om 5u55, ik hoop dat ze daar op tijd zijn want ik ben tegen dan normaal gezien al op weg naar Zaventem. Niet alleen uit ongeduld, maar vooral om de files vóór te zijn, ik moet alleen rijden, hé en ken daar mijn weg van geen kanten!! Dus duim niet alleen voor Caro, ook voor mij een beetje als het kan, ik MOET Zaventem vinden!! :D :D

Tot morgen, als Caro TERUG is!!!!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo sep 10, 2008 8:45 pm

Margiet, volg de vliegtuigen die laag zitten en dan lukt het hopelijk :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do sep 11, 2008 1:28 am

Morgen moet ik werken, wie weet zie ik haar wel als ik één van de vliegers kuis :P
Ik wens haar een goede terugreis toe!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do sep 11, 2008 8:18 am

Op dit moment zal ons Margitje waarschijnlijk vol ongeduld haar dochter staan op te wachten :)
Volgens haar postje zou het rond 9u zijn, wel Margit hou er nog een goeie 40 minuten de moed in, het zit eraan te komen hoor :)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Naia
Berichten: 22
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 10:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor Naia » wo sep 17, 2008 5:41 pm

Mulibwangi!

Bijna een week na de feiten kom ik ook maar even bevestigen dat ik terug ben! Sorry voor de vertraging, maar bovenaan de prioriteitenlijst preikten helaas Leuven en alles daar in orde maken, en (veel minder helaas) een maand schade inhalen met praten, vrienden en zonder twijfel, natuurlijk, zeker weten ook Theis. :D

Ondertussen wordt mijn site braaf ge-update, blijf zeker nu en dan een kijkje nemen, want langzaamaan zullen alle verhalen hun weg naar daar vinden. Foto's zijn er reeds te bekijken.
Nog even de link: www.freewebs.com/sethunyaakua

Dank je wel allemaal,
veel liefs,
Caro
Liefs,
Caro


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten