speelmiddag in Wondelgem 5 oktober!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo okt 05, 2008 12:35 am

:D kan niet wachten tot morgen!!!

kga daar rond 1- half2 proberen zijn en mijn vriendin en familie komen rond 2u... mn broer komt ook mee met mij, wou heel dat "speeltuin gebeuren" ook eens zien :P

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo okt 05, 2008 11:39 am

Niels zet maar aan, we zijn daar ook sebiet :D :D :D En breng die met witte voetjes mee #)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo okt 05, 2008 1:24 pm

Bij deze hoop ik dat jullie aan een schitterende namiddag begonnen zijn, ik ga echter forfait moeten geven. Een beetje teveel "samenloop van verkeerde omstandigheden", kluistert mij aan huis!! Die berg werk is nog te hoog, heb een ontsteking in mijn voet, moet Caro naar Leuven brengen want de treinen staken morgen en er moet nog heel wat op dat "kot" geraken en in Hasselt hebben ze blijkbaar besloten én de zondvloed én de één of andere stormwind samen te laten overwaaien, 't is nog geen weer om nen hond door te jagen, heb zelfs compassie met de vogeltjes buiten :@ :@ !!

Hopelijk gaan er toch enkele van de tot nu toe onbekende (en natuuuuurlijk ook gekende!! :P ) frettenfreakjes afzakken naar Mechelen over 14 dagen, dan zien we mekaar daar!!

Komen vertellen hoe leuk het was, straks, hé!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo okt 05, 2008 7:00 pm

zo, wij zijn ook thuisgeraakt :P

er was wel veeeel volk, en lekker bevolkt in de speeltuin... de gasten hebben genoten, en daarna heb ik ze rap eens in bad gestoken... ze stonken echt wel immens na in elke kaka te stappen en aan ieders kont te snuffelen :P

straks gooi ik wat foto's online...

vraagje aan de familie hoste; meneer hoste heeft eens een foto getrokken van mijn luna in die mand, die zou ik wel graag eens zien :P

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo okt 05, 2008 7:43 pm

De kleine is een egoistje ! In het tentje vond hij zich heer en meester ! Alleen de grotere fretjes mochten erin ! De kleinere fretjes werden begroet door een Goliath met open bek ! En maar dreigen dat hij deed : het was niet mooi !
Er waren enkele dames die Goliath achteraf in de armen hebben gehouden en raar maar waar : hij heeft niemand gebeten ! Het bijten heeft voor mij op de bus gehouden !!!
Nu ligt de heilige Goliath ergens te slapen !
PS Vanessa , bedankt voor een geslaagde namiddag . En Carine : bedankt om me toch uit mijn kot te halen . Zonder u had ik héél wat gemist .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » zo okt 05, 2008 8:14 pm

Ik ging nog iets in dienen boek schrijven die er lag, maar kben het uiteindlijk vergeten.
Bij deze: Het was een geslaagde namiddag met veel aangename mensen, zotte fretjes en een vuile speeltuin (dat wil zeggen dat ze het plezant vonden;))
Ons fretjes vonden het wel ni zo plezant, ze wouden er weer meer uit dan dat ze rondgelopen hebben zoals gewoonlijk, maar kwou het toch nog eens proberen. En toen ze thuis waren heb ik ze nog nooit zo wil zien spelen...ze zijn dus liever thuis denkik.
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo okt 05, 2008 8:36 pm

Hallo,
Ik vond het ook heel tof, leuk om al die mensen van op de site eens in het echt te zien en ook leuk om zoveel fretjes te samen te zien.
Ik weet niet zo goed of mijn fretjes het erg leuk vonden, volgens mij waren ze nogal onder de indruk. Piloutje was even echt heel erg overstuur en Wasabi moest veel gepakt worden, Bazul die heeft dan vooral veel in hun carrier geslapen...toen ze terug thuis waren, waren ze wel erg blij, nog even flink gespeeld en dan zijn ze onder al hun dekentjes gekropen.

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo okt 05, 2008 8:42 pm

jawel, afwezigen hebben ALTIJD ongelijk...

enkele sfeerbeelden:

Afbeelding
de shop (fotoken vanop vanessa haar kaartje...)

Afbeelding
prijs voor de best gecamoufleerde fret

Afbeelding
even stretchen

Afbeelding
bij diene raren met zijn muts in de kap zienek alles

Afbeelding
ik ben een poseerfretje

Afbeelding
jeuh, skiën...

Afbeelding
plantjes... een geluk dat de madam een wasmachine heeft...

Afbeelding
vriendjes maken...

Afbeelding
nog es poseren

Afbeelding
de braafste fret van de speeltuin mee op de foto...

Afbeelding
ikke ook poseren???

Afbeelding
verstopperke, de andere fretjes gaan me nie vinden...

Afbeelding
vriendjes maken...

Afbeelding
kerstkaartje iemand???

Afbeelding
poseerfret...

nog een massa meer fotokes op http://s20.photobucket.com/albums/b229/ ... s/fretjes/

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo okt 05, 2008 8:50 pm

So sorry , mààr zoals gewoonlijk ben ik wat vergeten !
Zoals de meesten onder jullie weten is den baron een fotogeniek kereltje hé . Wel , den baron heeft nu een konkurent !!!
Tijdens de wijding werd er foto ' s getrokken , dus ook van Goliath . De fotograaf heeft me een eerste keer gevraagd om wat dichter bij de pastoor te gaan staan . Daarna heb ik nog wat gepraat met wat mensen die in de gang stonden . Daar heeft de fotograaf me een 2de keer gevraagd OM IN DE KRANT TE ZETTEN !!! Dat is dus de 2de BF die ik heb !!! Den baron heeft wel in De Gentenaar gestaan én is bekend tot in Japan ( daar waar de kodakventjes wonen ) . Binnenkort gaat nu ook de kleine in de krant komen en ik kan mijn plezier niet op !!! Oké , het is een lokaal krantje , mààr het is wéér in het gentse !!!
Ik ga de boeken ingaan met Bekende Fretjes ! Ik weet wel nog niet of den baron en de kleine poottekeningen gaan uitdelen en ik wil hen ook niet dwingen . Wil je een poottekening dan gaat ge het zelf én lief moeten vragen aan mijn 2 fotomodellen , ik heb er niks mee te maken .
Ik ben alleen het glunderende baaske .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo okt 05, 2008 8:54 pm

Het modderbad :D is ook opgekuist, sorry voor de vuile broeken en t-shirts. Bloempotten naar hartelust mogen uitgraven een bakje met water en meer was er niet voor nodig om pret te hebben in de speeltuin~0
Goliath was echt wel lief, net als de vele anderen trouwens. Een sneeuwitte Kermit erin en zo is die kleine meid ook naar buiten gegaan sneeuwit, van een propere fret gesproken net met Dash gewassen :P En al die witte voetjes modderzwart :D Inie Minie, dat was van kontentement dat ze weer mee naar huis gemogen zijn ;)
Domper op mijn feestvreugde, thuis van andere kleren voorzien en na de vreemde anaalkliergeurtjes afgewassen te hebben. Speeltijd voor mijn eigen sloebers, Freebee is al een hele tijd lief zonder te bijten. Ze snuffelt aan mijn bril (niet gewassen) en wat denk je, die vreemde geurtjes bevallen haar niet en madame hapt weer naar mij:( Het moet gepast zijn voor haar ofwel ze is boos dat ze niet mee op uitstap mocht. :@
Al bij al een leuke drukke namiddag geweest.
Margiet ik had nog zo mijn best gedaan zodat je ons zou vinden ;) Maar het weer kon ik niet bestellen :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo okt 05, 2008 8:58 pm

ah, er stonden nog fotokes op m'n kodak zelf ook, deze is ook leuk:

Afbeelding
pazeke zijn we er bijna

van de weiding heb ik geen fotokes, moet nochtans wel leuk geweesd zijn aan de terug binnenkomende mensen te zien, ik denk dat die pastoor met een tuinslang moet geweid hebben :D :D :D

verde heb ik ook geen fotokes van de gezichten avn de mensen als ik de zaal binenn kwam, met de madam en onze kroost, blijkbaar vinden velen dit nog speciaal, een carieër met 8 fretjes :P :P :P

groeten
Hostekes


[Gewijzigd door Hoste op 2008-10-05 20:59:59]

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo okt 05, 2008 9:03 pm

betreffende de vele reacties over de "vuile speeltuin"
zoals jeanine reeds vermeldde was het de bedoeling om de beestjes zich laten uit te leven met de bloempotten,
normaal is de speeltuin dus vele properder, alsook worden normaal de kakjes constant opgeruimd, maar gezien de moddertoestanden was dit vandaag niet zo goed mogelijk...

dit gewoon even ter info, gezien dit, als je het leest een nogal negatieve indruk geeft over de speeltuin van vandaag...

groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
Hoste
Berichten: 229
Lid geworden op: za sep 10, 2005 11:56 am
Contacteer:

Berichtdoor Hoste » zo okt 05, 2008 9:07 pm

alle fotokes nu ook in slideshow : http://s20.photobucket.com/albums/b229/ ... =slideshow

groeten
Hostekes

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo okt 05, 2008 9:16 pm

Merci Hoste voor de bijkomende uitleg. Inderdaad de mensen zouden wel denken dat het daar modderworstelen is, maar dierendag mocht wel speciaal leuk zijn. Het zijn de fretjes die er plezier moeten aan hebben.
Wanneer komt Paseke terug ;) :? Goede foto's
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo okt 05, 2008 9:51 pm

dat modderbad vond ik eigenlijk niet zo erg hoor... de speelnamiddag is nog altijd voor de fretten vind ik, en zolang zij zich amuseren ben ik content...

het heeft welgeteld 10 minuten geduurt om ze eens in bad te steken en twas weer in orde :) 'twas echt wel tof, bedankt aan iedereen :)

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » zo okt 05, 2008 10:12 pm

Bedankt voor de foto's.
en ook merci aan Vanessa en de rest die de handen uit de mouwen gestoken heeft, twas in orde hoor!! :)
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » zo okt 05, 2008 11:33 pm

Hier zijn enkele van mijn fotokes:

Afbeelding
Nen puinhoop, maar zo plezant voor de fretten

Afbeelding
Een brutaaltje

Afbeelding
Een van de grootste varkentjes (sorry Dai)

Afbeelding
Goliath bewaakt "zijn" tentje

Enkele foto's van aan de kerk:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De rest kunnen jullie bekijken op volgende link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=E8W678EA

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma okt 06, 2008 1:12 am

!@#$ !@#$ !@#$ Ja, 't is overduidelijk, ik heb wat gemist!! !@#$ !@#$ !@#$

Jeanine, 't was dat weer niet alleen hoor, dat werkte alleen op mijn gemoed en maakte de overduidelijke berg werk hier nog duidelijker!! :(

Om ook eens een mooie, propere voorbeeldspeeltuin te zien :

MET Z'N ALLEN NAAR MECHELEN DE 19de OKTOBER AANSTAANDE!!!!
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma okt 06, 2008 7:56 am

Ja Margit , je hebt veel mooie en lieve fretjes gemist . Wat je ook gemist hebt was een egoistische Goliath ! Hij kroop in het tentje in de speeltuin en liet alleen maar de grotere fretjes toe . De andere fretjes liet hij alleen zijn tandjes zien !!!
Er waren ( en dat vond ik heel tof voor Vanessa ) veel vriendelijke baasjes .
Mààr het gezelligste vond ik dat kleine fretje met haar/zijn 3 belletjes !!! Dat fretje liep en liep en liep en liep en zal zeker tot woensdag rond de middag slapen !!! Dat leukerdje liep te springen , te mokken en was gewoon de max !!!
Er waren ook 2 donkere moertjes die het niet konden laten om ruzie te maken . Het was een gezellige namiddag ! Ik heb geluk gehad dat Carine me toch heeft overhaald om te komen . Door haar is ook gebleken dat Goliath een even media-geil monster is als den baron ! In de kerk kreeg hij veel aandacht van de fotograaf . Alleen die pastoor leek niet in zijn nopjes toen hij de kleine wijdde . De kleine was gewoon nieuwsgierig naar die borstel van meneer pastoor !
Ik denk dat iedereen genoten heeft van een toffe atmosfeer en een hele bende toffe fretjes ( behalve dan de man die zijn neus gepreforeerd wist door dat ene fretje , LOL . Nee Margit , ik ben voor de verandering eens niet gebeten . ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma okt 06, 2008 8:22 am

was een leuke dag, spijtig dat ik zo snel terug weg was gisterren. Voelde me plots niet meer zo lekker

Shaggy was al na 10min moe en lag direkt in slaap in zen hok :)
Dolly was aangevallen en dan was haar zin ook over om nog rond te lopen, waarschijnlijk omdat haar grote broer al aant slapen was ;)

Daarna hier thuis nog een badje gegeven, shaggy had namelijk een beetje in de kakka gezeten :P

was een leuke ervaring al die fretjes bij elkaar :)

Gebruikersavatar
madam Hoste
Berichten: 8
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 8:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor madam Hoste » ma okt 06, 2008 9:29 am

Ons fretsels hebben zich super tijd gehad gisteren.
En de pazekes hebben hun ook goed geamuseerd de fam. hoste was weer een tevreden. :D

(dai en iedereen die er voor gezorgd heeft dat iedereen een geschenkje kreeg voor de fretjes merci mag ook gezegd worden)

Grz
Madam hoste
groeten van Madam Hoste en de fretjes

[IMG]http://i20.photobucket.com/albums/b229/hostekes/KIM.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma okt 06, 2008 9:57 am

Mijn 2 ventjes hebben zich ook super geamuzeerd. Zwieberke heeft niet zo heel lang rondgecrosst, maar dat ventje was nogal onder de indruk van zijn nieuwe gareeltje. Het gejump dat hij normaal doet bleef deze keer uit door de zware last van zijn gareeltje met naamplaatje :D
Snuffel was natuurlijk (zoals altijd) niet te stoppen. Dat ventje blijft maar doorgaan tot ik hem zelf uit de speeltuin haal.

Eenmaal in de carrier nog wat knabbelen en drinken en daarna waren ze ook richting droomland. Thuis aangekomen was de kleine wakker en werd Snuffel ook wakker door de carrier open te doen ;)
In de kooi hebben ze dan ook nog wat geknabbeld en gedronken en heb ik hen van de hele avond niet meer gehoord of gezien. Allez gezien wel hoor, ze lagen zo gezellig knus samen te slapen in de hangmat, dus heb ik hen ook niet meer wakker gemaakt om hen slaapwel te wensen.

Voor herhaling vatbaar dus :D
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » ma okt 06, 2008 11:03 am

Hallo,
Carine, in je foto album staan 2 foto's van een fret in de tent, denk je dat dat 2 maal goliath is? Want die tweede lijkt ook wat op mn bazulletje(die had ook een blauw bandje aan) en ik ben op zoek naar een foto van bazul. Misschiens kan associalleke me helpen?

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma okt 06, 2008 12:04 pm

Hey Sah , dat is de kleine op alle2 de foto ' s . Die heeft daar zijn hoofdkwartier gemaakt en liet alleen de grotere fretjes toe .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » ma okt 06, 2008 12:24 pm

Aja en euhm ik denk dak de volgende keer beter mijne groene trui aandoe :P Want mijne kleine zwarte Zwieber komt ni zo goed uit psies op da blauw
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten