Yeah, het is (bijna) zover!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do okt 09, 2008 12:28 am

Even een "voor"- Topicje. Een topic vóór het EIGENLIJKE ECHTE topic, dus, maar het komt eraan, elke vezel in mijn lichaam voelt het, het kippenvel staat weer op mijn armen, rug en benen als ik eraan denk, mijn hart slaat 160 en ik voel me weer wakker worden als ik de kalender bekijk en de dagen verstrijken!!

De DIERENHAPPENING HASSELT komt eraan!!!!

Veel moet ik er niet over schrijven, al kan ik uren bezig blijven, iedereen die ooit "medewerker" is geweest bij dit evenement weet waarover ik praat. Drie dagen (5 eigenlijk) van bovenstebeste sfeer, van stress en zenuwslopende toestanden, van lief zijn voor mekaar en mekaar te willen wurgen, van bruisende energie en nog grotere vermoeidheid, je moet het vanbinnen voelen, om te weten dat je het NOOIT (meer) wil/mag missen!!

Bedoeling van mijn postje is natuurlijk niet alleen de loftrompet af te steken over de Dierenhappening, het is gewoon een fantastisch evenement, maar om even een klein inzicht te krijgen in wie ons zou willen komen helpen. De data zet ik er vanonder bij, diegenen die een dagje komen helpen zullen een "entree"-bandje van ons krijgen, dus nee, dan moet er niet betaald. Vorig jaar was het een daverend succes, medewerkers met de vleet én met een prima humeur, ik hoop dat we weer op jullie mogen rekenen. :)

Wie wil reageren of vragen stellen, het forum heeft plaats genoeg en anders mail je me even als er iets afgesproken zou moeten worden : mikado.21@hotmail.com

En geloof me vrij, wie er niet is, gaat spijt hebben achteraf!! !@#$

AfbeeldingAfbeelding

--- Op 28, 29 en 30 november 2008 openen de Hasseltse Grenslandhallen voor de 12e keer hun deuren voor alle dierenliefhebbers. Jong en oud kunnen dan in de grootste overdekte dierentuin van de Benelux kennismaken met meer dan 10.000 dieren. Ook dit jaar zorgt Dierenhappening weer voor tal van blikvangers: circusvoorstellingen, workshops voor baasjes en hun hond, verschillende demonstraties, een heuse kinderboerderij en een prachtige vlindertuin.

Neem een kijkje op onze website en ontdek wat Dierenhappening allemaal te bieden heeft! ---

Voor de opbouw zijn we dus daar vanaf woensdagavond en donderdag de ganse dag (einduur is altijd een verrassing, ook voor ons!! :P ) en afbreken doen we zondagavond na 18u00. Ook hiervoor graag kandidaten natuurlijk, onze speeltuin wordt prachtig, zeker als we vele helpende handjes krijgen!!

Yeahhhhhhhhhhhhh, en nu aftellen!!! :D :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do okt 09, 2008 6:35 am

Margit, Tom zal er waarschijnljk zijn voor opbouw en beurs op vrijdag .. ikke waarschijnlijk beurs zaterdag & zondag ( we wisselen mekaar af ipv samen te komen ).

het zal van't werk afhangne .. als ik nog op Nashuatec werk kan ik geen verlof krijgen (maandafsluiting) en aldus enkel in het weekend vrij .. loopt m'n project daar toch af half november, dan neem ik verlof en heb ik aldus wel tijd voor opbouw en heel het weekend!

Tom daarentegen is vanaf zaterdag tot maandagavond met' twerk weg en zal de beurs in het weekend dus moeten missen :-(
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » do okt 09, 2008 8:33 am

awel margit , ik kijk er ook al naar uit
het kriebeld al langs alle kanten want een weekje later lig ik onder het mes ook iets waar ik naar uitkijk ;)
ook zal er dit jaar weer een echte olifant en kameel aanwezig zijn i.p.v. nen lego kameel en olifant :D
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do okt 09, 2008 11:03 am

Och Chantal, wij zijn allang content met ons eigen, privé, olifantje!! :P :P :P

En kemels hebben we altijd genoeg, die schieten we bij ons met de regelmaat van de klok!! ;) Niet voor niets dat wij altijd de grootste lol hebben op zo 'n beurs!! :D :D

En dat je de 9de (dat was het toch, hé) met plezier tegemoet ziet kan ik ook begrijpen, maar ik vrees dat we volgend jaar niet meer tegenover jullie willen staan dan, hoor!! Dan trek jij met je nieuwe figuurtje al onze mensen weg!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do okt 09, 2008 11:05 am

Mieke, je laat maar iets weten als er in jullie planning nog iets veranderen zou, voorlopig schrijf ik deze dagen al op, oké? Fijn dat jullie er toch allebei zijn, al is het dan apart :( !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do okt 09, 2008 11:09 am

Jippiejee, ik voel het ook al ff kriebelen ook al was het dan vorig jaar mijn allereerste beurs maar ik vond het zo fijn en zo tof dat het zoiets had van dit wil ik wel meer doen dus op mij kunnen jullie rekenen voor de drie dagen! :D Als er echt ook te weinig hulp is met de opbouw kan ik eventueel komen helpen omdat ik werk tot 14 uur ben ik rond iets na 15 uur thuis dus misschien dat er dan nog opgebouwd word hé. En voor Diablo word het zijn allereerste beurs dus ben eens benieuwd hoe hij het er gaat vanaf brengen! :P Dus Margiet, noteer me er maar bij hé! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » do okt 09, 2008 2:00 pm

dat zal wel meevallen hoor margit ;) , maar zal mij wel een stuk beter voelen , ja het is 9 december :D
groetjes chantal en der bende

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do okt 09, 2008 2:29 pm

Margit dan verhuizen we :( kank ni komen ma kga es zien me tventje
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

sunnytje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma sep 15, 2008 8:44 pm

Berichtdoor sunnytje » do okt 09, 2008 6:48 pm

hey, ik ben nog nooit naar die beurs geweest, maar lijkt me wel leuk.. kheb gelezen dat huisdieren meemogen, en dat er een frettenspeeltuin is, maar mogen de fretjes daar ook in? of is het enkel voor fretjes van de organisatie ?
groetjes

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do okt 09, 2008 8:03 pm

Origineel gepost door sunnytje

hey, ik ben nog nooit naar die beurs geweest, maar lijkt me wel leuk.. kheb gelezen dat huisdieren meemogen, en dat er een frettenspeeltuin is, maar mogen de fretjes daar ook in? of is het enkel voor fretjes van de organisatie ?
groetjes
als jouw fretje in orde is met alle inentingen en met boekje en harnasje uitgerust is mag jouw fretje er ook in uiteraard hoor sunnytje

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 10, 2008 5:02 am

Ma nee Davy, das alleen voor Rasfretten, hé!! Ge gaat toch nie beginnen met daar zomaar alles wat zich "fret" denkt te mogen noemen, in te laten!! ~0 Da kan écht nie hoor!! :@

:D :P :D :P :D :P :D :P

Ach Sunnytje, ik zwans er maar wat op los, hoor!! ;) Als jouw fretjes hun juiste vaccinaties gehad hebben, de eerste vaccin gevolgd door een maand later de booster en vanaf dan jaarlijks hun herhaling (wel niet met het product Vanguard), zijn ze héél welkom (boekje meebrengen als bewijs!!). Je moet maar eens gaan kijken op enkele topics van vorig jaar, dan zie je hier en daar wel hoe groot die speeltuin is!! Zo 'n 150m² groen, met water en zand, met speelgoed en buizen, daar moeten al heel wat fretsels in wil je hen ergens te zien krijgen!! :) Geef hen maar een gsm-eke mee, dan kunnen ze elkaar sms-en als ze mekaar niet terugvinden!! :D

En ja, zoals Davy al zei, het is extra handig als ze een tuigje aan hebben met hun naam. Zo ben jij zeker dat je je eigen fret terugkrijgt en kunnen de speeltuinbewakers hen afroepen als ze doodop van 't vele spelen ergens liggen te maffen. Als ze moe zijn, kunnen ze best even rustig recupereren in hun carrier, dat is veel minder stresserend dan tussen al die hotsende, botsende, springende en mokkende, wakkere fretten door!!

Wel Davy, dat doet deugd jong, van u hier terug te zien!! Gaat het een beetje?? :) :~
Afbeelding

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr okt 10, 2008 8:19 am

Als ik op voorhand eens naar een speeldag ben kunnen gaan met mijn 2 rakkers, en da gaat goed, dan zal ik wsl ook eens langskomen met de carrier.
Ma eerst zien hoe ze t doen tussen al die andere fretjes he :) Ik moet toch zeker zijn da ze zich toch een beetje gedragen he ;)
En anders zal ik zowiezo eens langskomen; de dierenhappening in Hasselt mis ik zelden :D
Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr okt 10, 2008 8:43 am

Mijne vent wilt ni margit en Davjan eeft pas trug nen auto in december....
Laatste optie is de vader he ma hasselt gaat em ni willen he :(
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr okt 10, 2008 10:32 am

ik kom ik kom ik kom ooook! :)

al vrees ik er wel voor dat ik niet zoveel zal kunnen helpen, maar dat zal niemand mij kwalijk nemen hoop ik?
ik maak het volgend jaar dan wel goed door een extra helpertje mee te brengen :)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr okt 10, 2008 11:13 am

wij komen ook eindelijk is het bijna zover.
een weekend alleen met onze fretsels bezig zijn.
niks anders. en dan nog is een heel weekend bioj elkaar zijn
lekker bij kletsen, lachen en zeveren daar zijn de frettenarkers
goed he.
zeker al met zijn 2 of ianka gaat mee komen das nog de vraag.
misschien 1 dagje maar da zal een beetje van alles afhangen
maar wij komen zeker.
en ik breng dan al onze jonge terroristen mee.
dus mensen gewaarschuwt voor tenen blote benen.
daar zijn zazou en zaza zot van. :P
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr okt 10, 2008 12:23 pm

Origineel gepost door alika
Als ik op voorhand eens naar een speeldag ben kunnen gaan met mijn 2 rakkers, en da gaat goed, dan zal ik wsl ook eens langskomen met de carrier.
Ma eerst zien hoe ze t doen tussen al die andere fretjes he :) Ik moet toch zeker zijn da ze zich toch een beetje gedragen he ;)
op de beurs zullen ze zich waarschijnlijk veel beter gedragen dan op een speelnamiddag ...... op de beurs is de speeltuin zo groot, dat zelfs, als er 30 of 40 fretten in rondlopen, dat er nog veeeeeeeel plaats is en ze lopen mekaar zeker niet in de weg!

de speeltuin in mechelen of eender waar is natuurlijk wel iet kleiner en als er een grote opkomst is, kan het er wel eens druk zijn in de speeltuin :)à
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr okt 10, 2008 1:00 pm

ja inderdaad, klopt wat Mieke zegt

ons Indra en zelfs onze Midas zijn op de gewone speelnamiddagen niet te doen in de speeltuin, ze gaan dan constant de andere fretjes
ambeteren en aanvallen
op de beurzen is dat vele minder het geval en dat komt inderdaad door de grootte van de speeltuin en volgens mij ook doordat er veel meer
afleiding is in zo'n megaspeeltuin op de beurzen: vijvertje, tunnelkes, leuke grasmatten om onder te kruipen, enz... :)

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr okt 10, 2008 6:21 pm

jaja , wij zullen er ook zijn , maar voor zware werkjes zal je nog niet op me kunnen rekenen spijtig genoeg ....

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr okt 10, 2008 7:13 pm

Wel Davy, dat is een goed teken dat jullie er weer bij willen zijn!! Zo moet dat!! :P :P

Jij en zware karweitjes??? Hetzelfde als ik vorig jaar, ja, op je k*** zitten en genieten, dat mag je komen doen!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo okt 12, 2008 1:26 pm

goe gezegt margit allee de shop zal goe vertegenwoordigt zijn. :P :D
blijf maar goe rusten he davy zo dat we je snel terug zien.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » ma okt 13, 2008 2:09 pm

wij komen oooooooooook!!!!! ahja tuurlijk e da willek ni missen ze

zal wel jammer genoeg enkel de zaterdag en de zondag zijn :( (moet vrijdag naar de les)
maar zaterdag en zondag zullen we er zijn als er nog plaats is he voor ons :P
els niks aantrekken van minder te kunnen helpen word helemaal ni kwalijk genomen e Andy zal wel u deel voor zijn rekening nemen ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten