T zit er alweer op =(

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma dec 01, 2008 10:37 am

Hoi hoi, iedereen

Bij deze wou ik even zeggen dat ik het spijtig vind dat de beurs er opzit. Was te kort!!
Maar twas super ! Mijn eerste beurs, ik zal het nooit vergeten!! En t zal niet de laatste zijn ;)

k zit nu op het werk en ik ben dooooodddopppppppp ~_~

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma dec 01, 2008 11:12 am

Ollike, de volgende zal Gent wel zijn denk ik. Breng uw sloebers dan ook maar mee :) Kunnen we eens kennismaken met de kindjes.
Zo een beurs is leuk maar inderdaad ook vermoeiend, voor de fretjes en de baasjes.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma dec 01, 2008 11:25 am

ja, idd, heel vermoeiend maar de sfeer die er rondhangt is zoo leuk !!
En op beesjes en baasjes zal ik erbij zijn!!! tenmiste als we niet op vakantie gaan...
T prbleem is enkel da da zoooo ver is voor mij en dan lukt het mij echt ni om drie dagen te komen ~_~
En ik vind: een beurs moet ge minstens twee dagen meemaken.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 01, 2008 12:20 pm

hasselt was voor mij 2u45 reizen, en dat lukte toch ook? :P

tis jammer da't nog 5 maand is :( we kunnen alweer aftellen :)

WERKEN KENNEN ZE DAAR NIE BIJ DHL ZEKER!!!! :P

[Gewijzigd door nielsvl op 2008-12-01 12:25:09]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » ma dec 01, 2008 12:36 pm

Ja super jammer da t er al weer op zit :(
Twas voor mij ook de eerste beurs en ik heb me super geamuseerd :D
ik wil nog, ik wil nog, ik wil nog :D :P
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma dec 01, 2008 1:09 pm

ik heb u totaal ni veel gezien alika :P
@ niels ! ik zit in lunch!!!!
:@ ;) ;) ;)
ik werk al GANS de morgen en ik ben een wraaaaakkk!! kwil zoo graag naar huis

[Gewijzigd door Ollike op 2008-12-01 13:16:17]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma dec 01, 2008 2:49 pm

Ik weet niet hoe ik me moet voelen ! De dierenhappening is voorbij , mijn linkerbeen is weer zoooooooooooooooo dik gezwollen en ik kan er bijna niet meer op staan , ik was gelukkig toen ik vrijdag in het speeltuintje stapte want ik kon weer brullen vanop een afstand ( van de ene naar de andere kant van de tuin !!! ) .
Ik weet niet of er veel bezoekers waren die de richtlijnen aangegeven op de plakaatjes volgden !
Ik heb één keer een plakaatje van de grond geraapt en duidelijk leesbaar voor de bezoekers naar één bezoeker gedragen die naar de fretjes greep ! Ik heb hem duidelijk hoorbaar voor alle mensen rondom hem uitgelegd dat niet alle fretjes lief en handelbaar zijn . Ik heb hem uitgelegd dat als hij gebeten word door een fretje door zijn eigen domme schuld , wij de naam zouden krijgen voor iets wat hij verkeerd deed . Daarop verdween hij als een klein kindje dat in de hoek moest staan omdat het een fout had begaan ! Al een geluk voor mij dat er niemand zich aangevallen voelde én iedereen de bolwassing die ik die ene dommerik gaf aanvaarde als iets doodnormaal .
Daarna vroeg ik een jongedame die ook naar de fretjes greep of ze nederlands kon lezen . Ze kon het niet omdat ze franstalig was ! Dus heb ik zonder kwade bedoelingen haar , haar zus én mama uitgelegd dat niet alle fretjes 100 % aaibaar is én als ze toch een fretje wilde aaien zij het moest vragen aan de oppassers . Deze jongedame en haar familie waren gelukkig dat ik hen zo goed mogelijk wilde proberen te helpen en het frans . Op dat moment was ik ook gelukkig dat ik een aardig mondje frans spreek én ik door mijn diplomatieke aanpak toch enkele mensen uitleg heb kunnen geven en zo laten voelen dat niet iedere vlaming een fanatiekeling is . Dat is dan ook weer goede reklame voor de ark hé .
Nu zit ik thuis met een gelukkig gevoel dat het weer eens een prettige ervaring is geweest voor mij .
Niet alleen de happening was een prettige ervaring ! Nu moet ik enkele mensen en de gezusters Knabbel ( die 2 schatjes van Mieke en Tom ) bedanken voor de lieve zorgen .
Mijn hartelijk dank gaat naar Margit die van dinsdag tot zondag mijn gesnurk heeft verdragen én me een onvergetelijke ( bijna ) week heeft bezorgd ! Ik was natuurlijk ook in de zevende hemel omdat ik al haar fretjes heb mogen weten rondrennen .
Ook Pedro en Vanessa moet ik bedanken voor de lift naar Sint Amandsberg , ook al moesten ze volgens Pedro die kant toch uit . Lol .
Hans , bedankt dat ik heb mogen helpen opstellen en afbreken . Dat afbreken was misschien een beetje een tegenvaller : ik stond daar met een achterpoot die zo gezwollen stond alsof ik hem had opgeblazen met een fietspomp . Hij stond ook wreed rood van de ontsteking , waarschijnlijk ben ik niet genoeg gaan zitten . Maar ja , nu kan ik rusten tot " Beestjes en baasjes " . Ook wil ik daar mijn " beste " beentje voorzetten bij het opstellen én afbreken .
Verder wil ik alle medewerkers bedanken voor de vriendschap die getoond werd . Hopelijk word beestjes en baasjes voor iedereen minstens even prettig .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 01, 2008 2:59 pm

ollike, aan de lijst met mensen die online zijn valt af te leiden dat dit uw werkschema is:

uur van aankomst: pc aanzetten, surfen naar het forum

12u: middageten, ondertussen op het forum posten
13u: gedaan met middageten, forum blijft open

uur van vertrek: forum sluiten, pc sluiten, rap naar huis terug op't forum

:P:P:P

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma dec 01, 2008 4:13 pm

niels....ZWIJG!

;)

Gebruikersavatar
Niwla
Berichten: 105
Lid geworden op: di jul 08, 2003 8:48 pm
Contacteer:

Berichtdoor Niwla » ma dec 01, 2008 5:58 pm

idd, 't is weer voorbij, althans, bijna. Vanavond nog alles uitladen en terug opbergen in de garage (brr, 't is buiten koud en 't regent :@ ) mijn voeten doen nog pijn van 't staan, zou liever in me warme bedje kruipen om bij te slapen.
En dan in de loop van de week de verdere administratie afhandelen en dan kunnen we weer opnieuw beginnen met de voorbereidingen voor de volgende :D

iemand nog leuke, uitvoerbare ideeën/verbeteringen/wensen.... voor de volgende?

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » ma dec 01, 2008 7:13 pm

Ja Ollike, ik kon geen 3 dagen komen helpen :(
Was enkel vijdag daar en zaterdagnamiddag daar :(
Ma heb me reuze geamuseerd
Heb je wel in de speeltuin gezocht???? daar was ik toch zeer veel te vinden ;)
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di dec 02, 2008 12:50 pm

Dat verbaasd me wel Ollivia dat jij Karlien niet hebt gezien, ik was ze bijna beu gezien! :D Nee hoor grapje maar Karlien stond idd de hele tijd in de speeltuin, zelfs zoveel dat ze de eerste dag haar pauze vergeten te nemen was. Ik vond het heel fijn maar was ook blij dat het gedaan was. 5 dagen waren behoorlijk veel voor mij maar ik heb het met alle plezier gedaan en volgend jaar kom ik zeker weer zoveel dagen helpen. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di dec 02, 2008 1:35 pm

Ik ben intussen uitgerust na de vermoeiende beursdagen :) Heb gisteren tot 12u geslapen (@) Maar nu voel ik mij terug fris.

Ook ik wil Margiet bedanken voor de gastvrijheid om daar 2 nachten te mogen slapen! Heel erg superbedankt Margietje :) Je hebt daar een toffe beestenbende thuis, en zeker Floush heeft mijn hartje gestolen, zo'n schatje eenmaal hij je vertrouwen gewonnen heeft. :D

Op naar B&B te Gent :D

[Gewijzigd door Maranweke op 2008-12-02 13:38:37]
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di dec 02, 2008 4:46 pm

Van mij ook bedankt margietje!!
Maar dat heb ik u al gezegd he! ;) ;)


[Gewijzigd door Ollike op 2008-12-02 16:46:18]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di dec 02, 2008 8:48 pm

Ook ik kom even meedelen dat ik het super vond. Dorinda nog eens bedankt voor de fijne logeerplaats en voor Margit sorry dat ik je planning mss in de war gebracht heb voor de zondag.
Hopelijk ben ik er e volgende keer weer volledig bij en dan alle daagjes.

Daar terzijde ben ik alleen nog via foon bereikbaar tot ik internet heb in ons huisje. Dus voor dringende zaken ...



[Gewijzigd door Angelke op 2008-12-02 21:14:17]
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 03, 2008 9:15 am

Eindelijk geraak ik dan zelf toch ook op de pc, al is het schipperen want tijd heb ik nog steeds niet gevonden!! :( Bedoeling was hier zondagnacht nog uitgebreid te komen zeggen hoe ontzettend dankbaar we jullie allemaal zijn voor alle hulp die we kregen, maar mijn kaars was uit, gedoofd en op, :( :P ,ik ben 's nachts na het uitpakken hier tegen 4u in slaap gevallen, weliswaar met laptopje op schoot maar zonder topic!!

Vermits Olivia sneller was om te komen zeggen hoe jammer het is dat het alweer gedaan is, ga ik hier verder gaan en geen apart postje openen, hé, maar ik zou toch echt iedereen nog eens nen dikke merci willen zeggen voor alle hulp. Het was niet bepaald de makkelijkste beurs, we hebben onze probleempjes hier en daar weer gehad, maar eens te meer hebben we bewezen dat we één vereniging zijn met één en hetzelfde doel en zijn we er samen voor blijven gaan. Onze fretten hebben een geweldig weekend gehad, die van mij heb ik na die 3 dagen even niet meer gehoord of gezien, ze sliepen als roosjes ;) en tot mijn grote blijdschap kan ik ook zeggen dat ze van stress totaal niets geweten hebben, de nieuwe "slaapvertrekken" bij deze beurs waren precies veel aangenamer voor de beestjes. Ze hebben tussen elk spel door heerlijk gemaft en waren zondagavond gewoon gezond bekaf, de deugnietenstreken waren even op!! :D (Even maar, hoor :D :D , alles is terug aangevuld ondertussen!!)

Ik ben jullie allemaal even dankbaar, vond het grandioos dat de mensen echt van heinde en ver kwamen, Brussel, Leuven, zelfs Gent en Zottegem, het was allemaal geen probleem, jullie stonden er alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Karlien, het was jouw eerste beurs maar ik heb het je gezegd, je deed het echt heel goed, dat had ik eigenlijk niet zo snel zo vlot zien gaan moet ik zeggen, als ik 2 jaar geleden zag hoe verlegen jij kon zijn ;) !! Wat fretjes al met je aanvangen, hé?? :P En zoals ik op de beurs al zei, Pedro is echt onze trekpleister op de beurzen, als hij staat te vertellen krijg ik zelfs nog de neiging om te blijven luisteren, zo amusant én interessant dat hij dat brengen kan!! :) En dan zou ik toch even héél speciaal een zéér dikke merci richting Niels willen sturen, op woensdag door een ellendig koud en nat weer met de motto komen van Gent om te helpen opbouwen en dan nog je hele weekend opofferen om constant in de speeltuin te staan ... je moet het hem maar nadoen!! :~

Zo, ik zou idd zeggen : rust allemaal goed uit, leg benen, ribben, armen, nekken, ruggen enz... goed te rusten en begin alvast stilaan te dromen van Beestjes en Baasjes!! :D

By the way, wie mekaar snel wil terugzien : zondag is het speelnamiddag in ... Hasselt!!! ;)

(Olijfje, ik hoorde nochtans dat afbreken niet je favoriete bezigheid is geweest?? :P :P )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo dec 03, 2008 9:56 am

Origineel gepost door margit

(Olijfje, ik hoorde nochtans dat afbreken niet je favoriete bezigheid is geweest?? :P :P )
En hoe weet ge da margietje?
:P

Uiteindelijk als ik er zo op terug kijk, vond ik het afbreken toch wel iets hebben, het heeft zijn charmes he.
;)


[Gewijzigd door Ollike op 2008-12-03 10:02:38]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo dec 03, 2008 10:30 am

Olijfje, weer aan 't "werken"?? :P

Bij alle mercikes zou ik er eigenlijk toch nog 2 extra in de verf willen zetten die ook zo goed als de hele beurs rond gedraaid hebben : ons Elsje en ons nieuw Arkertje-in spe!!! Els zag er zondagavond ocharme zo moe uit, Koen, leg haar die laatste dagen nog maar eens extra goed in de watten, hé!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo dec 03, 2008 10:50 am

werken werken en nog is werken! ik ben het beuuu, kben moe! ~_~
manee ik zaag ni ! :P

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo dec 03, 2008 11:43 am

Ik was content dat ik nog eens een heel weekend kon meedraaien op de beurs, dat zal volgend jaar niet meer gaan vrees ik...
Hoewel ik het een klein beetje spijtig vond dat ik niet in de speeltuin kon staan, heb ik mij toch enorm goed geamuseerd. En ja ik was moe de zondagavond, maar wie niet é :)
Ik vond het in ieder geval een superweekend!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo dec 03, 2008 12:41 pm

Margit,
bedankt voor t compliment.
Kmoet zeggen da k er ook een beetje schrik voor heb gehad, ma k heb me super geamuseerd ;)
Ja wat fretjes ni met je kunnen doen he :D Ma de sfeer in de groep heeft zeker ook geholpen met wa los te komen :)
Allemaal bedankt dus!! Jullie zijn top!!! :D
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo dec 03, 2008 1:36 pm

En euh, heeft er niet iemand extra toe geholpen om je warm te maken voor die beurs? %) ;) Nee plaag je maar meiske, je was echt fantastisch goed en vond het zeer fijn dat je erbij was! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » wo dec 03, 2008 1:46 pm

Ja natuurlijk Dorinda
je hebt me heel goed geholpen!!! Zonder jou had ik daar wsl gestaan met mijne carrier en mochten ze er ni in he:)
Serieus merci meiske!!!
en t was natuurlijk ook leuk om daar iemand te kennen he (Buiten Margit die altijd in de weer was) :D
Mercikes XXX
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo dec 03, 2008 3:39 pm

dat over en't weer gerij is geen probleem hoor... hadk geen school gehad wask daar donderdag en vrijdag ook geweest...

tis echt jammer da't al gedaan is :(

1 voordeel; beestjes baasjes is hier maar een kwartiertje van en dan ist ELKE DAG FEEEST :D

kijk olivia, we zijn al met 2 die beweren dat daar bij u nie gewerkt wordt :P

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do dec 04, 2008 12:17 pm

Hihi Karlien, das met alle plezier gedaan hoor meid! (@) Trouwens zijn wij al lang blij dat we een extra paar handjes hadden voor ons te helpen! :D
Olivia, zo een werk als jij wil ik ook wel hoor! :P
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten