Loeke, als je wil rij ik even af in Geel en volg je maar. Moet wel via de winkel in Kontich, dus als je de rechtstreekse weg wil doen (duurt even lang, hoor) zal je op jezelf moeten vertrouwen

.
Ludwig, ik sukkel ook al jaren en zit ook met een hele hoop beperkingen, maar idd, om het vol te houden helpen die beestjes hier door het mooiste in het leven elke dag weer boven te halen. Soms vraag ik me af hoe vaak ik op een dag lach of glimlach met die deugnieten, hoeveel plezier en liefde er door me heenstroomt als ik hen knuffel, hoe vaak ik gewoon gelukkig ben omdat we samen bezig zijn, al is het met poetsen, wat me veel moeite kost. Al die blije momenten samen maken het waard om door te vechten, om elke dag weer op te staan, hoe graag ik soms ook zou blijven liggen. De dag dat ik uit het ziekenhuis kwam na mijn coma van 3 weken, stond ik hier, de tranen liepen over mijn wangen, toen ik mijn eerste fret terug in mijn handen voelde. Ik wist niet waar beginnen, niet hoeveel ik er gelijk moest knuffelen en al was ik toen al 10 dagen terug onder de levenden, toen voelde ik me pas terug leven.
We duimen met je mee, Ludwig, als het lukt moet je zeker eens naar een speelnamiddag komen, oké?