Het is weer wreed plezant zenne !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...

Berichtdoor asocialleke » di feb 10, 2009 5:18 am

Kijk eerst even naar het uur dat dit postje gepost is !!!
Bonk ! Baf ! Patat ! En het is niet eens 4 uur !!! Ik knip het licht aan en het word stil !!!
Héél voorzichtig komt er een " onschuldig " smoeleke zichtbaar om de hoek : Don Diego !!!
Alsof dat nog niet genoeg is word deze gevolgd door mijn 2de hooligan , Goliath !!!
Alletwee mijn Goddelijke deugden staan mij te bekijken met de hun " we hebben u toch niet wakker gemaakt " - smoelekes !!!
Wat doet ge dan ?! Vragen of ze het kot wat stiller afbreken ?! Waar haalt ge dat nu weer vandaan ? Wij maken toch geen kabaal !
Ik dacht " we zijn toch wakker , ik ga maar even naar de badkamer . Ik word gevolgd door 2 heiligenbeelekes ! Dat veranderd wreed rap als de grootste hooligan ( Diego ) de emmers ziet staan waarin hij hartstochtelijk kabaal gaat maken !!!
De ietwat kleinere doch niet minder geweldadige hoolligan die het water uit de emmer in de douchecel begint te scheppen !!!
O ja , ze hebben alle2 zoveel lol dat ge zou gaan denken dat er hier een heel leger van fretjes rondkoerst !!!
Na een poosje begint het zelfverdedegingsmechanisme van Goliath de verwoester te werken ! Die denkt " ik ga de schuld kompleet op die grote zijn nekske schuiven en hij bekijkt met alsof hij " ge hebt daar weer iets in huis gehaald hé maat ! " wil zeggen terwijl hij heel kalm in de hall ligt te kijken naar Don Diego en mij ! Ondertussen pendelt DD van de ene naar de andere emmer alsof hij een hindernissenparkour aflegt voor de olympische frettenspelen !
We gaan terug naar de living waar ik nu aan het werken ben aan dit postje . Maar denk nu niet dat ik rustig kan werken hé ! Bij lange niet !!! De kleine zit hier aan mijn voeten en scheenbenen te likken en als ik niet vlug genoeg reageer dan begint hij erin te bijten !!! Alsof ik minder over hem schrijf en meer over de grote !!!
Ik maak geen onderscheid : het zijn beiden hooligans die het vermelden waard zijn !!!
Zeg ! Hela !! Wat hoor ik daar ?! Ze zijn beiden stilgevallen !!! Ik ga direkt eens kijken of ik weer kan gaan slapen . Mààr dan moet ik wel héél stil zijn ! Of ze staan er weer !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/asocialleke/1254332446-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/asocialleke/Loki.jpg[/IMG]
asocialleke

Berichtdoor Dorinda » di feb 10, 2009 1:54 pm

Maar Marc toch, je moet uw jongens eens dringend leren de klok lezen en wanneer ze moeten spelen en wanneer ze moeten slapen. Dan ga je geen last meer hebben van slapeloze nachten door het lawaai van die 2 hooligans! ;)
Afbeelding
Fretjes en hondjes zijn mijn allerbeste vriendjes omdat ze met hun staartje bewegen en niet met hun tong!
Mijn gevleugelde schatjes Vinyto, Vadjanin, Charlie en Angel rust zacht!
Dorinda

Berichtdoor asocialleke » wo feb 11, 2009 12:14 am

Ik denk dat ge gelijk hebt ! Ik denk dat ik eens goed met Goliath moet praten !
Goliath is de ergste van de 2 !!! Deze avond viel hij mijn rechtervoet aan !!! En weet ge waarom ik weet dat hij boos is op mijn rechtervoet ? Omdat hij mijn linkervoet opzij duwde toen ik die op de rechter legde !!!
Ik heb juist met de kleine op de zetel gespeeld en nu ik weer aan mijn bureau zit moet mijn rechtervoet het onderspit delven !
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/asocialleke/1254332446-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/asocialleke/Loki.jpg[/IMG]
asocialleke

Berichtdoor ludwig1605 » wo feb 11, 2009 9:14 am

Hoi Marc,
Ik denk dat ik toch maar eens naar een speelnamiddag zal komen (met of zonder fretjes) want ik wil toch wel eens die 2 bandietjes van jou zien.
Eerst moet ik de komende 2 weken terug enkele testen gaan doen in het ziekenhuis voor een (ernstige) ziekte die mij 10 jaar terug op mijn lijf is gevallen en waarvan ik al eens hervallen ben.
De laatste tijd beginnen er terug symptomen de kop op te steken die niet te veel goeds voorspellen. Maar bon duimen maar en de moed er in houden dat houd me al zoveel jaren recht en ik hoop er toch nog enkele jaartjes bij te doen. Als alles in orde komt spreken we eens af op een speelnamiddag dat is beloofd.
ludwig1605

Berichtdoor Dorinda » wo feb 11, 2009 12:39 pm

Oei Ludwig, das minder hé maat. Veel sterkte toegewenst en ik duim alvast keihard met je mee! :)
Afbeelding
Fretjes en hondjes zijn mijn allerbeste vriendjes omdat ze met hun staartje bewegen en niet met hun tong!
Mijn gevleugelde schatjes Vinyto, Vadjanin, Charlie en Angel rust zacht!
Dorinda

Berichtdoor asocialleke » wo feb 11, 2009 3:10 pm

Ludwig , dat is niet plezant om lezen vriend !
Daar kan ik maar één ding op zeggen : ge moet u niet forceren want we hebben nog altijd " Beestjes en baasjes " zenne . Op B&B zal je me zeker zien : ik kom daar mee helpen opstellen en afbreken .
Veel rust , niks forceren en ik ben bijna overal te zien met mijn beide kerels die nu beiden in de speeltuin mogen . Beiden hebben ze de juiste inentingen gekregen . Alleen heb ik angst dat de kleine een beetje humeurig zal zijn wat andere fretjes betreft . Jaja , ook Don Diego moet er soms nog aan geloven !! Deze morgen heeft hij nog enkele " prikjes " gekregen , of misschien was het ochtendhumeur waar de kleine mee zat .
asocialleke

Berichtdoor alika » wo feb 11, 2009 3:26 pm

Ach Marc,
ge weet toch wa de Kleine doet als hij t even beu is in de speeltuin??
Idd bij de meiskes gaan bedelen om opgepakt te worden en dan sloef gaan spelen op hun arm he ;)
En als we ni snel genoeg zijn zal hij de ander fretjes wel wegjagen met zijn geschreeuw he :)
I just can't get enough of them!!!
I'm a ferret lover 4 Life!!
Bandit en Boy, jullie zijn schatjes!!
alika

Berichtdoor asocialleke » wo feb 11, 2009 3:36 pm

Hihihi , ja , hij kan soms den ezel uithangen .
Het is wel raar dat hij de meisjes niet bijt hé . Als er dan iemand gebeten moet worden dan ben ik de chinese vrijwilliger !
asocialleke

Berichtdoor ludwig1605 » wo feb 11, 2009 7:16 pm

Marc mij forceren doe ik al enkele jaartjes niet meer. Na 2 harde gevechten tegen mijn ziekte heb ik leren te genieten van het leven. Ik kan al jaren niet meer op reis gaan of hooguit (als het goed mee zit) 1 dagje aan zee of parc paradisio of een ander dierenpark en dat allemaal door die vervloekte ziekte. Maar thuis bij mijn dieren is het eigenlijk voor mij iedere dag vakantie. Van de vriendschap dat ik van hen krijg geniet ik veeeeeeeel meer dan bijvoorbeeld een dag met mijn lamme k****n aan het water te gaan liggen en dan aan iedereen te kunnen laten zien hoe bruin of verbrand ik ben.
En wat die testen betreft volgende week wel we zullen wel zien. Op 24-02 gaan ze mij vertellen wat er gaat gebeuren en dan zijn er 2 kansen. Ofwel bouw ik met mijn vrouw een feestje en drinken we een goede fles bij een goed etentje ofwel ......ja dan beging ik maar met volle moed aan mijn 3de gevecht. Maar voor het ogenblik hou ik en hoop ik op het eerste.
ludwig1605

Berichtdoor loeke2440 » wo feb 11, 2009 8:21 pm

aha dan ga ik uiteindelijk uw deugenietjes eens zien zondag!!
wij komen ook als ik niet verkeerd rij :P
zen nog nooit in mechelen geweest hoop alleen dat het niet is zoals antwerpen!!

ludwig, hopen op het beste!!!

xxx
[IMG]http://i870.photobucket.com/albums/ab267/fretigefien/avatorkindjes-1-1.jpg?t=1248772902[/IMG]
loeke2440

Berichtdoor margit » wo feb 11, 2009 10:02 pm

Loeke, als je wil rij ik even af in Geel en volg je maar. Moet wel via de winkel in Kontich, dus als je de rechtstreekse weg wil doen (duurt even lang, hoor) zal je op jezelf moeten vertrouwen ;) .

Ludwig, ik sukkel ook al jaren en zit ook met een hele hoop beperkingen, maar idd, om het vol te houden helpen die beestjes hier door het mooiste in het leven elke dag weer boven te halen. Soms vraag ik me af hoe vaak ik op een dag lach of glimlach met die deugnieten, hoeveel plezier en liefde er door me heenstroomt als ik hen knuffel, hoe vaak ik gewoon gelukkig ben omdat we samen bezig zijn, al is het met poetsen, wat me veel moeite kost. Al die blije momenten samen maken het waard om door te vechten, om elke dag weer op te staan, hoe graag ik soms ook zou blijven liggen. De dag dat ik uit het ziekenhuis kwam na mijn coma van 3 weken, stond ik hier, de tranen liepen over mijn wangen, toen ik mijn eerste fret terug in mijn handen voelde. Ik wist niet waar beginnen, niet hoeveel ik er gelijk moest knuffelen en al was ik toen al 10 dagen terug onder de levenden, toen voelde ik me pas terug leven.

We duimen met je mee, Ludwig, als het lukt moet je zeker eens naar een speelnamiddag komen, oké?
Je kan jammer genoeg niet alle dieren van de wereld redden, je kan wel de wereld van één dier redden ...

Afbeelding
margit

Berichtdoor ludwig1605 » wo feb 11, 2009 10:18 pm

Is er iets mooier dan thuis komen en dan die lieve snoetjes zien. Ook al ben ik 1 dagje weg het doet toch altijd deugd van die deugnietjes weer eens in uw handen te nemen. En krijg je dan al eens een stevige beet (omdat je ze de ganse tijd alleen hebt gelaten) dat is een beet die deugd doet. Zo weet je dat uw lievelingen en jij zelf nog leven.
En Margit, ik zeg altijd die van de jaren 60 die krijg je zo maar niet klein. (Natuurlijk zullen die dat van de andere jaren ook wel zeggen, maar alléé het gedacht telt).
ludwig1605

Berichtdoor margit » wo feb 11, 2009 10:29 pm

Yep, daar moeten ze veel meer dan een bijtfret voor bovenhalen, hé?? :P :P :P
Je kan jammer genoeg niet alle dieren van de wereld redden, je kan wel de wereld van één dier redden ...

Afbeelding
margit

Berichtdoor a3ke » wo feb 11, 2009 10:50 pm

Origineel gepost door margit

Yep, daar moeten ze veel meer dan een bijtfret voor bovenhalen, hé?? :P :P :P

Fierro is de eerste op de wachtlijst zeker

Hiernet hem terug dat ietsje meer vertrouwen gegeven ,resultaat , 6 keer op 2 seconden heeft hij het geklaard op de vingertjes te knabbelen :(
AfbeeldingAfbeelding
a3ke

Berichtdoor ludwig1605 » do feb 12, 2009 9:25 am

Een muilkorf voor uwe Fierro dat zou nog eens een oplossing zijn hé ;) Maar waar verkopen zo zo'n ding dat is wat anders :D .
Ik heb ooit eens iemand geweten de kleefde (voor de grap) de muil van zijn hond dicht met plakband :@ en dan nog goeien straffen. Heeft die afgezien om dat daar terug af tekrijgen. En dat allemaal voor de grap. Dus dat moet ge zeker niet proberen :)
Hé zeg zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Na bijna 3 jaar heb ik een geweldige ontdekking gedaan. Ik kan werken met die smileys hier naast. :D :D :D :D :D
Voila mijnen dag is weer goed :P :P :P :P :P
Ik krijg er maar niet genoeg van :) :) :) :) :)
En toch moet ik stoppen want hier boven zijn er op hun eten aan het wachten ;) ;) ;) ;) ;)
ludwig1605

Berichtdoor a3ke » do feb 12, 2009 11:24 am

Ludwig , wij hebben al een echte lederen muilkorf voor Fierro liggen , vanuit amerika laten opsturen

Of het werkt weten we niet want al de keren dat ik de korf wou aandoen kon ie me verschillende keren al bijten en kreeg ie het prematuur toch uit

Dus mjah ....
AfbeeldingAfbeelding
a3ke

Keer terug naar Algemeen