Twister

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » vr apr 10, 2009 9:10 pm

Vorige week is Twisterke eindelijk loops geworden. Ze is nog steeds een kleine meid, maar 't is een klein dikkertje. Omdat ik graag toch nog eens frettenpups wil, zijn we vandaag naar Dai gegaan. Daar mocht Tequila zijn ding doen. Twister begon al te mokken van het moment dat ze Tequila in het oog kreeg en Tequila zag het precies heel vlug toch ook zitten. Rond 15 uur zijn ze begonnen, om 16 uur ben ik naar huis gegaan en heb Twsiter bij haar sexpartner achtergelaten. Rond 18 uur heb ik even gebeld naar Dai en toen waren ze nog bezig. Amai. Het gaat er bij fretten wel nogal hevig aan toe. Ik weet bijna zeker dat als mensen sex hadden op zijn frets de wereld veel dunner bevolkt zou zijn :D .
Morgenvroeg brengt Dai Twister mee naar de beurs en ik ga ze daar afhalen. En dan is't afwachten.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » za apr 11, 2009 2:23 am

Eerlijk gezegd weet ik niet of het een goed idee is. Je weet ook wel dat Twisterke in een container gevonden geweest is... dus van haar afkomst is helemaal niks bekend het kan goed wezen dat het generaties lang inteelt geweest is. 'T is niet om kritiek te geven maar ...
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za apr 11, 2009 8:22 pm

das idd waar angelke...persoonlijk zou ik het ook niet gedaan hebben maar meer vanwege haar gestalte
maar papa is in ieder geval van zeer goede komaf...en aangepast aan haar grote!
dat scheelt wel veel...
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » za apr 11, 2009 8:26 pm

Twister is grondig gecontroleerd door de dierenarts, en die heeft haar gezond bevonden. Het enige wat bij Twister mislopen is, zijn haar vroegere baasjes. Ondanks al wat Twister in haar jonge leventje al is tegengekomen, is ze een levendig, gezond en heel lief fretje geworden. Als er kleintjes komen, zijn die van papa Tequila, en die is bij Daikiri ook in goed verzorgde handen. Die pupjes gaan heel erg mooi en lief worden en hopelijk ook gezond (maar dat moet je bij elke zwangerschap afwachten)., alleen een beetje klein misschien, dus mensen die graag grote fretten willen, zullen bij mij niet terecht kunnen.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za apr 11, 2009 8:47 pm

Ik duim dat alles goed verloopt bij Twisterke. Kleine fretjes zijn ook lief, dus dat zou geen bezwaar mogen zijn. Kijk naar Frida ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » za apr 11, 2009 8:53 pm

effe recht zetten, ik had het niet zo zeer over haar herkomst( wat ook wel belangrijk is ) maar eerder over haar gestalte....daar voor heeft ze een kleinere ram te beschikking gekregen...

tis ook zo dat ze heel gezond oogt en volgens mij ook wel is (ben niet rap mis)...tis een heel lief fretseltje en
niemand zegt dat er idd inteelt is geweest, das maar een gedacht! geen feit!!!
maar er zijn weinig fretten waarbij er nog nooit inteelt geweest is , hoe komen anders die speciale kleuren in de wereld?
de pikzwarte fretten zijn ook niet allemaal zuiver op de graad, juist lijk angora's

nu is er in ieder geval géén sprake van pups met inteelt problemen doordat ma en pa langs geen kanten familie zijn...
met andere woorden : het zullen goede pups zijn, niet extreem groot maar lief, knap en pittig
kleine fretten zijn meestal ook iets sterker heb ik al ondervonden
ze zijn dan ook een aanrader voor wie op zoek is naar een nieuwe huis genoot...

gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo apr 12, 2009 3:43 am

ik wens u natuurlijk het allerbeste toe me twisterke maar denk wel dat he kunt begrijpen dat ik me dan ook zorgen maak om zowel twister als de pups...
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

ludwig1605
Berichten: 85
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 12:35 pm

Berichtdoor ludwig1605 » zo apr 12, 2009 10:11 am

Carine daar ben ik nog niet zo zeker van dat het kleine pups zullen worden hoor.
Je zou je nog kunnen verschieten.
Mijn vader en moeder zijn een kopje kleiner dan ik. Ik woog bij de geboorte 4kg500. Dus je ziet maar :D
Neen alle gekheid op een stokje, ik wens je ook veel succes.

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » zo apr 12, 2009 10:52 am

veel succes en hoop op mooie gezonde pups!!!

xxx

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » zo apr 12, 2009 12:23 pm

veel succes!
inderdaad, kleine fretjes zijn ook schatjes! t hoeven niet allemaal grote kastaars te worden!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di apr 14, 2009 5:37 pm

Voor iedereen die het idee van Carine afschiet heb ik een beetje uitleg !
Carine heeft 50 € betaald voor een fretje " Twister " dat " gevonden werd in een VUILBAK " . Dàt alleen is al schandalig in mijn boek ! Maar ja , sommige mensen zijn voor niets verlegen hé .
Toen Twister bij Carine aankwam was ze graatmager ! Een week later was Twister al redelijk véél bijgekomen !!!ALTIJD heeft Carine eerst aan de gezondheid van Twister gedacht !!!
Nu moet je Twister eens zien : het mager en amper levensvatbare dingetje van toen is nu een mooi en lief frettemeiske geworden !!! Als er één KLEIN iets gevraagd én verwacht mag worden dan is toch een KLEIN BEETJE steun aan het adres van Carine niet echt veel gevraagd hé ?!!!
Ik sta helemaal achter wat Carine beslist heeft ! En geloof me als ik zeg dat Carine alleen maar de beste bedoelingen heeft als het over haar fretjes gaat !!!
" Vrienden " horen mekaar te steunen , niet af te breken !!!
Danku vriendelijk voor het vertrouwen !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Hamlet
Berichten: 93
Lid geworden op: ma jul 07, 2008 7:05 pm

Berichtdoor Hamlet » di apr 14, 2009 8:59 pm

Dacht even dat het om onze Twister ging :)
Fretjes: Oby, Felia, Beetle, Jef en Twister.
Hondje: Nietske.

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di apr 14, 2009 9:03 pm

hoi carine en asocialleke,
bij deze (asociallekes verdedigende post) is asocialleke dus de frette-pleegvader van twisters pupjes geworden!
:D :D

[Gewijzigd door sah op 2009-04-14 21:04:51]

ps veel mensen hebben toch al over gelukwensen geschreven?

[Gewijzigd door sah op 2009-04-14 21:06:16]

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di apr 14, 2009 9:29 pm

Sah , ik heb er eigenlijk nog niet bij stilgestaan , maar mijn mailtje was eerder een gevoel dat ik kwijt moest . Vrienden moeten onvoorwaardelijk kunnen steunen op vrienden , anders ben je gewoon geen vriend als je begrijpt wat ik bedoel . Neem nu het geval " Angel " : ze geeft toe dat ze het arme ding in een container vond en toch heeft ze het lef om er 50 € voor te vragen !!! Ze heeft zelf toegegeven dat ze Twister in een container gevonden heeft . Dat doe je niet als je iemand als een vriend(in) beschouwt !!! Dan moet je weten dat op dat moment het leven voor Carine niet echt van een leien dakje ging !!! ( Sorry Carine . Ik hoop dat je me deze reaktie niet kwalijk neemt , mààr als een vriend geen vriend(in) kan verdedigen dan ben ik het niet waard met jou en je lieve meisjes te mogen meewandelen . )
Kijk , als ik wil gaan zuipen en weet ik veel wat meer zonder me om mijn dieren zorgen te maken dan ben ik geen huisdieren waard !!! Ik ga niet zeggen dat ik altijd een schoolvoorbeeld ben geweest . Nee oooooooooo nee ! Ik ga zelfs toegeven dat ik vroeger speed snoof alsof ik een stofzuiger was . Op het moment dat ik huisdieren in huis had heb ik nog niet de kans gekregen om wat speed en/of ***** te kopen . Ik denk niet dat ik het zou doen als ik om mijn schatjes geef !
Wat dat " fretten-pleegvader " betreft , zijn er geen betere mensen die daarvoor in aanmerking komen ?
Versta me niet verkeerd want ik zou het een hele eer vinden om mezelf zo te mogen noemen . Alleen vind ik dat er andere mensen in aanmerking komen voor deze titel en eer .
Natuurlijk moeten we die beslissing aan de mama van Twister laten , Carine dus .
( Trouwens , ik vind het lief dat je mij voor deze benoeming aanvaardbaar vind . Zeker nadat ik mischien wel enkele mensen nogal redelijk hard tegen de schenen heb geschopt . Dat wil eigenlijk zeggen dat àls ze snappen wat ik bedoel . )

[Gewijzigd door asocialleke op 2009-04-14 21:36:31]


[Gewijzigd door asocialleke op 2009-04-14 21:41:27]
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di apr 14, 2009 10:26 pm

Marc, ik zou je willen vragen of je soortgelijke disputen onderling wil "uitvechten". Het forum is niet de meest geschikte plaats hiervoor.

Dit heeft niets met vrienden of vriendschap te maken, ik zou de onderlinge sfeer echter graag goed houden, zodat we niet weer het middelpunt van de belangstelling moeten worden doordat er ruzie op ons forum is. De vuile was moet niet uitgehangen worden, kan beter persoonlijk "geregeld" of besproken worden.

Vrienden zijn er om elkaar te steunen, helemaal akkoord, maar een vriend moet je ook de waarheid durven én mogen zeggen, als dat voor je eigen goed is.

Mercikes,

Margiet
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di apr 14, 2009 10:36 pm

@asocialleke; van wat ik lees ben je zeker een goede kandidaat, maar natuurlijk zijn t carine en twister zelve die zoiets uitmaken he. wou alleen maar zeggen dat t schattig is hoe je voor hen is de bres springt :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di apr 14, 2009 10:41 pm

Heb ik weer wat té pikant gereageerd ? Dat was dan wel niet de bedoeling hoor Margit .
Eerlijk gezegd heb ik geen zin om ruzie te maken : ik ben mijn " fut " kwijt na 5 dagen rechtstaan en rondlopen .
Toegegeven dat het forum geen plek is om ruzie te maken en daarom zal ik in het vervolg wat beter op mijn woorden en daden te letten . Ook dààrom zal ik niet reageren op volgende antwoorden .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo apr 15, 2009 1:19 am

Ik wil even iets kwijt erover en verder ga ik ook niet meer lezen in die 50€ zat er wel een vergoeding voor de naft bij en ik beslis ook niet alles mijne vriend heeft hier nog steeds het meeste te zeggen . Ik wist ook niet dat Carine het zooooo moeilijk had toen. Dus het was geen 50€ voor twister als ik me niet vergis was het 20 voor de naft maar dat weet ik ook niet meer vanbuiten. Dat Twister graatmager was weet ik ook en dat had ik toen op voorhand ook zelf gezegd en die reden weten verschillende mensen. Dorinda heeft ook zelf al mogen getuige zijn van het feit dat twister niet mocht eten van mijn mannnen en sorry dat ik hier geen extra kooi meer kon zetten. Als ik niet om Twister zou geven had ik ze ook gewoon op het internet kunnen zetten en aan een wildvreemde verkopen maar ik heb voor iemand van hier gekozen.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo apr 15, 2009 11:18 am

Kvind het een beetje grof dat angel zich hier publiekelijk voor dingen moet verantwoorden. Als er iemand iets dwarszit kan angel nog altijd priveberichten ontvangen, en daar zal ze wellicht ook wel op antwoorden...

Dit vind ik er toch wel lichtjes over...

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Berichtdoor daikiri » wo apr 15, 2009 11:25 am

wees een beetje lief voor elkaar ...
d
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo apr 15, 2009 1:11 pm

Ja ik treed hier ff bij, gelieve niet zo ruzie te maken maar via PB dingen te bespreken. Maar het klopt wat Angelke zegt dat Twister idd niet mocht eten van haar mannen. Ik heb toen ook de eerste keer haar de raad gegeven om dan een andere thuis voor Twistertje te zoeken. Nu is Twister van Carine en Carine zal ook goed weten wat ze kan en niet kan doen met Twistertje dus via deze weg wens ik Carine héél veel succes toe met de eventuele toekomstige pupjes van Twisterke. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo apr 15, 2009 10:32 pm

TOPIC GESLOTEN

en gelieve deze discussie niet ergens anders weer te openen.

Jullie moderator, Hans


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 41 gasten