Konstant gemok !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di apr 14, 2009 2:54 am

Er word nog veel gemokt en er word weinig gevochten !
Mijn kerels zijn al veel verdraagzamer aan het worden voor elkaar . Natuurlijk word Seppe nog gemakkelijk wilder dan eigenlijk goed is voor Goliath en Don Diego mààr het betert !
Een goed uurtje geleden liep Don Diego op zijn gemakje voorbij gevolgd door een luid mokkende Seppe . Diego heeft toen geen enkele piep gegeven !!!
Dan was Goliath de belaagde onder luid gepiep samen met het jonge mokmachientje !
Zelfs met mij heeft Seppe willen spelen !!! Meneerke was op de rugleuning van de zetel geklommen waar hij de afstandsbediening van de lichten aanpakte ! Natuurlijk moest ik me daar mee bemoeien : die afstandsbediening moet nog wat langer mee gaan !
Dus heb ik hem maar op andere gedachten gebracht met een beetje hulp van het enige pluche beestje dat nog ietwat bruikbaar is bij een spelletje . Ik heb hem ook bij zijn poepke gepakt wat dan tot mijn grote verrassing op luid gemok ontvangen werd !
Deze week gaat hij ook een stapje dichter staan bij de speeltuin : voor het eind van deze week krijgt hij zijn eerste inenting ! Die prik zal hij natuurlijk niet echt op prijs stellen . Daarna moet ik afspreken met de proffessor wanneer hij zijn booster kan krijgen én dat hij geholpen zal worden !
Och ja , voor ik het vergeet heb ik nog één vraagje : is er iemand die een grote carrier op wieltjes heeft staan die niet meer gebruikt word ?
Nu ik 3 grotere jongens heb kan ik die kleinere carrier niet echt gebruiken om op verplaatsing te gaan hé . Voor mijn armen is de huidige carrier wat té zwaar aan het worden .
Ik schat dat ik zo tegen de 4 kilo aan fret heb rondkoersen . Als we allemaal naar de Blaarmeersen gaan dan kan ik die 3 kerels niet echt op de zetel zetten als het druk is hé . Als ik dat roedel in ' t oog moet houden dan ga ik ook enkele handen tekort komen ! De carrier kan ik wel in het magazijn van de winkel kwijt voor een uurtje of 2 . Ik mag er niet aan denken dat ik met mijn bende ongeregeld ga wandelen ! Dat zijn 3 kerels met elk zijn eigen karaktertje en dus iederen die een andere wandelroute zal willen ( inclussief yours truly = ikzelf dus ) .
Nu ga ik wat slapen of ik ben morgen geen mens op mijn werk !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten