Raar kereltje die Seppe !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo apr 15, 2009 9:52 am

Eerste job van deze morgen : Seppe vrijlaten . Tweede job : bezoekje aan de badkamer . Ik word op de voet gevolgd door Seppe die ook in de douchecell springt . Dus open ik de waterkraan die ongewild een dikke waterstraal lost . Dacht je dat Seppe geschrokken was ? Denk dan nog maar eens . De dikke waterstraal word ontvangen door een luid gemok ! Jaja , Seppe had er zo te zien lol in !
Terug in de woonkamer is hij dan achter Goliath gaan zoeken die hem op gepiep ontving . Wat me opviel was dat Seppe wéér zijn nekje aanbood zodat Goliath er zijn tandjes in kon zetten !!! Natuurlijk moet je dat dus niet doen want G maakt daar dankbaar gebruik van ................ onder luid gepiep ( natuurlijk ) !
Ondertussen is Don Diego naast me komen staan kijken . Ik moest niet 2 X kijken om te zien wat er in zijn oogejs stond : wat een aansteller ! Ik moest ook niet vragen naar wie zich aanstelde , het was G !!! DD wandelde rustig weg .
Na een poosje werd het stil wat me dan weer deed gaan kijken . Je gelooft NOOIT wat ik zag ! Seppe stond te kakken terwijl Goliath lag te kijken op een 30 cm afstand !!! Toen Seppe klaar was liep die gewoon voorbij Goliath alsof hij er niet lag !!! Hij wandelde gewoon voorbij Don Diego alsof die ook lucht was !!! Dàt was niet naar de zin van DD die dan woest met een curverbak begon te vechten ! Ik keek naar Seppe die me bekeek alsof hij wou zeggen : hela , deze keer ben ik het niet hé ! Ondertussen was Goliath op de salontafel gekropen om zich wat te slapen te leggen in het kinderbadje ! Héél af en toe kijkt hij even over de rand met een " eindelijk even rust " in de oogjes .
Nu is het rustig als je niet naar het mokken van Seppe luistert . Seppe loopt wat rond terwijl hij mokt alsof hij er niet genoeg van krijgt !
Nu schijnt het zonneke en terwijl ze weer aflappen denk ik dat het beter is als ik Seppe even mee naar buiten neem ! Ik denk dat we even naar het parkje achter het flikkenbureau op de Antwerpsesteenweg gaan . Daar kan hij dan even wat energie kwijt .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten