Het één-frets-afbraakteam : Seppe !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo apr 19, 2009 11:14 am

Het is dus gelukt ! Seppe heeft in enkele dagen zijn " nachtkooi " onbewoonbaar gemaakt !
Alleen de platformkes ( 2 stuks ) , de buizen ( ook 2 stuks ) én de bodem zijn nog bruikbaar !
De rest is voor de ijzermarchant ! Na zijn bezoek morgen aan de veeartsenij mag hij de carrier gebruiken als recovery-room én nachtrustplaats . Het enige wat hij daar kan doen is met de fleece , de matras , het etenbakje en de drinkfles spelen . Ik denk ( hoop ) dat de tralies van de carrier zal wel stevig genoeg zijn om langer dan 1 week de tanden van " mijn één-frets-afbraakteam " te overleven !
Nu heb ik genoeg sigaretten gerookt en ga ik effe onder de douche . Daarna zal mijn vlees klaar zijn om verorberd te worden . Daarna gribbel ik DD en Goliath bij hun nekvel , doe ik hen hun gareeltjes aan en vertrekken we voor een welverdiende rust bij Carine en haar meisjes .
De meisjes mogen de jongens dan vertroetelen terwijl Carine en ik wat werk proberen te verrichten .
Mààr voor we vertrekken zal ik de carrier wel weer open zetten zodat Seppe zich zelf moe kan maken én slaapt als DD , Goliath en ik terug zijn . Dan steek ik Seppe weer in de carrier waar hij dan niet meer uit komt voor we op de veeartsenij zijn .
Ik heb beslist dat ik Seppe zal vasthouden als ze hem zijn slaapmutsje ( spuitje om hem te doen slapen ) geven . Ik heb gehoord van de professor ( die mijn andere fretjes onderzocht heeft ) dat een fretje wel eens héél boos kan reageren op wie hem/haar een spuitje heeft gegeven ! Ik ben Seppe nog niet echt gewend en dat kan dan ook een beetje leerzaam zijn voor mij . Hij mag niet bang worden van de professor maar voor mij ( dan heb ik niet veel nodig om hem tot de orde te roepen als dat nodig blijkt te zijn in de toekomst ) !!!
De afspraak is voor morgen 09u30 op de veeartsenij , ik zal dus redelijk wrééd vroeg uit mijn nest mogen !!! Ik wou dat het al dinsdag was !!!

PS Val ik toch nog in de kosten : ik moet me toch nog een carrier op wieltjes kopen die groot genoeg is voor mijn 3 grote jongens ! Ik ga wel zien dat die carrier groot genoeg is voor 4 grote jongens voor het geval dat mijn hart het wéér eens wint van mijn grijze massa ( hersenen dus hé ) .
Het is voor mij een dodelijk team als ze met een mooi snoetje en de vraag " of ik nog een fretje wil " afkomen ! Natuurlijk mag de jongedame die me deze vraag stelt ook mooi zijn zenne !
Whoehahahahahahahaha , jullie dachten dat ik met dat " mooi snoetje " de jongedame al bedoelde zeker hé ?!!! Ik heb iedereen liggen , hihihi , wat ben ik toch slecht ! LOL !
( Ik zal me nu maar al vasthouden voor de reakties van onze jongedames waarmee ik niet de fretjes bedoel .............. deze keer toch ! )
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 36 gasten