Zijn er problemen ?!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di mei 26, 2009 6:27 pm

Ik moet horen van vrienden dat er mensen zijn die over mij gaan liegen ! Daarom dat ik even mijn financiele toestand op het forum smijt .
1) Ik stempel ( dop ) .
2) Ik trek GEEN leefloon van het OCMW .
Dat voor zover mijn financiele toestand .
Mijn 2de punt is : het straffen van Goliath .
Als Goliath mij bijt dan neem ik hem met zijn nekvel 3 minuutjes tussen mijn tanden . Ik heb nog NOOIT Goliath tot bloedens toe gebeten .
Eten voor mijn dieren heb ik ALTIJD in huis én meer dan genoeg voor minstens 2 maanden .
Pups : ik zocht 2 pups . Waar die 2 pups vandaan komen is MIJN zaak !!!

Dus : als er mensen zijn die achter mijn rug om andere mensen gaan vertellen dat ik leefloon trek en niet echt in aanmerking zou mogen komen voor pups dan vind ik die mensen triestige planten . Deze mensen mogen mijn klooten kussen en zijn zelfs de geur van mijn zweetvoeten niet waard .
Bij deze dus Hans : volgende keer dat er nog eens een Beestjes en baasjes is hoeft ge NIET meer op mij te rekenen want als ik juist goed genoeg ben om leugens achter mijn rug te laten rondstrooien dan hoeft het niet meer .
Zijn er nog mensen die vinden dat ik niet meer welkom ben op t forum dan moet ge het nu zeggen of verder jullie bakkes te houden !
Dit gezegd zijnde laat ik het nu aan jullie over of ik hier nog steeds welkom ben of mag oprotten . Er zijn meerdere clubs waar ik wél welkom zal zijn .
Als allerlaatste : IK MISHANDEL MIJN SCHATJES NIET !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » di mei 26, 2009 7:06 pm

Hoi,
Ik ben wel nog niet vaak naar de activiteiten geweest, maar ik lees wel vaak op t forum, ik heb nog geen echt geroddel ofzo opgemerkt.
Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar je (eventuele) pups, ik heb er in je andere post wel naar gevraagd, maar ik denk niet dat je dat als negatief geinterpreteerd hebt.
Laat t maar waaien, degene die je postjes lezen weten wel hoe fel je met je diertjes bezig bent.

Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » di mei 26, 2009 8:49 pm

Marc, jammer dat dit moest gebeuren.. Ik had het ergens voelen aankomen.
Je hebt zo vaak al commentaar moeten voortduren.

Bij deze: Ik vind je een geweldige man en je behoort tot de enkele mensen dat mij al meer over fretjes heeft geleerd op enkele dagen dan dat ik op internet vond op 6maand tijd!
En wat je fretjes betreft, ik vind door al je postjes en pm's dat je fretten daar een koningen leven lijden, je bent zo aan hun gehecht en ze zijn jouw wereld dat ik het van geen mens zou geloven dat je ze iets misdoet!
Hoe jij ze opvoedt is jouw eigen ding hé, daar heeft niemand iets op te zeggen.
Als ik alvast op vakantie ga: vertrouw ik jou mijn schattie zeker toe! :)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di mei 26, 2009 9:30 pm

Dit is niet iets dat op het forum dient uitgesmeerd te worden. Daarom bij deze een slotje op deze topic.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] en 26 gasten