Op bezoek gaan ? Tof !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr aug 21, 2009 3:09 pm

Gisteren zijn Loki , Goliath en ik weer eens op bezoek geweest bij Carine , Frida , Twister en haar pups .
Goliath is zoals gewoonlijk weer direkt op zoek gegaan naar een plakje om te pitten !!!
Prins Loki heeft zich weer fantastisch geamuzeerd ! Hij had bijna constant 4 schaduwen : de zijne én van de 3 pups . En lol dat ze hadden ! Dikke staartjes , luid gemok en geen enkel scheef woord waren de enige geluiden die we gehoord hebben .
Tot mijn groot plezier waren mijn voeten ( in tegenstelling tot ons vorig bezoek ) redelijk veilig als je dat zo kan noemen met pups in de omgeving .
Ik was natuurlijk in mijn nopjes met de nieuwsgierigheid van de pups in mijn " pup " ! Prinske heeft lopen mokken met een kerstboomstaartje ! De pups waren gelukkig dat ze een soortgenootje hadden om op te jagen ! Goliath was vreselijk gelukkig met het feit dat hij een rustig plekje vond waar de pups hem niet vonden !
Ik vrees dat Goliath toch niet direkt vertrouwen heeft in zijn speelgekke soortgenootjes ! Rust is het enige wat hij vertrouwt ! En mij natuurlijk ook .
Ik was natuurlijk ook dolgelukkig met Twister . Twister is een mooie dame geworden die in Frida een goede vriendin gevonden heeft dank zij de beste zorgen van Carine .
Ik heb haar gezien toen ze pas bij Carine en Frida kwam wonen . Ik heb gezien hoe ze openbloeide en mama is geworden van 3 fantastische pups . Nu is Twister een gelukkige mama voor haar pups en een héél goede vriendin van Frida die natuurlijk héél blij is met haar soortgenootjes/speelgenootjes .
Natuurlijk is heel de ploeg van Carine prettig gestoord als ze mijn jongens zien , zeker Prins Loki die zich steeds prinsheerlijk amuzeert met zijn vriendinnetjes en vriendjes .
Ik zelf ben blij met de pups die al redelijk aaibaar zijn én mijn vingers redelijk kompleet laten bij het knhffelen ! Mààr de gelukkigste persoon die ik bij Carine zie is Carine zelf als ze ziet hoe de fretjes onder elkaar spelen .
Het is een toffe bende . Carine is een toffe gastvrouw en dat weten mijn jongens maar al te goed !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 48 gasten