Waar blijven mijn nieuwe postjes ?!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 26, 2009 6:22 am

Ik heb enkele seconden geleden een heel groot postje geschreven over ik mijn woonst terugvond nadat ik 1 nacht bij vrienden ben blijven slapen . Toen ik dat schrijven wou posten verscheen er naakt gedoe om een nieuw postje te schrijven !!!
Nu moet ik toegeven dat dit NIET een éénmalig gebeuren is !!! Waar blijven die postjes ???

Voor de geinteresseerden : ik weet niet of ik de moeite ga doen om dat postje vandaag te herschrijven ! Ik wil eerst een deftig antwoord op mijn vraag .
So sorry .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » wo aug 26, 2009 9:38 am

Hehehe, lol.
Ik had dit ook soms:)
Zie
http://www.defrettenark.be/cgi-bin/foru ... hread=7858

Maar nu niet meer, daar ik nu eerst mijn geschreven text kopieer, post en dan check of het ok is... zo niet terug paste :D
Ik wijt dit toe daar ik werk met een Mac ;)
Kan natuurlijk ook een bugje zijn :?
Maar als uw post verdwijnt nadat U zeker was dat het er stond..... dan.... ~0

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo aug 26, 2009 9:43 am

Mark,

Zoals je het hier weeral neerpoot, lijkt het alsof je iemand verdenkt je te censureren. Ik denk niet dat iemand dit hier op het forum al ooit gedaan heeft omdat hij daar zin in heeft. Meestal is hier een gegronde reden voor.

Ten tweede, als dat bericht nog niet verzonden was, kunnen wij het niet lezen en desgevallend deleten.

Ten derde, al eens bij stil gestaan dat berichten niet langer mogen zijn dan 5000 karakters?

Ten vierde, ik heb in het verleden ook al dergelijke situaties meegemaakt, als je te lang wacht met het verzenden van een bericht, verdwijnt het in een donker gat, genaamd internet. Voor altijd verloren voor de mensheid.

Naar mijn mening is dit een deftig antwoord.

Moraal van het verhaal: Minder verdenken, rapper typen en kortere berichten sturen dan 5000 karakters ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Shayney
Berichten: 50
Lid geworden op: di mei 22, 2007 8:29 pm

Berichtdoor Shayney » wo aug 26, 2009 10:43 am

Misschien een tip: als ik een lang(er) berichtje wil plaatsen, typ ik het gewoonlijk eerst uit in Word of een ander tekstverwerkingsprogramma. Als dat af is, kan je gewoon knippen en plakken - Dan heb je toch altijd wat meer zekerheid dat Internet het niet wegkaapt in één of andere vreetbui :D

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo aug 26, 2009 10:54 am

heb dit meestal voor als ik er foto's wil bij plaatsen bij mijn berichtje...
dan verdwijnt het ook.
voor ik het verzend nu dan kopier ik het voor alle zekerheid.
hoef ik het niet weer opnieuw te tikken :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 26, 2009 10:57 am

Ook al aan de hand gehad, meestal als ik "Het Frettengetetter" 2x open heb staan omdat ik, terwijl ik typ, eens terug ga kijken wat daar of daar stond of wie wat nu weer net gezegd had. Als je dan op verzenden klikt, is het "foetsie"!! Als je dan op je "terugtoets" klikt, krijg je het "terug" en kan je het eerst even in Word gaan zetten, dat andere Getetter dichtdoen en verdergaan met kopiëren en plakken!!

Voor ik dat doorhad, heb ik me regelmatig "groen" geërgerd!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo aug 26, 2009 11:07 am

zeker lijk dat jij kan typen margit! :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 26, 2009 11:11 am

Origineel gepost door Buda

zeker lijk dat jij kan typen margit! :P
Hoezo??? :~
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 26, 2009 11:46 am

Hans , ik voel me zedelijk verplicht om u een antwoord te geven . Gij zou beter moeten weten hé maateke ?!
Ik verdenk niemand van iets ! Als ik iets zou denken dan had ik dat ook gezegd en gij die mij kent zou dat moeten weten . Als ik me boos zou maken dan spreek ik éérst voor ik nadenk en mijn vrienden moesten dat weten .
Ik verkeer nu in een staat waarin àls ik iets zou denken dat ook zou zeggen .
1) Ik heb 3 dagen na elkaar in de tuin gewerkt ( en dus ben ik kapot en moe )
2) Ik kom na de BBQ van bij Kristof moe thuis en vind al wat op mijn bureau stond ( toen ik vertokken ben ) terug op de vloer . ( Dàt is een " haren ten berge omhoog - jager " op zich !!! )
3) Ik maak geen ruzie meer omdat ik het niet plezant vind dat iedereen op eieren loopt en angst heeft om iets te zeggen wat mij als een vuurpijl omhoog zou kunnen jagen . Neenee , de tijd van ruziemaken is voorbij en de tijd van liefhebben is aangebroken .
4) Ik denk dat Margit gelijk heeft met het 2X openen van onze geliefde site : ik durf dat ook dikwijls doen ! Nu wil ik u iets strafs vertellen : dat Monster dat eerder al wat op mijn bureau stond " beter vond staan " op de vloer , zat alwààr op mijn bureau te kijken wat beter op de vloer zou staan !!! Nu is hij aan het vechten met Goliath in hun rek . Dat " Monster " is natuurlijk Prins Loki !!!

Het kan natuurlijk een combinatie zijn van 2 dingen : de site 2X open doen én zoals gij zegt : méér dan 5000 woorden gebruiken .
Neenee , ik maak geen ruzie meer , ruzie maken is niet lollig . Daar komt nog bij dat ik als monsieur Loki ( 1 deel van de " heilige drievuldigheid " hier thuis aanwezig ) mij vroeger dan voorzien uit mijn bed heeft gehaald : de kleine **************** , ******* en dan nog ************* - ************ ********** zat wéér op mijn bureau toen ik wakker werd omdat ik iets aan mijn water voelde !!! Zelfs mijn pakje Drum lag tegen de grond én was "uitgeladen" !!! Als er nu één ding is waarvan mijn hoed zo erg verschuift ( grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!! ) is dan is dat het weghalen op elke manier dan ook van mijn tabak !!!
Nu hoop ik dat ik u en iedereen wie dit leest gerust heb gesteld van één ding : ik verdenk niemand . Bel me anders maar als ik u verder over de meet moet trekken ( heb wel een beetje medelijden met een hard werkend mens als ik die 3 dagen in de tuin van iemand anders heeft staan zwoegen én zweten met een haagschaar op naft en laat me niet teveel moeite doen : ik zou liever nog wat gaan slapen ) .

Groetjes .

( PS Weet ge al iets meer over de dierenhappening ? Ik sta nu al te popelen zenne . )
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo aug 26, 2009 12:03 pm

Origineel gepost door Buda

zeker lijk dat jij kan typen margit! :P
Origineel gepost door margit

Hoezo??? :~
awel lijk da gy lange postjes kunt typen zie'k u wel groen worden als die verdwijnen :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » wo aug 26, 2009 3:06 pm

grappig, de skin is hier ook groen :P

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 26, 2009 4:58 pm

Ook al aan de hand gehad, meestal als ik "Het Frettengetetter" 2x open heb staan omdat ik, terwijl ik typ,

idem dito, gisteren nog ;)
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » wo aug 26, 2009 5:10 pm

Ook al aan de hand gehad, meestal als ik "Het Frettengetetter" 2x open heb staan omdat ik, terwijl ik typ,

idem dito, gisteren nog ;)
Origineel gepost door jeanine


idem dito, gisteren nog ;)
Dat zou mijn probleem ook kunnen zijn :?
Alvast bedankt dames #) ;)

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do sep 03, 2009 10:44 am

Kan er iemand van de modjes mijn nieuwe post bij te koop doorlaten aub :P

Mercietjes.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do sep 03, 2009 12:29 pm

Zal eens gaan zien!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » do sep 03, 2009 12:49 pm

Origineel gepost door margit

Zal eens gaan zien!! ;)
Dank uuuuuuuu!
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 31 gasten