Omnio-statuut voor mij , lol voor Loki !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr okt 09, 2009 2:22 pm

Ons Prinske was weer aan het klimmen gegaan ! Toen ik met Carine sprak aan de telefoon heb ik Loki 2 x van mijn bureau mogen plukken !!! En om van het gezaag van " ons mama " af te zijn had ik besloten om mijn " omnio-statuut aan te vragen . Ik keek even naar Prins Loki die zijn " onschuldigste " smoeleke had bovengehaald en besloot dat hij weer iets in zijn schild voerde . Natuuuuuuuuuuuurlijk voerde hij iets in zijn schild ! Ik voelde het zo aan mijn water ! Dus besloot ik hem mee te nemen naar de Bond Moyson alhoewel dieren daar niet zijn toegelaten !!! Daar aangekomen heeft IEDEREEN mijn kleine Hooligan gezien , mààr niemand zegde iets op zijn aanwezigheid wat ik natuurlijk nog liever had !!! Mar daar was het charme-offensief niet begonnen ! Ooooooo nee ! Het offensief was al begonnen op de bus waar het kleine charmeurke enkele dames charmeerde met zijn " onschuldig smoeleke " ! Over ons zaten moeder en dochter , achter ons zat een oudere dame aan de deur stond een jongere kerel en iedereen heeft het kleine hooliganneke mogen aaien zonder gebeten te worden !!!
Op de Bond Moyson ging hij voort met zijn sharme-offensief ! Hij sprong op de zetel en liep naar een jong koppel dat daar over ons zat ! Aan het loket waar een sympathieke jonge dame zat kwamen de meeste andere loket-dames kijken naar mijn kleine hooligan ! Zoals gezegd heeft niemand gezegd dat dieren niet toegelaten waren !!! Iedereen was direkt verkocht aan de kleine nieuwsgierige hooligan die zich overal thuis voelt ! Ik denk dat zijn frank smoeleke , grote donkere oogjes en zijn redelijk donkere slanke verschijning daar veel aan bijdroegen ! In ieder geval was niemand tegen zijn verschijning ! Toen ik nog vertelde dat ik er thuis nog eens 2 van deze lieverdjes heb zitten was iedereen verrast !
Ik heb en ik hoop dat Hans het goed vind : veel reklame gemaakt voor de dierenhappening , beestjes en baasjes en natuurlijk ook voor onze ark ! De lieve jongedame die mijn aanvraag behandelde was ooit al eens naar Beestjes en baasjes geweest en verzekerde me dat ze volgende keer eens naar de ark zou zoeken !
Ik denk dus dat Prins Loki en ik onze goede daad wéér eens goed gedaan hebben .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten