soezen

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » vr okt 30, 2009 7:18 pm

Deze morgend heb ik mijn kindjes naar school gedaan,en toen ik thuis kwam deed ik direct mijn handschoenen aan om rocko te aaien en zijn beweging te geven.
Hij kroste als een bezetenen door mijn huis.
Drie weken terug was ik een tutje van mijn dochter kwijtgeraakt in huis,vraag me niet waar die lag maar Rocko heeft deze gevonden.
Wonder boven wonder kwam rocko deze aan mijn voeten leggen.
Ik kan sinds vandaag hem rustig in zijn hokje zetten en er ook weer uithalen zonder dat hij bijt.
Wat een overwinning :D
Wij hadden zojuist kip gegeten met frietjes en appelmoes en na mijn eten ga ik eerst buiten een sigaretje roken.
Ik had het vertrouwen in rocko een beetje overschat want toen ik terug binnen kwam was mijn kippebil die ik morgenmiddag wou opeten verdwenen.
Ik heb deze terug gevonden op mijn buraustoel waar ik nu opzit jakkeba :D
tot zover een goed begin met rocko de duegeniet

Rocko zijn naam is Verandert naar Boefje aangezien mijn kinderen hem zo noemen sinds eergisteren

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » vr okt 30, 2009 8:39 pm

:D delen zulde!!! :P
boefje klinkt super!
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr okt 30, 2009 9:30 pm

Wat had je gedacht :D Een fret en eten is niet te vertrouwen ;) Opgelet met rubber, als ze daar stukjes van bijten kan het fout lopen. Rubber onder invloed van maagzuur wordt hard en kan de darm beschadigen. Wel lief dat hij het je komt brengen :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » za okt 31, 2009 1:47 am

Als je es een voorbeeld wil om het bijten af te leren laat je maar eens iets weten he ;) iemand die in de buurt woont komt het dan wel eens tonen, en anders wil ek ook wel eens afkomen zenne... hoe sneller hij het afleert hoe beter (en hoe makkelijker vaak)

Gebruikersavatar
Lauralieke
Berichten: 96
Lid geworden op: do aug 20, 2009 9:32 pm

Berichtdoor Lauralieke » za okt 31, 2009 9:07 am

Origineel gepost door nielsvl

Als je es een voorbeeld wil om het bijten af te leren laat je maar eens iets weten he ;) iemand die in de buurt woont komt het dan wel eens tonen, en anders wil ek ook wel eens afkomen zenne... hoe sneller hij het afleert hoe beter (en hoe makkelijker vaak)
jaa idd, ik zit op kot in Leuven! Waar in Leuven woon je?

Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » za okt 31, 2009 9:22 am

Origineel gepost door nielsvl

Als je es een voorbeeld wil om het bijten af te leren laat je maar eens iets weten he ;) iemand die in de buurt woont komt het dan wel eens tonen, en anders wil ek ook wel eens afkomen zenne... hoe sneller hij het afleert hoe beter (en hoe makkelijker vaak)
Origineel gepost door Lauralieke

jaa idd, ik zit op kot in Leuven! Waar in Leuven woon je?
ik woon op het vriesenhof in leuven

[/QUOTE]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten