hok propermaken

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » za okt 31, 2009 2:49 pm

ik heb zojuist ons boefje zijn hok proper gemaakt. En bij gebrek aan geprest krantepapier, heb ik er voorlopig dus de streekkrant even ingelegd. één in het geheel voor als hij wil lezen,en drie in reepjes geknipt.
Nu na een iets meer als een halvedag in huis te hebben rondgekrost,en zijn afbakening gedaan te hebben.
Heb ik hem terug in zijn hok gezet,daar werd hij zo zot ma zo zot dat hij maar kon zijn.
Ik had het moeten filmen.
Nu is ons boefje kiekeboe aan het spelen met mij de deugeniet.
Hij voelt zich hier precies al goed thuis dus ik denk dat het agresief gedrag al ferm gebetert is en nog snel zal verdwijnen ook
Als hij nu bijt bijt hij zelfs niet meer door :D wat een vooruitgang :D:D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za okt 31, 2009 8:05 pm

Ik ben blij dat alles zo goed vlot. Het is triestig als je een diertje wil helpen en het valt tegen door het bijt gedrag. Ik denk dat boefje begint te genieten van z'n nieuwe omgeving. Straks zit je daar opgescheept met een knuffel :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za okt 31, 2009 11:22 pm

Ja, als dat moest gebeuren, breng je hem maar naar hier, hé!!! :P :P :P

Ach, welke albino is nu niet lief??? :)

Christophe, die Yesterdays News hebben ze bij Troetels in Ramsel en Troetels in Diest en bij Dierenplezier in Kessel-Lo. Allemaal rond het Leuvense dus, hé!! :)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 40 gasten