Prins Loki en bijten .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di nov 03, 2009 7:59 pm

Loki gaat nu dikwijls mee winkelen en hij raakt tot mijn groot plezier aardig gewend aan mensen .
Loki vind het niet eens erg als hij geaaid word . Ik waarschuw de mensen wel dat hij misschien zou durven . Maar tot nu toe is hij heel braaf tegen al die mensen .
De persoon waar hij het liefst tegen is is juist de dame bij wie hij zijn hoofdje als klein grut tussen haar borsten heeft gestoken . Maar ja , deze dame durft zelfs Goliath te aaien ! Goliath laat haar doen zonder vies te kijken ! Maar ja , Goliath is de laatste tijd van een boze kerel naar een echte flodderfret gegaan ! Daar komt nog bij dat de dame in kwestie geen angst heeft/toont ! Deze namiddag in de winkel stapte ze op ons toe , mààr wat alleen zij wist was : Loki zat in de sweatshirt die je onderaan kan dichtbinden .
Dus ging haar hand direkt naar de onderkant van mijn sweatshirt met de vraag wie ik bij me had .
Aan de reaktie van de mensen beleven we altijd wel lol want niemand denkt aan fretjes hé !
Aan de kassa mag Loki zich altijd wel eens aan de mensen laten zien wat meestal vol lof gebeurt . Het lof gaat steeds zoals iedereen hier kan raden naar Loki !
Je hoort de mensen altijd uitpakken met een " oooooh , wat een mooi diertje " en dikwijls ook een " bijt die dan niet ?! " ( meestal reageert de grote hoop volk op de eerste manier ) . Fier toont zijn vriendin dan dat Loki een brave jongen is die zijn manieren kent . Daardoor durven de kids het ook om hun handjes ( onder STRENG toezicht van mij persoonlijk !!! ) naar hem uit te steken : meestal hou ik hem zo vast dat hij met zijn mondje niet bij de kinderhandjes kan ( wat altijd en tot mijn groot plezier niet nodig blijkt maar toch gedaan word uit veiligheid voor de kids !!! ) .
Nu ga ik mijn 3 heren eens goed flodderen en knuffelen om daarna mijn nestje op te zoeken want ik was deze morgen al wreed vroeg wakker en bezig met allerhande dingen !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 03, 2009 9:08 pm

kdoe da ook altijd, z'n poepke uitsteken en z'n voorkant binnen m'n handen / armen houden, zodat hij de mensen niet 'kan' bijten.
maar normaal bijt hij geen vreemden. :P
kinderen mogen hem nie echt aanraken.
zelden dan.
ma loki is 'n kieken :P :D
hij beet mij de eerste vijf keer ook nie en dan ineens ging zijn snoetje open en trok'k mij toch ma weg :P :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » di nov 03, 2009 10:37 pm

Ge hebt gelijk dat Loki een kieke is , mààr hij is een kieke met klasse want als je ziet wat hij doet bij vrouwen dan moet ik hem wel bewonderen ! De eerste vrouw die hem vastnam droeg een diep uitgedecoleteerd T-shirt . En raad eens wat hij deed ? Zoals een volbloed-man dook hij tussen haar borsten !!! Dààrom ben ik in reincarnatie gaan geloven ! Ik kom in mijn volgend leven terug als ........(tromgeroffel)........... een fret !!!
Waarom ?! Durft ge nog vragen waarom ?! Wel , dan zal ik het uitleggen ( voor de trage vrienden ) : Loki dook tussen die borsten en dat werd onthaald door algemeen gelach ! Als ik dat zou gedaan hebben dan zou ik een oorveeg gekregen hebben en dàt is iets waar ik niet op wil wachten .
Nu hoor ik mensen mij een kieke noemen : doe maar , als ik terug ben gekomen als fret dan zal ik harder lachen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 03, 2009 11:22 pm

kga nog is 2 keer peizen eerdak buda de volgende keer tussen mn dingskes laat duiken +)
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 04, 2009 12:47 am

Origineel gepost door asocialleke

Ge hebt gelijk dat Loki een kieke is , ...

Waarom ?! Durft ge nog vragen waarom ?! Wel , dan zal ik het uitleggen ( voor de trage vrienden ) ...
Hélaba!! Loki is het kieken, hé, WIJ niet!! :)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 04, 2009 4:39 am

Margit : het is wel redelijk vroeg , mààr niet vroeg genoeg dat ik niet gewaar word dat ge aan ' t zeveren zijt . Mààr het is wel zo vroeg dat ik wél moet zoeken naar de woorden .
Ik ben tegenwoordig wel wéér veel te vroeg wakker ! Mijn grijze massa werkt wel , alleen heb ik wat meer tijd nodig om diplomatisch te kunnen zijn . Kent ge " mythbusters " van op Discovery ? Daar proberen ze op dit ogenblik door 2 hamers tegen elkaar te meppen één hamer te laten verbrijzelen of minstens één kapot te slaan . Daarvoor gebruikt ge geen hamers met een houten steel ! Ge gebruikt daar hamers met een iets hardere steel voor omdat die steviger zijn .
Ik ga nog wat slapen , ik moet straks een " probleem " slim genoeg aanpakken . Ik moet slimmer zijn dan een medewerker van het OCMW die mij goed kent . Eigenlijk kent hij mij beter dan dat ik mezelf ken .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 04, 2009 9:01 am

Ik zever graag hé, Marc, dat weet ge!! ;)

Maar ik wou dat ik er ook terug inkruipen kon, mijn grijze massa wordt niet wakker terwijl ik toch al ff rondloop!! :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » wo nov 04, 2009 9:30 am

Ach Margit, troost u, met dit gure, grauwe weer wordt mijn grijze massa ook niet wakker, en ik zou liefst van al terug in mijn auto stappen en naar huis rijden om daar onder een dekentje met mijn beestekes te soezen en een goed boek te lezen of zo... maar dat gaat mijn baas hier zo niet echt appreciëren vrees ik... dus blijf ik maar als een kieken zonder kop met zombie neigingen op mijn stoeleke achter mijn pcke zitten in de hoop dat ze mij vandaag niet te veel komen lastig vallen met werkgerelateerde vragen... ~z~ ~z~

edit 2 minuten later: de zon komt door de wolken piepen, tijd om een sigaret te gaan roken (weeral minuten "nuttig" besteed :D :D :P )

[Gewijzigd door Bientje op 2009-11-04 09:31:35]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 04, 2009 9:34 am

Zon??? Was da nu voor iets?? Waar hebben ze dat???? :~

!@#$ !@#$ Boehoe, en dan moet ik nog naar de kapper ook!! Is er nog iets erger??? !@#$ !@#$
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 04, 2009 9:46 am

Hihihi , ik ga seffes eens gaan wandelen op de Blaarmeersen met Loki ! Dat kieke heeft beweging nodig !!!
Ik ben even naar de bank geweest en toen ik terug kwam zag ik direkt dat hij weer bezig heeft geweest !!! Dezer keer had ik de sucrosekes weg gestoken samen met mijn enige overlevende condoom en al wat maar in zijn klein muileke kan ! Dus daar heeft hij pech gehad ! Waar ik pech heb gehad is mijn enige zwarte mok ! Die lag aan stukken op de vloer !!!
Hoe dan ook , eerst effe ontbijten , dan dat monster zijn gareeltje aantrekken en dan " Blaarmeersen , here whe come !!! " zodat ik hem weer eens lekker kan afbeulen dat hij bij thuiskomst direkt verdwijnt in zijn slaapvertrek ! Dan heb ik ook wat rust tot we om 14u30 vertrekken naar Carine en haar meisjes !
Och ja , nog eerst zijn snoepjes nemen zodat de kids op de bus hem kunnen omkopen en zo even kunnen aaien . Nu geef ik eerst den bompa zijn snoepjes of ik geraak niet gedaan met mijn werk thuis !!!
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » wo nov 04, 2009 9:59 am

Zon? Awel volgens dat ik op het moment hier in Antwerpen kan zien, is dat een geel-achtig iets dat zo een paar straaljes licht door de wolken stuurt en waar ge (als ge chance hebt) het warm van krijgt... Hopelijk blijft ze de hele dag maar ik vrees ervoor want de lucht doet precies denken aan nacht ... ~_~

Kapper? uw hoodje lekker laten verwennen? Kan toch leuk zijn? (@)

@asocialleke toch die mok niet met die fret op???? (@)

Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » wo nov 04, 2009 10:30 am

als ik het mij herinner was dat een witte mok met een fretsel hoofdje op en hij is nu zijn zwarte mok kwijt :P

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » wo nov 04, 2009 10:32 am

Ik denk dat ge gelijk hebt sonnytje... al een geluk dat het "maar" een zwarte mok is, het zou jammer zijn moest die met dat frettebeest erop stuk zijn!

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo nov 04, 2009 11:45 am

Eerst komen mijn fretjes en alles wat goed is voor hen . Dàn pas komt die mok ! Ik heb ze van een vriendin uit Nederland gekregen en ik weet niet of ze die in Blegie verkopen , snik ! In Nederland zijn ze zo erg met die speciale dingen dat het gene naam heeft !!!
Als die mok sneuvelt dan word ik waaarschijnlijk zot !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » wo nov 04, 2009 11:52 am

Ik heb dat hier in België ook nog nergens gezien zo'n mok! Het zou echt jammer zijn want dat is iets speciaals he!
Maar hier in België verkopen ze weinig van die speciale dingen, ik heb zo al vanalles waar een Berner Sennen op staat, en dat komt ook allemaal uit Nederland want hier in Belgïë vindt ge dat niet!

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo nov 04, 2009 11:58 am

khb ne sit gezien waar ze van die frettenhangerkes verkopen ook. schooooon!
hier in belgië hebben ze idd niks :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » wo nov 04, 2009 1:17 pm

belgie heeft gewoon niets belgie sucks

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo nov 04, 2009 1:19 pm

boeiende verklaring.. +)

maar dankzij onze dfa iere, hebben we tenminste onze kalenders! :P
en m'n coole i (l) fretten sticker :z
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo nov 04, 2009 1:31 pm

Fretten sticker? waarom heb ik er gene? :(

en België sucks indeed :P

[Gewijzigd door _K8_ op 2009-11-04 13:32:18]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 04, 2009 1:33 pm

Origineel gepost door _K8_

Fretten sticker? waarom heb ik er gene? :(

en België sucks indeed :P

[Gewijzigd door _K8_ op 2009-11-04 13:32:18]
die kunde in de shop kopen op de speelnamiddag zenne as ze der ni liggen moete er maar achter vragen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » wo nov 04, 2009 1:54 pm

Ik heb thuis ergens zo een bordje liggen in de stijl van: "hier waak ik" met dan een fret op, maar ik zou absoluut niet weten van waar dat het komt!

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo nov 04, 2009 2:19 pm

kheb de laatste gekocht ofzoiet dacht'k :P kzeg haja, geef ma mee :P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 05, 2009 2:18 am

Heb die mok ook, maar ONgebruikt!! Ik neem het risico niet dat die valt!! ;)

Hey, zeg, België heeft dan mss niet zoveel frettenspullen, maar in onze shop zijn er OP AANVRAAG wel mooie juweeltjes te koop, hé dames!! Die liggen niet open en bloot op tafel natuurlijk, dus voor de geïnteresseerden, laat het even weten als jullie willen kijken!! :)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 05, 2009 8:18 am

Ik gebruik die mok dus wel . Ook laat ik het toe dat mijn kerels daar uit drinken mààr ik houd angstvallig in ' t oog dat ze er niet gaan spelen !!! Als ze eruit drinken dan houd ik ze ook vast want soms denken mijn kerels dat als je ze omver trekt dat je er gemakkelijker uit kan drinken en dus kan ik mijn bureau weer helemaal kuisen !!! Dus als ze drinken dan houd ik ze wel een beetje scheef .
Nu ga ik ze voor ik ga ontbijten wel even in een emmer met afwasmiddel zetten want ze begint door de thee en het veelvuldig gebruik wel lekker donkerbruin te worden aan de binnenkant !!! Ik houd dus ook goed in ' t oog dat ik ze niet te heet was want als de tekening loskomt dan is dat natuurlijk ook een ramp !!!

Die andere dingen zoals het bordje waar Bientje het over heeft die vind je in Belgie wreed moeilijk en dus laat ik als ik ze kan betalen uit Nederland meebrengen door vrienden van een collega op het OCMW ( als ze dat willen natuurlijk ) .
Sorry Margit maar die mooie juweeltjes waarover je praat , dat zijn alleen " vrouwendingen " hé . Mààr ik heb het adres liggen van die valkeniers waar ik enkele jaartjes geleden dat fretje ( dat op mijn lederen jas hangt ) gekocht heb op Beestjes en baasjes , ik ben van plan om daar eens heen te gaan om te vragen of ze daar nog iets hebben liggen of gemaakt met erop of van fretjes . Dus als er heren meelezen : ik zal zo vlug mogelijk iets laten weten .

Mààr Nederland lijkt me voor andere dingen met/van fretjes een betere keuze want als het over hobby gaat dan lijken ze daar wel gek genoeg om alles te maken en verkopen ( sorry Alwin , maar ze gaan daar dus wel redelijk ver zodat het aan gekte grenst hé ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten