Op pensioengerechtigde leeftijd !

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za nov 07, 2009 5:51 pm

Op pensioengerechtigde leeftijd zijnde bandiet was te lang om hierboven als titel te gebruiken ! En dat is dus gene zever !!! Diego is dus de " op pensioengerechtigde leeftijd zijnde bandiet " !!!

Ik was dus vergeten om één van hun drinkflessen tijdig bij te vullen . Dus : de fles die moest bijgevuld worden . Ik nam dus de grote fles en vulde haar in de badkamer en vulde daarna de aan de carrier hangende fles .
De enige fout die ik maakte was dat Don Diego op de salontafel bleef staan en zag wat ik deed : dopje van de drinkfles halen en water in de fles gieten , daarna de dop op de fles en klaar was kees !
Natuurlijk zag Diego heel de operatie ! Omdat meneer te lui was om weer van de salontafel te springen ( dat of dat hij nog eens wou laten zien dat hij het kieke nog goed kon uithangen ) Pakte hij de dop tussen de tandjes en trok die er gewoon af om daarna zijn bakkes in de fles te duwen !!!
Iedereen kan dus wel zien wat het volgende gebeurde hé ! Met dat onozel doen trok hij de fles uit zijn houder en al het verse water lag tegen de grond !!! Dus : ik mocht het water opkuisen !!!
Daaraan zie je maar dat zelfs de oudjes hun best doen om weer naar hun " dinges " te krijgen !!!
Al een geluk dat Loki dat niet gezien heeft want anders kan ik elke dag kuisen !!! Om toch niet elke dag te moeten kuisen zal ik ( nu ik eraan denk ) straks de fles even vastbinden want het kieke uithangen was ( en dus blijkbaar nog altijd is ) de hobby van mijn oude onverlaat ( dat is wél liefdevol bedoeld hé ! ) !!!
Natuurlijk doet hij alles om in de kijker te blijven want laatst zag ik hem vanop de salontafel helemaal naar beneden hangend van de fles te drinken !!! Volgende keer dat hij het doet zal ik zien dat ik mijn fototoestel bij de hand heb ! Mààr : zo zie je maar weer dat ook de oudere fretjes hub streken niet afleren hé .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten