wandeling door de bladeren

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Berichtdoor sonnytje » wo nov 11, 2009 1:42 pm

deze morgend ben ik wakker geworden door mijn zoontje lyam die zijn flesje moest hebben.
Zodoende was ik klaar wakker.
Dus dacht ik bij mezelf ik ga gauw naar de bakker, maar dat was buiten boefje gerekend.
Hij zat in zijn hok te krabben om mij duidelijk te maken dat hij er uit wou.
dus ik laat boefje uit zijn hok neem mijn schoenen en euh euh waar is plots mijn tweede naar toe ?
Ik kijk naar boefje en jahoor daar staat hij met mijn rechterschoen in zijn mondje staat hij bij zijn leibandje.
ik zei voor het lachen ga je mee :~ Nu lijkt het wel alsof boefje ineens verstaat wat ik zei hij werd zo zot als hij maar kon.
Dus ik doe boefje zijn leibandje aan en wonder bij wonder kon ik dit doen zonder dat hij beet.
Eens klaargemaakt vertreken we naar de bakker,achter onze blok ligt een niet al te grote grasplein waar ik dan speciaal voor boefje door ging.
Deze lag bezaaid met bladeren van de bomen en boefje vond dit supper.
in het midden van dit pleintje lag een hoge berg bladeren die het stad daa had gedumpt.
ik ga dus met boefje naar die hoop bladeren en ja hoor ik stond daar zker 20 minuten te wachten tot mijnheer het genoeg vond om te ravotten met die bladeren.
eindelijk bij de bakker aangekomen zegt er plots een vent "da stinkt toch zo een beest" ik zei dus dit is geen beest ik zei dit is een fret en nee die stinkt niet maar door de arogantie dat die vent dat zei kon ik niet zwijgen en zei toen dat hij daarin tegen wel stonk .
na de bakker kom ik met boefje weer aan de bladeren hoop en dacht ik hij zal nu toch geen goesting mer hebben wat ik dus totaal verkeerd gedacht had,Heb ik daar weer een tiental minuten gestaan.
Eindelijk thuis aangekomen zet ik boefje in zijn hok en hij was plots verdwenen onder zijn dekentje ,ik denk dat het een beetje te veel van het leuke was "slaapkop" :d

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo nov 11, 2009 2:24 pm

je zal nog wel meer vragen krijgen als je met je rakker gaat wandelen! :P
je zou nog kunnen verschieten! :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » wo nov 11, 2009 2:27 pm

ook al halen mensen het bloed van onder je nagels nooit slecht reageren want dit geeft alleen maar een slechtere naam aan fretten (ze stinken ze bijten...) Het is soms heel erg moeilijk maar kalm blijven is echt noodzakelijk (fretten zijn dieren voor associale randgevallen , marginalen,...)
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » wo nov 11, 2009 2:37 pm

OMFG kzou mij wa nie kunnen houden!
:P
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
_K8_
Berichten: 810
Lid geworden op: di apr 21, 2009 1:10 am
Locatie: Brugge

Berichtdoor _K8_ » wo nov 11, 2009 2:57 pm

De mijne doen dat ook supergraag!
Vanaf ze een hoop blaars tegenkomen verdwijnen ze daarin :D en ge kan ze alleen wegtrekken of ge staat er heel de dag

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo nov 11, 2009 7:13 pm

Ik heb het al gezegd, een fret is net een kleuter. Die vinden het even heerlijk om in bladeren te stoeien. :D
Sonnytje wen er maar aan als je met je fret buiten komt dat sommige mensen er averechts op reageren. Niet op ingaan is het beste wat je kan doen ;) Vooroordelen kan je toch niet wegnemen, een fret ruikt naar fret. Niet meer of minder dan een hond naar hond. Voor iemand die niet van dieren kan houden is het water naar de zee dragen. Voor de rest, geniet van je uitstapjes met boefje :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo nov 11, 2009 9:10 pm

Is de schat uitgerust geraakt?? ;)

Volgens mij gaat die theorie van "fretten bijten" binnenkort veranderen in "frettenbaasjes bijten"!!!! :D :D :D

Mensen??? Breek me de bek niet open!!! :@

En nu blijgezind naar de Dierenhappening allemaal :) :) , daar zijn het (meestal) allemaal "ooooh's" en "aaaaaahhh's" als ze zien hoe lief onze spruiten zijn!! :D
Afbeelding

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Berichtdoor sah » do nov 12, 2009 11:27 pm

De mijne kunnen ook zo verdwijnen in een hoop bladeren :D :D
Dat is zo leuk, je ziet ze niet en af en toe hoor je gemok, en als je er dan zelf in gaat staan springt er ineens wat tegen je been (je fretje) :D :D

Gebruikersavatar
Ekkaia
Berichten: 9
Lid geworden op: vr nov 06, 2009 3:04 pm

Berichtdoor Ekkaia » za nov 14, 2009 11:03 am

Ik denk dat ik vandaag eens met m'n meisjes de bladeren ga opzoeken in t park ^^ Ik denk dat ze even enthousiast gaan zijn als jouw boefje.

Ik ga vaker met hun het park in en er zijn altijd kindjes die mijn fretjes willen aaien, en dan komen de ouders vragen stellen :)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 44 gasten