foto's speelmiddag :p 15 november

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 16, 2009 9:00 pm

mieke, ik zou toch zweren dat in uw lijstje de DH eerder komt dan zemst :P

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 16, 2009 9:01 pm

Origineel gepost door kkevertje
Denk dak de volgende keer een voorbeeld ga nemen aan Buda en een piknikzak mee nemen :P .
de bediening in Tivoli is al beter geweest ja ....
jammer dat ik niet wist dat prot en miemuis aanwezig waren... had ze graag eens willen ontmoeten.

je kan ze altijd hierthuis bewonderen ... 'k weet niet of ik ze nog eens ga meenemen, vooral miemuis heeft nogal wat schrik van al de rest
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

kkevertje
Berichten: 70
Lid geworden op: ma nov 16, 2009 8:23 pm

Berichtdoor kkevertje » ma nov 16, 2009 9:22 pm

Origineel gepost door skiwi'k weet niet of ik ze nog eens ga meenemen, vooral miemuis heeft nogal wat schrik van al de rest
kheb daar nie veel schrik gezien eigenlijk ... wat me ook sterk verwonderde.

khad verwacht dat er veel meer gevochten zou worden met al die verschillende karakters dooreen.

Enneuh... 't is definitief ... er komen fretten in huis :P

kheb al een buis mee van op 't werk dus da zal wel al duidelijk zijn dat ook ik overtuigd ben :P

(vrouwen eej pfff)
:D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 16, 2009 9:25 pm

Origineel gepost door skiwi'k weet niet of ik ze nog eens ga meenemen, vooral miemuis heeft nogal wat schrik van al de rest
Origineel gepost door kkevertje

kheb daar nie veel schrik gezien eigenlijk ... wat me ook sterk verwonderde.

khad verwacht dat er veel meer gevochten zou worden met al die verschillende karakters dooreen.

Enneuh... 't is definitief ... er komen fretten in huis :P

kheb al een buis mee van op 't werk dus da zal wel al duidelijk zijn dat ook ik overtuigd ben :P

(vrouwen eej pfff)
:D
Jeujjjjj KK super welkom bij de gestoorde frettengekken zou'k zeggen
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

kkevertje
Berichten: 70
Lid geworden op: ma nov 16, 2009 8:23 pm

Berichtdoor kkevertje » ma nov 16, 2009 9:46 pm

Origineel gepost door Angelke

Jeujjjjj KK super welkom bij de gestoorde frettengekken zou'k zeggen
kheb eigenlijk al 't fretje gezien die 'k zou wilen maar vind 't te duur om niet te weten van waar 't komt als ge me begrijpt...

als ik via de opvang eentje adopteer dan is de achtergrond meestal gekend of weet ik dat ze werkelijk ingeënt zijn en gecastreerd zijn... bij deze heb ik er het raden naar ... maar 't is zo'n cute geval eej pfff ... DILEMAAAA

ff linkje : http://www.2dehands.be/dieren-toebehoren/dieren/fretten/te-koop-fret-3jaar-65052700.html?dier_soort=9

vooral diene close up ... zo plat op zen buik... zalige foto

[Gewijzigd door kkevertje op 2009-11-16 21:48:04]


[Gewijzigd door kkevertje op 2009-11-16 21:52:38]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 16, 2009 9:54 pm

Hij is idd wel mooi maar pas op met die speciale kleuren die hebben vaak andere problemen kwa gezondheid
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

kkevertje
Berichten: 70
Lid geworden op: ma nov 16, 2009 8:23 pm

Berichtdoor kkevertje » ma nov 16, 2009 10:01 pm

is dat dan zo'n speciaal kleur mss?

ik zie een witte... met gewone ogen , een klein beetje bruin/zwarte haartjes op zen kop en een bruinere staart...

@Buda : sorry voor 't ff inpalmen van uwen topic :z (@)

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » ma nov 16, 2009 10:36 pm

Origineel gepost door kkevertje

BBQ ??? waar... wanneer... wie...??? :D

Denk dak de volgende keer een voorbeeld ga nemen aan Buda en een piknikzak mee nemen :P .

jammer dat ik niet wist dat prot en miemuis aanwezig waren... had ze graag eens willen ontmoeten.

ook fierro had ik es willen verleiden tot een bijtfestijn :P

vond het wel een heel leuke namiddag !

alvast bedankt voor de babbels en al de informatie van zowel Vero als mezelf ;)
kever kiekn :P nen BBQ die nie doorging :P
now get out of the trance :P

palm ma in :P

kheb je frettenkoorts gegeveuh!! :P

ze zijn is bij mij langs geweest :D

op drie dagen ging hij van, fretten stinken en bijten alles kapot, naar : oeh hoe lief, da bijt (@)
glad i could help hej kever :P

[Gewijzigd door Buda op 2009-11-16 22:38:32]
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » ma nov 16, 2009 11:18 pm

Origineel gepost door Buda
kzen nu toch al 2 keer naar zo'n speelmiddag geweest en k herken alleen maar k8, associalleke , niels, dorinda, hans, angelke en margit :o
en twas daar verzeker 20 man
kheb daar staan babbelen tegen 'n man of 4 mor vraagt mij nie hoe ze noemen of wie ze zijn he!


Awel Buda, ik heb net hetzelfde gevoel, ben gisteren voor de 2de keer naar de speelnamiddag geweest. En ik kende Margit, Hans, Sandra, Davy, Niels en Virginie (omdat ik bij haar mijn 3 schatjes ben gaan halen) en dat was het dan ongeveer. Hans heeft mij wel gezegd hoe iedereen heet, maar eerlijk gezegd ben ik de meeste namen alweer vergeten (@)
Ik denk dat ik met jou ook heb staan praten buiten ... maar verder wee tik niet wie er was en hoe de namen zijn... ~_~

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 16, 2009 11:25 pm

Kkevertje: je kan altijd eens gaan zien he ... daarmee weet je ook al veel over hoe het beestje is & hoe ze ermee omgaan.
Castratie staat (soms) ook in't vacinatieboekje vermeld ...
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 16, 2009 11:27 pm

Origineel gepost door Bientje
Awel Buda, ik heb net hetzelfde gevoel, ben gisteren voor de 2de keer naar de speelnamiddag geweest. En ik kende Margit, Hans, Sandra, Davy, Niels en Virginie (omdat ik bij haar mijn 3 schatjes ben gaan halen) en dat was het dan ongeveer. Hans heeft mij wel gezegd hoe iedereen heet, maar eerlijk gezegd ben ik de meeste namen alweer vergeten (@)
Ik denk dat ik met jou ook heb staan praten buiten ... maar verder wee tik niet wie er was en hoe de namen zijn... ~_~
geduld .. dat komt allemaal wel
zolang je maar regelmatig komt en vooral in de voor & after-speelnamiddag- uren wordt er wel meer kennisgemaakt :-)
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 16, 2009 11:30 pm

Origineel gepost door skiwi



geduld .. dat komt allemaal wel
zolang je maar regelmatig komt en vooral in de voor & after-speelnamiddag- uren wordt er wel meer kennisgemaakt :-)
Of ook ni kweet nog ni van iedereen wie het is en eerlijk gezegd ik ben der toch ook veel bij hé maar dat ligt aan mij
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 16, 2009 11:33 pm

angelke:

'k ben er ondertussen ook al een jaar of 6 bijna bij ...en ik moet af en toe ook nog vragen wie dat wie is se .. (vooral dan bij nieuwere).

we zullen wel zien op de beurs wie er is .... Daar ga je wel iedereen leren kennen hoor!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Berichtdoor Bientje » ma nov 16, 2009 11:34 pm

Ik denk dat het met de DH ook al wel een pak zal beteren, dan zit ge uiteindelijk toch een aantal dagen op elkaars kop te kijken he :D :D :P

edit: oeps skiwi, tegelijk gepost :D

[Gewijzigd door Bientje op 2009-11-16 23:35:03]

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 16, 2009 11:56 pm

Ja met de beurs beterd da normaal wel maar nuja ik ben niet goed in namen onthouden en kzen dan vantijd nog te onozel om goeiendag te zeggen ook allee onozel ni maar verlegen kzalt zo zeggen :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 17, 2009 7:05 am

Nu vraag ik me toch af waarom dat al die "nieuwelingen" altijd direct dezelfde mensen kennen en onthouden ... ???? :)

En nee, ge moet echt niet eerst met een bijtertje zitten om mij te leren kennen, hoor!! Roep maar ff, dan reageer ik wel, ben dat gewoon ondertussen!! :P

Ja, Mieke heeft tijd nodig, observeert van ver, kijkt hoe ge reageert in "moeilijke" momenten en dan ... met wat geluk ... dan leer je haar kennen!! Kunt dan nog pech hebben ook, toen ik haar voor 't eerst echt "los" zag komen, dreigde ze 2 Hollandse ettertjes net in de vijver van de Dierenhappening te verdrinken!!! :D Maar durf er wat om te verwedden dat ge haar wederhelft nog véél minder kent!! Ik had Tom al heel wat keren "gezien", zo 'n stille die nooit wat zegt, maar toen 'em den eerste keer wat zei, heb ik nog weken erna gelachen met wat er toen was uitgekomen!! :) Droge humor, dat in ieder geval, maar rààk was het!! ;)

Ach, ik denk niet dat er één normaal geval rondloopt bij ons, hoor, wie naar de Dierenhappening komt zal dat rap kunnen bevestigen. Als ik dan terugdenk aan de woorden van mijn ex, dat ik het meest a-sociale geval van België en omstreken ben, dan valt het nog wel mee, hier!! Het voornaamste is dat we mekaar allemaal appreciëren en aanvaarden zoals we zijn, met onze leuke en regelmatig ook minder leuke kantjes, maar ach, we kunnen niet zonder mekaar eigenlijk, daar komt het toch wel op neer!! :)

En zoals uit vorige postjes bleek, Mieke is fan van de Kerstmarkt in Zemst, maar hélaba : HASSELT komt eerst, hé Mieke!!!! :P :P
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 17, 2009 7:12 am

Margit buda kkevertje en vero ken ik al langer dan vandaag kzal zelfs zeggen toen ik jonger was kspreek over 6 jaar geleden ofzo was ik doodsbang van kkevertje ma das ni nodig :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 17, 2009 8:51 am

Origineel gepost door Angelke

over 6 jaar geleden ofzo was ik doodsbang van kkevertje
Is kkevertje dan ne fret of een gevaarlijk beest? :D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 17, 2009 9:02 am

Origineel gepost door Angelke

over 6 jaar geleden ofzo was ik doodsbang van kkevertje
Origineel gepost door Ollike

Is kkevertje dan ne fret of een gevaarlijk beest? :D
Das een nieuwe frettengek :D En gevaarlijk bah kdenk alleen as ge op zen tenen trapt :P
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 17, 2009 9:14 am

haja en ik ken angelke keverke en veroke ook :D al langer, dusja :P
bientje, zwijgt mij van namen, kzou zo al nie weten tegen wie dak buiten staan babbelen heb denk'k, twerd ineens heel donker :P :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di nov 17, 2009 12:58 pm

mijn bino's ook gevonden.
was weer leuk maar kijk toch uit naar de beurs.
heb mijne maandag dan wel moeten inleveren maar ja dan kijk ik heel hard uit naar het weekend van sinterklaas want dan kan ik een heel weekend repucureren.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 17, 2009 1:07 pm

uhm, is'r op de speelmiddag, toevallig iemand met 'n blauwe doos snoepkes naar huis gegaan die daar eig niet hoorde? +)
stond op de kast, maar ben er blijkbaar nie mee thuisgekomen :o
iemand? per ongeluk? check de carriers en plastiekzakken please :P
grote doos, vol snoep :z
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

kkevertje
Berichten: 70
Lid geworden op: ma nov 16, 2009 8:23 pm

Berichtdoor kkevertje » di nov 17, 2009 2:31 pm

Origineel gepost door Angelke

over 6 jaar geleden ofzo was ik doodsbang van kkevertje
Origineel gepost door Ollike

Is kkevertje dan ne fret of een gevaarlijk beest? :D
zo gevaarlijk ben ik nie zenne :D kan alleen vies kijke maar da komt door men lelijk smoel :P (kzal 't maar zelf zeggen want 't ligt hier op hun lippen om te zeggen , ken ze) %)
Origineel gepost door Buda

uhm, is'r op de speelmiddag, toevallig iemand met 'n blauwe doos snoepkes naar huis gegaan die daar eig niet hoorde? +)
stond op de kast, maar ben er blijkbaar nie mee thuisgekomen :o
iemand? per ongeluk? check de carriers en plastiekzakken please :P
grote doos, vol snoep :z
snoep voor u ? ----> nie belangrijk :P

snoep voor de fretsels ? ----> matig belangrijk (ongezond :P)

dus nie stressen :P

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di nov 17, 2009 4:12 pm

kostprijs 10 zakjes snoep, redelijk belangerijk
meme's doos , zeeeeer belangerijk, ikke anders bol af +)
:D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 17, 2009 6:21 pm

Anders moet je eens naar Tivoli bellen. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze daar nog iets vinden maar niks laten weten de keer erop :( .

Of de inhoud er dan nog inzit, dat is een ander vraag natuurlijk :) , maar zo te horen is toch vooral de doos belangrijk, dus de kans dat die er nog is, is al groter!! ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten