ook weg

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » ma dec 21, 2009 11:03 am

Ik heb net ff gezocht hoe ik mezelf hier kan wissen, maar doe de moeite niet om verder te zoeken.
dus bij deze: Hans of wie dan ook: Kunt gij me ook wissen van het forum...

ik volg Ludwig en Marc volledig, en de fret verdiend een beter forum dat dit!
Degene dat er het meeste van kennen worden er hier afgesmeten, en moest Ludwig er niet geweest zijn had Gotcha nu dood geweest! dus bij deze volg ik de mensen met de meeste kennis en laat ik de mensen met hun onozele mopjes en hun belachelijk kinderachtig gedoe hier achter!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma dec 21, 2009 11:27 am

Jammer dat je dit beslist als je maar 1 versie van het verhaal kent.
Maar je bent vrij om te gaan en te komen wanneer je wilt.
Nog veel plezier aan je fretje

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma dec 21, 2009 11:57 am

zoals steven zegt: spijtig dat je maar één kant van het verhaal kent en de andere kant niet wil horen.

Veel plezier op het andere forum.

[Gewijzigd door skiwi op 2009-12-21 12:06:21]
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » ma dec 21, 2009 12:26 pm

Origineel gepost door Etheltryth
ik volg Ludwig en Marc volledig, en de fret verdiend een beter forum dat dit!
Degene dat er het meeste van kennen worden er hier afgesmeten, en moest Ludwig er niet geweest zijn had Gotcha nu dood geweest! dus bij deze volg ik de mensen met de meeste kennis en laat ik de mensen met hun onozele mopjes en hun belachelijk kinderachtig gedoe hier achter!
Er werd enkel een opmerking gemaakt dat frikandellen niet goed zijn voor fretjes en daarop heeft Marc zelf gevraagd om hem te bannen van het forum. Jammer als jij dit op die manier interpreteert.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » ma dec 21, 2009 1:31 pm

laat ik de mensen met hun onozele mopjes en hun belachelijk kinderachtig gedoe hier achter

Jammer dat je het zo bekijkt :( Ik dacht in onderstaande link dat iedereen je een deftig antwoord gegeven heeft, ook de raad een da te raadplegen. Wat was daar mis mee?
http://www.defrettenark.be/cgi-bin/foru ... hread=7817
Er rest dus niets anders dan je het beste te wensen met je fretjes.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma dec 21, 2009 2:29 pm

Kijk, het meeste is hierboven reeds gezegd, jammer dat je maar één kant van het verhaal wil horen. Ik ga me dan ook verder de moeite niet doen uitleg te geven.

Wat ik wel zou willen vragen aan jou Audrey en aan alle anderen die het nu beter vinden elders, is om ons steeds te komen vragen "verwijderd" te worden van ons forum. Ten eerste heeft het geen zin, je kan komen en zeker ook gaan wanneer je wil (klik er gewoon niet meer op zou ik zeggen) en ten tweede zou dat totaal geen nut hebben, de tijd en de ervaring heeft ons inmiddels geleerd dat de meesten dan onder een andere naam of die van andere familieleden toch komen meelezen. Zo slecht blijkt het hier niet te zijn dus, anders zagen wij die personen niet elke dag weer verschijnen. We laten je dus beter gewoon staan, dat bespaart jullie de moeite opnieuw in te loggen.

Goed dat Ludwig Gotcha gered heeft, had ik geweten dat hij hem behandelde, had ik me de moeite kunnen besparen Ine om uitleg en raad te vragen en jou telkens van antwoord te voorzien op de mails die je stuurde. Enfin, no hard feelings, het ga je goed op het andere forum en ik hoop dat je nog veel plezier mag beleven aan je fretjes.
Afbeelding

Etheltryth
Berichten: 130
Lid geworden op: wo mar 25, 2009 9:41 pm

Berichtdoor Etheltryth » ma dec 21, 2009 2:49 pm

Om je uitleg ben ik je nog steeds dankbaar margit! Ik heb Ine gecontacteerd, maar ze had niet dadelijk plaats, en aangezien het ook wat ver voor me was raakte ik er dat weekend niet meer! Dus het is niet dat ik niet van plan was om niet te gaan. Gotcha werd op 2dagen tijd gewoon heel erg slecht.

En wat de andere kant van het verhaal betreft, als niemand die zegt dan weet ook niemand ze. Maar dat iedereen zaagt over de prijs van Ludwig's fretjes op zich vind ik al een schande. Ik ben een studente en zou hard moeten gaan werken na mijn schooluren om een fretje te kunnen kopen dat 120euro kost. Voor mij is het dan ook een meevaller om een gezond en heel mooi fretje te kopen aan €25 en ik zie niet in waarom Ludwig zijn prijs moet omhoog halen.

In mijn ogen draait het hier om jaloezie.. wat jammer is want iedereen doet het hier vanwege het diertje..

Maar oké, als jullie me niet willen verwijderen, dan is het maar zo! Toch bedankt

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma dec 21, 2009 2:52 pm

Hmm sorry maar ik kan me niet herrineren dat over de prijs gezaagd is.
En Jalouzie? waarom zou er hier iemand jalours zijn omdat iemands fretjes kweet of niet?

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 21, 2009 3:03 pm

Over de prijs is niet zo gezaagd, al is het algemeen geweten dat wanneer je een hogere prijs vraag (ideaal lijkt me 100 euro) je zeker weet dat men nagedacht heeft over de aankoop, plus dat de persoon in kwestie er genoeg geld voor over heeft voor moest er ooit eens een dure operatie of dit of dat moeten gebeuren.
Een inenting kost al meer dan de aankoop van het dier als je maar 25 euro vraagt, lijkt me gewoonweg absurd om dan maar te hopen dat sommigen dit ook doen... Uiteraard is dit niet bij iedereen het geval, maar toch gebeurt het jammer genoeg.

Eigenlijk zou elke pup moeten buitengaan met minimum eerste vaccinatie en chip, anders kan er uiteraard nooit bewezen worden welk boekje bij welke fret hoort... komt nog eens bij dat het rond 2012 zowiezo verplicht gaat zijn, dus waarom niet als kweker het goede voorbeeld geven?


Los daarvan (want daar ging het helemaal niet om) en om nog maar eens oude koeien uit de sloot te halen; zo werd beweerd dat het geen kwaad kan om fretten melk te geven bij medicatie, werd vaak verkondigd dat fretten bij het minste wat antibiotica krijgen, zelf voor een simpele valling (overlaatst nog gelezen, en ja hoor, op een ander forum), enzovoort...

Dit zijn zaken die NIET kunnen, elk om zn eigen reden, sommige zijn regelrecht ongezond voor fretten, en dat voorbeeld van antibiotica, elke mens zou moeten weten dat antibiotica niet helpt maar vaak in kuren moet worden genomen... en dan nog helpt het niet tegen alles (loopt daar zelf elk jaar een reclame over op tv).

De frettenark vzw staat wel degelijk in voor de gezondheid van de fret, net daarom werden mensen erop gewezen dat sommige dingen niet kunnen (zoals het herhaaldelijk laten stelen van frikandellen, kaaskroketten enzovoort). Dat was al herhaaldelijk gezegd van zo'n zaken achterwege te laten op het forum, zodat nieuwelingen dit niet ook gingen toelaten aan hun fretten, er gebeuren zo al stomiteiten genoeg (stel u maar voor, "ik heb mijn fret dit of dat laten eten, en nu heeft mn dierenarts me verteld dat zn darmen verstopt waren"...).

Sterker nog, blijven beweren dat katteneten even gezond is voor fretten, terwijl OVERDUIDELIJK staat dat daar meer plantaardige brol inzit, en hopen meer suikers (logisch dat fretten dat graag eten, kinderen eten ook liever hele dagen snoep dan spruitjes), gaat er gewoon over. Voor fretten geld nog altijd dat zij enkel degelijke frettenvoeding eten of echt vlees, en geen anderen brol... Wie daar nog altijd niet van overtuigd is (na blijkbaar te zeggen dat hij al heel langer fretten heeft dan ons allemaal) kende de gevolgen...


[Gewijzigd door nielsvl op 2009-12-21 15:07:42]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma dec 21, 2009 3:17 pm

Audrey, het gaat helemaal niet om de prijs van Ludwigs fretjes, het gaat om heel andere dingen. Dat we ze niet willen zeggen, is ook een misverstand,
we willen alleen al dat gedoe niet uitgesmeerd zien staan over het -publiek- forum. We blijven erbij dat nieuwe mensen of onbekende bezoekers geen
boodschap hebben aan wat ooit "inside"-gerommel is geweest. Dat moet tussen de mensen die het aangaat zelf besproken worden, daar hoeft ook niemand zich een oordeel over te vellen die er buiten staat.

Om nog even over die prijs van een fret verder te gaan, al is dat niet het doel van dit topic, 120€ is idd veel voor een student, ook voor sommige andere mensen. Maar als er al gevraagd is aan Ludwig om zijn prijs op te trekken, is dat geweest om impulsaankopen te vermijden, dat weet je ook. Als een fretje 25€ kost, kan het idd even gezond en lief en weet ik veel wat allemaal zijn als eentje van 120€ of meer, maar zijn heel wat mensen geneigd het te vergelijken met een hamster of een konijntje. Goedkoop diertje, snel in huis gehaald, maar niet vooraf overwogen wat er sowieso toch bij komt kijken als fretlief eenmaal een maand of 3 à 4 is. En dan sla ik de aankoop van fatsoenlijke kooi en dito eten enz... nog over. Maar alleen aan Da kosten zit je ver over de 120€ op enkele weken, tenminste als je je fretje de verzorging geeft die nodig is (dubbele vaccinatie, castratie). Dat is ook de enige reden waarom er voor de te adopteren fretten "zoveel" gevraagd wordt. Wij hebben die allemaal dubbel laten vaccineren en laten castreren, die 140€ die er voor een handtamme, volledig in orde zijnde fret gevraagd wordt, is absoluut niet teveel. Bij moertjes zijn we sowieso al over die 140€ uit aan Da-kosten, wat dan ietwat gecompenseerd wordt bij de rammetjes, er vanuit gaande dat alle Opvangertjes gezond binnenkomen. Eten, bakvulling en alle kilometers gereden naar en van Da, de tijd en alle "poetsmateriaal" nodig om hen fris en proper te huisvesten, wordt allemaal niet eens geteld dan.

Als je de andere kant van de klok eens wil horen, feel free, stap eens naar Hans en vraag wat er juist gaande is. Wij zochten geen ruzie, gaven hoogstens goede raad, enkel bedoeld in het voordeel van onze fretten. Dat er totaal geen kritiek verdragen kan worden door sommigen en dat daar dan "wraakacties" uit volgen die echt te belachelijk zijn voor woorden, kan ik echt niet snappen.

Ik vroeg in 't begin van het hele geruzie of iedereen eens wou nadenken over wie en wat het hier eigenlijk ging, de fretten of het ego van sommigen, en ik vrees dat het antwoord hierop voor de meesten niet hetzelfde is als het mijne.

Groetjes,

Margiet
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 21, 2009 3:20 pm

hmmm, sneller typen margit (@) :P

PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » ma dec 21, 2009 3:21 pm

Origineel gepost door Etheltryth
Maar dat iedereen zaagt over de prijs van Ludwig's fretjes op zich vind ik al een schande. Ik ben een studente en zou hard moeten gaan werken na mijn schooluren om een fretje te kunnen kopen dat 120euro kost. Voor mij is het dan ook een meevaller om een gezond en heel mooi fretje te kopen aan 25 EUR en ik zie niet in waarom Ludwig zijn prijs moet omhoog halen.
Ik denk dat er hier niemand iets zegt over de prijs van Ludwig zijn pups. Zolang hij er netjes bij vertelt dat de pup ook nog 1 of 2 keer moet gevaccineerd worden (afh of ze al een vaccinatie gekregen hebben bij hem) en gecastreerd worden, geen probleem. Ik vermoed dat hij dat trouwens ook doet.

Het enige waar we tegenin willen gaan is het idee dat een fret een goedkoop huisdier is. Als je voor 120 EUR een fret koopt die 2x gevaccineerd en gecastreerd is, dan komt dat op ongeveer hetzelfde uit als wanneer je een pup koopt en zelf nog 3x langs de dierenarts moet. Als er mensen zijn die een pup ongecastreerd en ongevaccineerd aan 120 EUR willen verkopen zal er hier net zo goed tegen gereageerd worden dat dat een belachelijke prijs is.

Het probleem is dat er mensen zijn die denken dat fretten zoiets zijn als hamsters: kopen voor 5 EUR en elke maand 5 EUR eten en we zijn er van af.

Edit: Hmm, ikke ook rapper typen precies... nu staat't er 3x en blijkbaar komen we toch goed overeen.

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma dec 21, 2009 3:23 pm

Ik kan echt niets verder meer toevoegen zonder weer te grof over te komen zoals men zegt , maar het bewijst toch nog maar eens hoe de lastercampagne blijft doorgaan in hun nieuwe stek , tegen dit forum en zijn gebruikers ...

Zo laag dat men de indruk geeft dat men partij moet kiezen , zij of hen , voor hen of tegen hen , zonde hoor ...
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma dec 21, 2009 3:27 pm

Etheltryth: je zal waarschijnlijk ook wel al gemerkt hebben dat een fretje geen goedkoop huisdier is. En dit door het feit dat je al het ongeluk gehad hebt Gotcha er bijna niet meer was en je geld bij de DA achtergelaten hebt.
+ kwaliteitsvoedsel voor een fretje is ook niet goedkoop, zal je ook wel ondervonden hebben.


[Gewijzigd door stevenn op 2009-12-21 15:28:37]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma dec 21, 2009 3:30 pm

Origineel gepost door Powerke

Hmm, ikke ook rapper typen precies... nu staat't er 3x en blijkbaar komen we toch goed overeen.
Schitterend!!! :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma dec 21, 2009 3:31 pm

3x bevestigd :)

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma dec 21, 2009 3:41 pm

Waarheid kwetst zoals ze zeggen ...
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » ma dec 21, 2009 3:46 pm

ga ook niet zeggen dat er soms hier niks misloopt
maar gelooft me, dit gaat niet in een doofpot, we krijgen hiervoor ook een feedback.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma dec 21, 2009 5:08 pm

Ik kom hier wel wat uit de lucht gevallen want kan me niet herinneren dat het ooit gepost is geweest of het moest via de telefoon gegaan zijn en dan weet hier niemand nergens van hé.
ff editten, ik heb het dus over die prijsverhoging van Ludwig's fretjes.

[Gewijzigd door Dorinda op 2009-12-21 17:09:32]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 21, 2009 5:12 pm

Zoals we zeiden gaat het niet over die prijs van die fretten...
Origineel gepost door Margit
Audrey, het gaat helemaal niet om de prijs van Ludwigs fretjes, het gaat om heel andere dingen. Dat we ze niet willen zeggen, is ook een misverstand,
we willen alleen al dat gedoe niet uitgesmeerd zien staan over het -publiek- forum. We blijven erbij dat nieuwe mensen of onbekende bezoekers geen
boodschap hebben aan wat ooit "inside"-gerommel is geweest. Dat moet tussen de mensen die het aangaat zelf besproken worden, daar hoeft ook niemand zich een oordeel over te vellen die er buiten staat.



[Gewijzigd door nielsvl op 2009-12-21 17:13:03]

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma dec 21, 2009 5:20 pm

Zoals we zeiden gaat het niet over die prijs van die fretten...
Origineel gepost door Margit
Audrey, het gaat helemaal niet om de prijs van Ludwigs fretjes, het gaat om heel andere dingen. Dat we ze niet willen zeggen, is ook een misverstand,
we willen alleen al dat gedoe niet uitgesmeerd zien staan over het -publiek- forum. We blijven erbij dat nieuwe mensen of onbekende bezoekers geen
boodschap hebben aan wat ooit "inside"-gerommel is geweest. Dat moet tussen de mensen die het aangaat zelf besproken worden, daar hoeft ook niemand zich een oordeel over te vellen die er buiten staat.


[Gewijzigd door nielsvl op 2009-12-21 17:13:03]
Origineel gepost door nielsvl

Zoals we zeiden gaat het niet over die prijs van die fretten...



[Gewijzigd door nielsvl op 2009-12-21 17:13:03]
Nee idd maar laat het maar zijn, ze gaat niet meer reageren. Heeft geen zin om de reden proberen uit te leggen.
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma dec 21, 2009 5:24 pm

Heu ik snap het niet meer, jij vroeg wat van die prijs van die fretten, ik zei dat het daar niet echt over ging, over wie moet het dan nog gaan?

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma dec 21, 2009 5:33 pm

Sorry Niels, ik wist niet dat je het tegen mij had. Ff opnieuw reageren, ik weet over welke redenen het gaan. Ik ken beide kanten van het verhaal maar ik heb vernomen dat dat van die prijs nooit gepost is geweest op het forum en dat daarom niemand ervan op de hoogte is. Wat Audrey nu wel of niet weet weet ik ook niet maar ik weet wel dat ze niet meer gaat reageren dus om hier nog verder over te discuserieren vind ik zinloos. Ik hoop dat ik het zo duidelijker heb gemaakt. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma dec 21, 2009 9:26 pm

Origineel gepost door Etheltryth

Maar dat iedereen zaagt over de prijs van Ludwig's fretjes op zich vind ik al een schande. Ik ben een studente en zou hard moeten gaan werken na mijn schooluren om een fretje te kunnen kopen dat 120euro kost. Voor mij is het dan ook een meevaller om een gezond en heel mooi fretje te kopen aan €25 en ik zie niet in waarom Ludwig zijn prijs moet omhoog halen.
Beste,

Die iedereen mag je beperken tot ikzelf, maar ik verneem nu dat er wordt gespeeld met halve waarheden en onwaarheden.

Ik heb klaar en duidelijk tegen Ludwig gezegd dat hij zijn verantwoordelijkheid als kweker moet nemen. Maak zelf maar eens het rekeningetje;

1. een fretje moet de eerste keer gevaccineerd worden tussen de 6e en 8e levensweek, na 4 weken volgt de booster.
2. een fretje dient tot en met de 8 e levensweek bij de moeder te blijven om zo alle sociale vaaardigheden aangeleerd te krijgen.

Met andere woorden, ik heb tegen Ludwig gezgd dat hij best de fretjes een eerste vaccinatie geeft, Dit geeft volgende voordelen;

1. zo hebben zijn pups al een dierenartsboekje waar hij zijn gegevens als kweker kan inzetten.
2. Indien dan het fretje enkele maanden/jaren bij ons terecht komt kunnen we Ludwig verwittigen.
3. De nieuwe eigenaar weet dan ook perfect wanneer een tweede vaccinatie dient gegeven te worden.
4. De nieuwe behandelende dierenarts weet tevens perfect welk vaccin hij wel mag geven en wanneer.
5. De prijs zou dan neerkomen op € 60,-, wat drempelverhogend werkt en impulsaankopen beter vermijdt.

Ik vind persoonlijk dus deze eerste vaccinatie een verplichting is voor elke kweker die het goed meent met zijn pups. En het is ook DAT wat ik tegen Ludwig heb gezegd. Ik heb hem immers nooit hiertoe gedwongen en hem gewoon geadviseerd.

Dat dit nu tegen onze vereniging wordt misbruikt, samen met een aantal andere halve waarheden, is een zeer bedenkelijke tactiek. Dat je daar niet door ziet, ontgoochelt me.

Bij deze heb je ook mijn klokje gehoord, als je alsnog wil verwijderd worden van ons forum, dan hoef je dit hier maar gewoon als antwoord achter te plaatsen.

Aangezien Marc en Ludwig geband zijn, blijven zij wel in onze lijst staan zodat de software hun IP-adres kan herkennen, moesten ze willen registreren onder een andere naam. Jij vertrekt vrijwillig en mag dus verwijderd worden en jezelf achteraf terug registreren.

Wat je ook beslist, we wensen je alsnog veel succes met je fretjes.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » ma dec 21, 2009 10:36 pm

Ik dacht dat buiten de verwijten van broodfokker en reclame maakt via de DFA… er niets anders verkeerd was met Ludwig en zijn fretjes? Interne info!!!!
Misschien sprak men alleen in zijn/haar naam?

Niet dat ik in de bres wil springen voor Ludwig... maar zoals u het aanhaalt Chuckie dat de prijs beter € 60 of meer zou zijn… geef ik U daarin 100% gelijk, maar ik heb het gevoel dat de wind hier soms alleen uit een bepaalde richting waait en andere forumleden/ donateurs draaien en keren naargelang vanwaar die wind waait. Maar misschien is dat alleen een gevoel he?

Ik bedoel, er zijn altijd 2 kanten nodig om te ruziën, klopt? Als men iemand viseert... ziet men alleen die iemand zijn fouten, niet?
Alle andere forumleden/ donateurs hun fouten, misprekingen of verkeerde uitdrukkingen vallen in het niet! Wij maken geen fouten, he?
Wat staat er werkelijk geschreven? En wat willen we lezen? Wat was er bedoeld? :D :P

Katteneten? Hill’s Kitten is dat ook ;)

My 2 cents...


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten