onvrede

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di dec 22, 2009 9:31 am

jongens toch, in deze tijden zo weer op voet van oorlog gaan staan met elkaar!

ik reageer al lange tijd niet meer op het forum omdat er toch nog maar enkel negatieve commentaren op komen omdat iedereen blijkbaar beter weet hoe iemand zijn huishouden zou moeten runnen.
ik ben nu ook geneigt om te zeggen voor mij is het allemaal genoeg geweest, ik heb totaal geen interrese om hier in mijn vrije tijd te komen lezen wat iedereen van elkaar vind hoor.
dan heb ik wel betere dingen te doen.

als dit het woord frettenforum in houd dan kom ik er ook liever niet meer op, hier niet en wees gerust ook niet op de andere frettenfora.

de weinige echte vrienden die hier zijn overgebleven hou ik liever te vriend, en blijkbaar als je hier bij mee blijft doen geraken die vriendschappen allemaal zoek!

ik heb mij jaren lang geamuseerd bij de frettenark, maar die tijd is voor mij lang zoek!

altijd negatieve commentaren, altijd laster aan elkaars adres( en dit komt van iedere kant)
ik hou er hier liever mee op, kijk eerst allemaal is in uw eigen schoenen ( niet de eerste keer dat ik dit zeg)

voor iedereen hier nog een vrolijk kerstfeest en een gelukkig 2010 (en dat iedereen terug vrede vind met elkaar!)
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di dec 22, 2009 12:22 pm

hey johan

ik denk inderdaad dat niemand dit plezant vind.
Maar het zijn enkele moeilijke momenten waar we nu doormoeten.

De rotte appels zijn er nu definitief uit, tijd dus om terug de rust, vrede en amusement op de hoogste trede van de ladder te brengen.

vergelijk het als met het werk: er zijn daar ook steeds ambetante momenten, maar je moet er toch door .. en het lukt wel, maar het vraagt wat tijd & geduld.
het is niet, omdat er enkele mensen zijn waar je niet mee kan samenwerken, dat je daarom al van werk moet veranderen .... en kijk: die mensen hebben nu hun ontslag genomen en dus kunnen we terug opnieuw beginnen 'leven'

Ik geef ook toe dat het forum op dit moment niet echt altijd de tofste berichten verspreid, maar ik weet wel dat dat een tijdelijk moment is en dat we met DFA nog wel heel veel fun kunnen maken!

Voor mij zijn een groot deel van deze mensen echte vrienden geworden.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di dec 22, 2009 1:05 pm

maar waarom altijd iedereen direct onder vuur nemen zoals dat hier de laatste tijd altijd gebeurt?

en wat zijn rotte appels, zoals ik al aanhaalde als iedereen bij zichzelf zijn fouten al eens rechtzet vooraleer kritiek te geven op een ander.

wij hebben dit hier ook al meerdere malen ondergaan afgelopen jaar( en niet enkel door mensen die nu verwijdert zijn hoor)
gezinssituaties veranderen nu eenmaal, en onze dieren mogen daar niet onder lijden dus moet iedereen voor zich kunnen uitmaken wat de beste oplossing is!
maar als je dat hier dan meegeeft dan wordt je enkel nog in de grond geboord, en laat nu net dat de reden zijn dat er hier al veel mensen niet meer reageren die vroeger de zogenaamde "vaste kern" waren.
altijd draait het uit op ruzie's en woorden terwijl vele hier soms een zware beslissing nemen en hopen hier een beetje steun te krijgen, en ik weet dat iedereen hier schuldig aan is (ja zelfs ik)

er is nu eenmaal een nieuwe vaste kern ontstaan, mij niet gelaten, maar het verschil met vroeger is wel dat daar iedereen zonder problemen in werd opgenomen en dat is nu niet het geval!

ik weet dat er achter elkaars rug om veel geroddeld word, en dat komt de geliefde ark niet ten goede hoor.

en even een zware periode? sorry hoor, maar dat gaat nu al veel te lang zo!

wie gaat de volgende zijn die onder vuur komt te liggen, ik zeg jullie dat als deze sfeer nog lang aanhoud die persoon vlug gekent zal zijn want er kan altijd wel op iemand kritiek gegeven worden.
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 1:20 pm

sorry bull, daar ben ik niet akkoord mee.
moet zeggen dat ik ook zonder problemen bij dfa betrokken was.
en kritiek zal er altijd worden gegeven (dan spreek ik niet enkel hier), de vraag is: hoe neemt de persoon deze kriktiek op, doet hij er its nuttig mee of gaat hij zichzelf verdedigen als hij gelijk heeft of laat hij gewoon de bom ontploffen. (trouwens kriktiek wordt altijd beschouwd als its kwaadaardig, vernederend,... wat ook niet altijd zo is)
Kritiek moet je anticiperen

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di dec 22, 2009 1:41 pm

geschreven woorden kunnen op vele manieren opgenomen worden, en dat is hier dikwijls de fout.

er zijn er hier meerdere dat wanneer ze een antwoord posten hier geen rekening mee houden met alle gevolgen vandien.

kijk eens buiten de gebanden om hoeveel mensen van de vaste kern van vroeger hier nog posten, en dat is niet omdat ze geen tijd meer hebben hoor, maar gewoon dat het veel te hoog is komen zitten allemaal, het had nooit zo ver mogen komen!

het is niet mijn bedoeling om hier een nieuw "war topic" mee te beginnen maar het moet allemaal is van mijn hart.
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 1:44 pm

Nee hoor, is geen war topic.
Dit is nu eens een vb van een topic waar op een deftige manier standpunten neergetypt wordt ;)

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » di dec 22, 2009 2:00 pm

danku, ik hoop dat dit dan ook zo in de toekomst overal gevolgt kan worden.
enkel dan zie ik nog dat dit forum terug een beetje doenbaar zal zijn.
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 2:05 pm

denk dat hier ook regelmatig het probleem was dat oude koeien uit de gracht gehaald worden met alle gevolgen

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » di dec 22, 2009 4:30 pm

Origineel gepost door bull

geschreven woorden kunnen op vele manieren opgenomen worden, en dat is hier dikwijls de fout.
me (@) %) :D
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di dec 22, 2009 5:23 pm

maar het moet allemaal is van mijn hart
Kan soms eens opluchten om dan verder te gaan ;)
Afbeelding

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » di dec 22, 2009 5:56 pm

Origineel gepost door bull er is nu eenmaal een nieuwe vaste kern ontstaan, mij niet gelaten, maar het verschil met vroeger is wel dat daar iedereen zonder problemen in werd opgenomen en dat is nu niet het geval!

ik weet dat er achter elkaars rug om veel geroddeld word, en dat komt de geliefde ark niet ten goede hoor.

en even een zware periode? sorry hoor, maar dat gaat nu al veel te lang zo!

kijk eens buiten de gebanden om hoeveel mensen van de vaste kern van vroeger hier nog posten, en dat is niet omdat ze geen tijd meer hebben hoor, maar gewoon dat het veel te hoog is komen zitten allemaal, het had nooit zo ver mogen komen!

het is niet mijn bedoeling om hier een nieuw "war topic" mee te beginnen maar het moet allemaal is van mijn hart.
amen :-)
*bloos*



[Gewijzigd door Veerle op 2009-12-22 18:02:02]
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di dec 22, 2009 6:18 pm

Ik vind dat Johan gelijk heeft, ook ik ben 1 van de personen die geen nieuw topic durft te openen eer ik 3 keer nadenk hoe ik het erop ga zetten en dan uiteindelijk toch maar niks post. Ik zit op meerdere forums gewoon om zoveel mogelijk te leren en ziektebeelden te herkennen, niet alleen frettenforums maar ook degoe forum, gerbil forum en ook op een reptielenforum maar op elk forum post ik zeer weinig. Ik denk ook dat dit maar tijdelijk is en het gaat beteren want Dominique zei hier nog overlaatst "daarom kom ik nooit op forums" maar dat vind ik verkeerd. Ik wil hier zeker niet wegblijven want ik maak zeer graag plezier maar ik zou graag ook wel terug zonder angst iets willen posten en ik heb het tegen niemand persoonlijk hoor maar het is een feit dat bij een geschreven woord je nooit de emotie ziet en dat maakt het makkelijker om alles fout te intepreteren. Ziezo, heb ik mijn hartje ook eens kunnen luchten, doet deugd! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di dec 22, 2009 6:38 pm

Als je eigen ongelijk kan toegeven, en bereid bent bij te leren en naar raad te luisteren, zal hier nooit iets verweten worden hoor...

Het forum dient nog altijd om mensen te helpen he, en dat zijn we met z'n allen nog altijd van plan, het is alleen lastig anderen te helpen als je constant dezelde raad moet geven en er toch niets aan gedaan wordt, in tegendeel...

Dus dorinda, ge hebt niets te vrezen zenne :)

[Gewijzigd door nielsvl op 2009-12-22 18:42:16]

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 6:44 pm

idd is wel klote dat je iemand probeert te helpen en toch maar stank voor dank krijgt
en dan een maand later terug het zelfde probleem ziet opduiken

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di dec 22, 2009 6:45 pm

Nee dat weet ik wel hoor maar ik zeg het, meestal word het verkeerd opgevat hé of een beetje cru verwoord zonder dat je het zelf door hebt maar als ik nu nog iets te posten heb zal ik dat wel doen hoor! Maak je geen zorgen, bij sommige andere fora's heb ik het wel gehad maar bij de deze heb ik het meeste geleerd en blijf ik ook bij! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 6:47 pm

tjah ik heb het al gezegd en blijf het zeggen: soms worden de woorden anders gelezen dan wat er echt bedoeld wordt

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di dec 22, 2009 7:12 pm

ik heb veel te danken aan de ark mijn liefde voor mijn fretsels, mijn gezin...
ik DROEG de ark in mijn hart.
mijn hart bloed gewoon van verdriet omdat er weer mensen zijn weg gegaan.heel goei vrienden!!!

ik wil de ark terug van 4 jaar geleden.
waar plezier en gelachen werd waar iedereen elkaar hielp.
hielp afbreken en opbouwen altijd met een lach en gezever
deze tijd mis ik verschrikkelijk ik heb veel vrienden gehad bij de ark waar er al veel van zijn vertrokken
ik voel mij al lang ni meer thuis bij de ark en da is ni alleen bij mij.
ik hoop dat terug richting thuis draait...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 22, 2009 7:14 pm

Origineel gepost door Dorinda

-ook ik ben 1 van de personen die geen nieuw topic durft te openen eer ik 3 keer nadenk hoe ik het erop ga zetten en dan uiteindelijk toch maar niks post.

- maar bij de deze heb ik het meeste geleerd
da had'k ook! :P
ma dan heb'k het ffkes gewoon gelaten en dan voorzichtige postjes gemaakt, waardoor sommige leuke postjes uitbleven! :(
en nu als'k iets post (wel in topic) is't precies gedaan :P
krijg toch gezellige commentaar of informatieve, enz. :P

en hier heb'k idd het meest geleerd, omdat by die andere fora ze allemaal dachten dak er ne schoothond van wou maken van m'n fretje :/
omdak zei dat hij beet en niet 'stilzat'
waarmee ik bedoelde, hij draait de hele tijd rond om te happen :P
maar ik legde da in geuren en kleuren uit, en die wouden da precies nie snappen :D
maar! het tam (grotendeels) maken van m'n monkeytje, is dan toch gelukt :P
deels door hier. en nu is da prob al van de baan he :D
dus blijf'k hier plakken he :P
en plak op nog wa andere fora ook :P

mja, tis jammer, net als'k het gezellig begon te vinden, draaide het helemaal door :P
ach, dat gebeurd zeker :(
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 7:42 pm

de gezzeligheid gaat niet weg hoor :P

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 22, 2009 7:58 pm

Origineel gepost door stevenn

de gezzeligheid gaat niet weg hoor :P
en de gezelligheid ook nie! :P :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 8:02 pm

tv kijken en posten gaat niet samen :P

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Berichtdoor Buda » di dec 22, 2009 8:05 pm

bejoat, kben da ook aan't doen :P mja, das da multitasken ej :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012

PowerKe
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 12:22 am

Berichtdoor PowerKe » di dec 22, 2009 9:17 pm

ik wil de ark terug van 4 jaar geleden.
waar plezier en gelachen werd waar iedereen elkaar hielp.
hielp afbreken en opbouwen altijd met een lach en gezever
Anneke, deze tijd is er nog hoor .. er wordt nog heel veel gezeverd en gelachen bij de afbraak en de opbouw & het traditionele etentje achteraf.

Maar jullie hebben nu natuurlijk ook Ianka, waardoor je niet meer zoveel tijd in de vereniging kunt steken, wat ook wel logisch is, en als je de tijden buiten de speelnamiddag niet meer meemaakt, is het normaal dat je die sfeer volgens mij anders aanvoelt.

En ja, misschien dat jullie je minder thuisvoelen als vroeger, maar er zijn ondertussen ook weer nieuwe mensen binnen DFA en die kennen jullie gewoonweg niet omdat jullie er meestal wel zijn binnen de uren van de speelnamiddag maar ook niet meer, en het is vooral in die andere uren dat er 'diepere' contacten gelegd worden.

groejtes
Mieke

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » di dec 22, 2009 9:20 pm

vooral bij die eetjes oboy %)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di dec 22, 2009 9:28 pm

mmmm brughuis :P


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten