boefje

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

boefje

Berichtdoor sonnytje » di mar 09, 2010 4:38 pm

hey jongens het is een tijdje geleden dat ik nog op de dfa geweest ben
met boefje gaat alles goed maar ik zit met een probleem ik ben terug aan het werk en mijn kindjes zitten dan ook in de opvang en mijn vrouwtje is aan het werk dus er is niemand thuis
met als resultaat dat boefje dus aleen thuis zit en hij voelt zich ge frustreerd of zoiets dergelijks ik heb de plaats ook niet meer voor een tweede fretje dus moet ik voor de best wil van boefje opzoek gaan naar een nieuw huisje waar hij wel vriendjes heeft of iemand met veel tijd wij zien hem enorm graag maar omdat we de tijd niet meer hebben en hij aleen is begint hij ook terug te bijten en wild gedag te vertonen
dus wie een thuis kan geven aan boefje een albino fretje die kan mij bereiken op het nummer 0479870848/of 0472485025 de laatse is momenteel twee weken niet bereikbaar wegens dat mijn gsm een bad genomen heeft :s
een mailtje kan uiteraard ook op christophe.vanherwegen@live.be

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: boefje

Berichtdoor jeanine » di mar 09, 2010 6:10 pm

Jammer dat je zo vlug al afscheid neemt :(
Ik denk dat Boefje door gebrek aan beweging en aandacht zo reageert. Een fret neemt vaak meer tijd in beslag dan de baasjes verwachten en dat is geen goede zaak voor fretmans. Menig baasje heeft zich al mispakt bij de keuze om een fret in huis te halen.
Ik hoop dan ook dat je hier een geschikte baas kan vinden voor je Boefje. Helaas kan er hier nu geen bijkomen :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
sonnytje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma okt 26, 2009 9:18 am

Re: boefje

Berichtdoor sonnytje » di mar 09, 2010 6:36 pm

wel het is niet dat ik mij mispakt heb en ja het is idd maar kort
ik heb mij niet mispakt omdat hij hier echtwel een thuis heeft gehad en waar hij vandaan kwam als hij daar een week langer had geweest had hij dood geweest dus ik heb eigenlijk boefje gered van zijn ondergang hij heeft hier veel aandacht gekregen maar nu ik verplicht werd om te gaan werken door de rva heb ik echt geen tijd meer voor hem en ik weet dat hij dat wel verdient want moest ik niet moeten gaan werken was hij hier nog altijd welkom met alle aandacht erbij maar dat gaat spijtig genoeg niet ik werk 62 uren per week buiten vandaag en morgen ik werk namelijk in de horeca dus als ik thuis kom heb ik de fut niet meer om nog met hem te spelen

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: boefje

Berichtdoor jeanine » di mar 09, 2010 7:13 pm

k werk namelijk in de horeca dus als ik thuis kom heb ik de fut niet meer om nog met hem te spelen
Sonnytje, ik begrijp best dat de fut nog ontbreekt na zo een werkweek. Het blijft fijn dat je Boefje hebt kunnen redden van een slecht leventje waar hij was. Wat ik hier bedoel is dat vele mensen niet kunnen inschatten hoe zwaar een fretje kan doorwegen in de dagelijkse routine van een huisgezin. Mensen met een full time job, kinderen op te voeden en te verzorgen vinden dikwijls de tijd niet meer om nog op een goede basis voor een huisdier te zorgen. Als je op voldoende hulp kan rekenen van je huisgenoten lukt dat sommigen wel nog net. Ik zelf heb dikwijls de indruk dat de fretten hier een groot gedeelte van mijn tijd in beslag nemen. Vaak moeten er andere zaken wijken omdat de fretten er zijn. Het is niet de kooien uit kuisen en eten geven maar de broodnodige speeltijd die het hem doet.
k weet dat hij dat wel verdient want moest ik niet moeten gaan werken was hij hier nog altijd
Boefje verdient inderdaad beter dan noodgedwongen opgesloten in de kooi te blijven. Dat is geen fretten leven meer en als baas voel je je daar ook niet goed bij. ;)
Afbeelding

genie
Berichten: 0
Lid geworden op: ma mar 15, 2010 10:16 pm

Re: boefje

Berichtdoor genie » za mar 20, 2010 1:28 am

Hallo,

Ik heb een heel goed huisje beschikbaar voor een albino fretje, ik heb alle tijd voor boefje..
Ik heb zelfs de optie dat hij altijd en overal met me mee kan, zelfs naar me werk..
Bij mij hoef die niet bang te zijn voor te weinig liefde en aandacht, mijn collega´s zullen boefje ook zeker vertroetelen..

Ik hoor u en boefje wel wat jullie der van vinden, als nog nodig is.

Groetjes


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten