Update Bonnie

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Arisa
Berichten: 0
Lid geworden op: di nov 16, 2010 12:11 pm

Update Bonnie

Berichtdoor Arisa » di mar 08, 2011 10:15 pm

Omdat ik toch zo fier ben op mijn meisje, dacht ik haar nog eens te 'showen' :rol:
Ze heeft mij rechtgehouden tijdens het verlies van Clyde... :wub:
in juni wordt ze een jaartje oud :king:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
en hier een foto'ke van de kooi, kben er best wel tevreden mee, ze heeft plaats genoeg :lol:
Afbeelding

Youtubefilmke
http://www.youtube.com/watch?v=maYTBCV6pmc

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Update Bonnie

Berichtdoor Bientje » di mar 08, 2011 10:29 pm

Mooie meid Arisa!!! Ze doet het blijkbaar niet slecht :domhoog: :domhoog: :domhoog:

Gebruikersavatar
Arisa
Berichten: 0
Lid geworden op: di nov 16, 2010 12:11 pm

Re: Update Bonnie

Berichtdoor Arisa » wo mar 09, 2011 10:01 am


Youtubefilmke
zo doet ge da dus xp

Bedankt Sabine, het klopt echt wel denk ik, zoals je zei, dat ze jouw stemming (kunnen) overnemen.
Voorlopig ben ik van plan het met haar alleen te doen, maar ik weet niet zo goed wat de meningen hier over zijn.
Als ik ze ongelukkig zou zien worden schiet ik zowiezo direkt in actie.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Update Bonnie

Berichtdoor Margiet » wo mar 09, 2011 11:37 am

Wat een knappe meid, Arisa! :wub:

Een jong fretje is makkelijker samen te zetten met een nieuw vriendje dan een oudere fret en zal waarschijnlijk meestal echt ook wel behoefte hebben aan dat speelkameraadje, maar wacht idd misschien even af en kijk of ze zich goed blijft amuseren. Als je jezelf niet goed voelt met er eentje bij te nemen of je bent er nog niet klaar voor, bekijk je het best eerst even.

Waarschijnlijk zal Bonnie wel aangeven als ze méér (spelen) wil, al is het door onnatuurlijk snel terug te gaan slapen ofzo of door jou continu te "stalken", dan kan je nog rustig uitkijken of er ergens nog een zieltje zit dat ze graag genoeg ziet om haar kooitje mee te delen. Laat haar in ieder geval die keuze van eventuele nieuwe partner maken, dat is het belangrijkste, denk ik.

Succes met die mooie pruts, 't is echt een knap geval!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Update Bonnie

Berichtdoor jeanine » wo mar 09, 2011 4:20 pm

Arisa, leuke foto's en nog leuker filmpje. :D
Ik heb hier een fretje op logement gehad dat alleen gehouden werd. Beestje was best gelukkig in zijn toestand, heeft ook nooit iets anders gekend. Een fretje alleen houden kan dus wel, op voorwaarde dat ze blijven spelen met u.Het vraagt wel nog meer inzet van het baasje om aan de speelbehoeften te voldoen. Je zal zelf wel merken welke kant het uitgaat en wat er nodig is. Indien je beslist om een ander fretje er bij te nemen laat haar dan kiezen en wacht niet tot ze ouder is en moeilijker went. ;)
Een fret voelt je stemming aan als de beste.
Afbeelding

fierro
Berichten: 1
Lid geworden op: ma nov 17, 2008 11:10 am

Re: Update Bonnie

Berichtdoor fierro » wo mar 09, 2011 8:03 pm

Arisa, ik ben blij dat ze het zo goed doet, ze ziet er echt super uit.
Het is een speelse meid, dat heeft ze hier in Mechelen ook getoond toen ze hier met haar broertje een midweekje kwam logeren.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Update Bonnie

Berichtdoor Dorinda » do mar 10, 2011 1:35 pm

Wauw wat een Beauty heb je daar Arisa! :wub:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: Update Bonnie

Berichtdoor Thrypa » di mar 15, 2011 8:03 pm

PRACHTIG !

Super leuke knuffel ook, maar kan het zijn dat er van die bolletjes als vulling inzitten?
Misschien toch mee oppassen als Bonnie het kapot krijgt? (Ik ben nogal panisch op dat gebied :P)

Gebruikersavatar
Arisa
Berichten: 0
Lid geworden op: di nov 16, 2010 12:11 pm

Re: Update Bonnie

Berichtdoor Arisa » wo mar 16, 2011 8:14 am

Hoi Thrypa,

er zitten inderdaad van die piepschuim bolletjes in, maar ze mag er enkel maar mee spelen onder mijn toezicht hoor :domhoog:
't Is niet dat dat ding in haar kooi ligt ofzo als ik weg ben ;)


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Google [Bot] en 31 gasten