Ik wil een fret!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Ik wil een fret!

Berichtdoor Chloë » za jul 09, 2011 12:28 pm

Lieve mensen,

Zoals de titel al verklapt wil ik op termijn waarschijnlijk een fret in huis gaan halen nadat ik mij voldoende geïnformeerd en voorbereid voel.

Ik heb al best wat rondgelezen op dit forum en lees overal dat je best begint met een volwassen fret ipv een pupje?
Nu ik heb al best wat honden en huisdieren gehad, zou het mij niet lukken een frettenpupje op te voeden dan ? Ik zou dit precies leuker vinden, meer uitdaging en dan heb je de opvoeding zelf in de hand
Of is het echt aan te raden om te beginnen met een ouder fretje...?

en dan nog een vraagje: Waar haal ik best mijn eerste fretje dan?

Nu is mijn missie nog: mijn moeder overtuigen. Ze vindt mijn ratten die ik nu een jaar heb ook al zo verschikkelijk, ze weigert er aan te komen omdat 'ze zo een vieze staart hebben'

Iedereen aan wie ik iets zeg/vraag over fretten zegt wel ooh nee, die bijten, die stinken, blabla.
Eerst zien, dan geloven is mijn mening! Ik ga proberen van eens een speelnamiddag mee te maken om te zien hoe zo iets verloopt :)

Als er mensen zijn die nog tips hebben voor mij zijn die altijd welkom via privé-bericht, mail: chloe.cools@hotmail.com, voeg me toe op facebook, whatever :)

Groetjesss

Chloë
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Margiet » za jul 09, 2011 2:39 pm

:p Mailtje gestuurd!! Nu je eens zoeken op het Smoelenboek!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Margiet » za jul 09, 2011 2:45 pm

Teveel met dezelfde naam, ik geef het op!! :rol:
Afbeelding

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor ufo » za jul 09, 2011 2:57 pm

margit ik zal ze nog sneller zien in levende lijve :p we wonen in de zelfde straat op een paar honderd meter van elkaar
als het lukt komt ze vandaag nog fretjes ruiken :rol:
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor jeanine » za jul 09, 2011 4:33 pm

Cloë, ik heb van kinds af ook altijd huisdieren van alle slag gehad. Toen ik fretten zag was ik helemaal van slag, dezelfde opmerkingen heb ik hier ook moeten overwinnen. Maanden gezaag en gepalaverd tot ik 2 oudjes (6 jaar) uit de opvang mocht halen. Ik wou eigenlijk liever een pup dan oudjes, maar iedereen hier overtuigde me om toch maar niet met een pup maar met een opvangfretje te beginnen. Ik heb deze raad in acht genomen na een frettenbabbel.Toen mijn 2 dametjes hier waren de verrassing van mijn leven. :shock: Wat moest ik daar nu mee aanvangen :hammer: Helemaal iets anders dan wat ik ooit in huis gehad heb. Zo rare beestjes en ik begreep niets van hen, vliegensvlug sprongen ze de kamer door. Ergens op en weer af, gelukkig een fretveilige plaats mijn frettenkamer. Anais was de stoute, die kwam me telkens bijten. Chanel die was veel liever en ook nieuwsgierig naar dat hoopje mens daar midden in de kamer. Helaas mocht ze van Anais niet in mijn buurt komen zonder weggesleept te worden. Twee weken zat ik daar in het midden van die kamer en durfde de fretjes nauwelijks terug in de kooi te steken. Wat een vergissing dacht ik gemaakt te hebben, ik troostte mij met het idee dat het oudjes waren en ik hooguit 2 jaar op de blaren moest zitten van mijn gril om fretten te hebben. :oops: De telefoon van de opvang stond roodgloeiend, steeds met raad en daad ben ik daar bijgestaan. :) Hoog tijd dat de fretjes hun nageltjes geknipt werden, dus met bevende handjes daar aan begonnen. Elke dag 1 pootje geknipt :euh: Beetje bij beetje groeide het wederzijds vertrouwen en begon ik hun frettentaaltje te verstaan. Ze zijn 2 jaar en drie maanden bij ons gebleven en ik heb tranen met tuiten gehuild toen ik afscheid van hen moest nemen. Ik was zo aan die lieverds mijn hart verloren en zij hadden mij zoveel geleerd. Tot op heden zijn al mijn fretjes gedumpte fretjes die al een baasje gehad hebben, ze verdienen zeker een tweede kans en meestal is er geen probleem met aanpassen aan een nieuwe baas. Ik raad dan ook opvangfretjes aan om te starten. ;)
Afbeelding

Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Chloë » za jul 09, 2011 11:04 pm

Margriet, ik heb je een berichtje gestuurd hoe me te vinden op facesmoel! (Chloë C.... :ik heb profielfoto met mijn vriend die een blauwe t-shirt aan heeft ;) mijn achternaam staat in mijn e-mailadres!)

Jeanine, bedankt voor je reactie!
Wat een geweldig verhaal! Ik vind het best grappig want ik herken mezelf er Volledig in! Toen ik mijn eerste ratje net had heb ik 2 dagen de kooi niet durven opendoen uit schrik dat het beest mijn vingers er zou afbijten omdat hij me niet kende terwijl het echt maar zo klein als een muisje was! Dacht ook direct ooh nee, wat een fout heb ik gemaakt, gelukkig worden die beestjes max 2 a 3 jaar!
Uiteindelijk heb ik al mijn moed bijeengeraapt en hem eens laten snuffelen aan mijn hand, zo beetje bij beetje is hij mijn figuurlijk heeel dikke vriend geworden en na 2 maand heb ik een 2de rat er bij gehaald zelfs!
Ik zou me niet kunnen voorstellen als ze volgend jaar er misschien al niet meer zijn :(

Ik ben helemaal bereid alle raad van jullie op te volgen hoor!
Ik ben best koppig en doe graag mijn eigen goesting maar op dit vlak zal ik met opvangers beginnen als dit mij wordt aangeraden!
Mijn hartje en ogen zeggen natuurlijk ook schattig lief pupje dat je helemaal zelf kan opvoeden want je weet idd niet altijd zeker wat het verhaal van een opvangfretje is, maar mijn verstand volgt jullie raad!
Ik zal goed uitkijken voor een opvangfretje dat bij mij past op termijn en dan moet ik maar wat meer geduld hebben !

Nu qua hulp als het ooit zo ver komt dat ik een fret in huis heb ben ik sinds vandaagook al een beetje meer gerust, wetende dat hier nog geen 100 meter verder een mevrouw woont die veeeel fretten heeft (ufo)! Lang leve dit forum :)

Zoals gezegd ben ik ook nog niet direct van plan een fret in huis te nemen :)

Heb nu 2 honden (Labrador & Yorkshire puppy), 2 ratjes, 3 Vlaamse reuzen (buiten gelukkig :) ) en dan nog een tiental guppies dus dat is voorlopig wel voldoende om voor de volle 100% verzorging te geven die ze verdienen!
Het zou stom zijn denk ik nu aan iets helemaal nieuws te beginnen zoals een fret in mijn situatie!

Dit neemt natuurlijk niet weg dat ik er veel over te weten wil komen in de tussentijd!

Wat een boek heb ik nu weer geschreven... sorry :D
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Gebruikersavatar
Carolinexx
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 6:18 pm

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Carolinexx » za jul 09, 2011 11:42 pm

Ach, enthousiasme is altijd goed!! :p

Ikzelf ben vorig jaar ook met een opvangertje begonnen, een keuze waar ik geen spijt van heb, ze is echt een schat van een fret, en ik kan soms nogal een schrikschijter zijn :rol: , dus dan is zo een braveke wel makkelijk om mee te beginnen! Mijn mama was in het begin ook niet zot van het idee (ik denk dat als ik er eentje in huis zou willen genomen hebben voor ik op kot ging, het resoluut nee geweest zou zijn), maar nu doet ze al niets liever dan ons Libby knuffelen en is ze er helemaal weg van. :domhoog: Persoonlijk vind ik dat fretjes ook een hoger schattigheidsgehalte hebben dan ratjes, maar heb die zelf nooit in huis gehad, enkel bij vrienden weten zitten.

In ieder geval veel succes morgen! Doet me denken aan mijn eerste keer fretjes kijken bij Margit, daar was ik ook ontzettend benieuwd naar toen. :D

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Dorinda » zo jul 10, 2011 12:27 pm

Hey Chloë, van harte welkom! Ik heb ook ooit de fout gemaakt met een pupje te beginnen en geloof me meid ik heb afgezien!! Na 3 jaar durfde hij af en toe nog lelijk te bijten tot ik hier terecht kwam. Deze mensen (vooral Margiet) hebben me met raad en daad bijgestaan en ervoor gezorgd dat hij een zeeeeeeeer braaf fretje is geworden. Helaas is hij dit jaar in februari overleden en ik mis hem nog steeds! Ik heb nog 4 andere fretjes (zie hieronder) en die zijn héél lief maar heb dat toch wel echt aan de ark te danken hoor. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor nielsvl » di jul 12, 2011 2:57 pm

Voor spam is het minder veilig je e-mail adres hier voluit te zetten, dat je naam hier voluit staat maakt op zich niet uit (zeker niet omdat je deze dan wel in je email adres post ;) )

Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Chloë » di jul 12, 2011 3:03 pm

Oh my goooooooood!
Zondag ben ik dus in de straat bij ufo gaan kijken naar fretjes voor de allereerste keer in mijn leven, echt, ik ben verliefd.
Het eerste gedacht was, amai die zijn lang en smal! :D Echt een diertje dat met niks anders te vergelijken valt qua uitzicht en manier van doen lijkt mij.
Toen ik binnen ging in het buitenstukje waar 3 fretjes zaten, kwamen ze direct snuffelen aan mijn schoenen en broek & sprongen ze direct een voor een op mijn schoot en zelfs bena tot in mijn nek! Ik wist niet dat ze zo aanhankelijk waren, ben ik niet gewoon van mijn ratjes...

Ik ben ZO goed ontvangen bij Ann, ze heeft me al goed geïnformeerd en weet echt enorm veel over fretjes! (ook over katten/honden! :p)
Ben er dan ook wel 2 uur geweest zonder dat ik het wist! :p
Tijd gaat snel als je veel babbelt natuurlijk haha :D

Hoop dat ik deze week nog eens kan/mag langsgaan want ik vind ze zo lief en schattig de fretjes en 't was heel gezellig :)
Heb mijn vriend ook curieus gekregen, hij wilt ook eens een fretje gaan bekijken!

Ook Dorinda en Caroline bedankt voor de reactie, ik ben nu zeker dat ik niet met een pup zal beginnen nu ik ze in het echt gezien heb!
Ratjes zijn ook heel schattig lief en vooral ook makkelijk te verzorgen :) Eens die tam zijn blijft dat ook zo en de mijne hebben nog Nooit gebeten :)
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor a3ke » di jul 12, 2011 7:19 pm

DFA opvang zit proppevol , dus je zin vinden zal je wel :)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor jeanine » di jul 12, 2011 11:00 pm

Ik ben blij voor jou dat je bij Ufo terecht kon. :domhoog: Zij is vroeger de opvangverantwoordelijke geweest en heeft dus ervaringen zat met opvangfretjes.
Zalig om een fretje voor het eerst mee te maken. Bij mij was er ook geen weg terug nadat ik ze vastgehouden had. Ook heel verwonderd hoe aanhankelijk ze toch wel waren. Als men mij naar het karakter vraagt antwoord ik steevast, speels als een poes, trouw als een hond, en deugniet als een peuter en dit in 1 diertje.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Margiet » wo jul 13, 2011 1:03 am

Je bent nu zeker dat je niet met een pup gaat beginnen??? :shock: :shock:

ANN, WAT HEB JIJ ZITTEN DAN ????? :rol: :rol: :rol:

Nee, ff serieus Chloë, zeker als je zelf nog wat onzeker bent over de opvoeding van een pup, kan je best eerst een opvangertje in huis halen, dan is de liefde nadien eens zo groot voor fretsels en komt de "moed" :p om een pup aan te kunnen mss wel vanzelf. En anders, ja, is het alleen maar beter voor al die snotjes die geen thuis vinden, dan hebben die tenminste ook eens méér kans om goed terecht te komen!

Zoals Davy al zegt, opvangertjes genoeg voor 't moment, jammer genoeg :( en zondag zijn er dus gegarandeerd wel een paar kanshebbertjes voor jou bij, hoor!! Kom maar af, hé!! ;)
Afbeelding

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor ufo » wo jul 13, 2011 12:56 pm

Je bent nu zeker dat je niet met een pup gaat beginnen??? :shock: :shock:

ANN, WAT HEB JIJ ZITTEN DAN ????? :rol: :rol: :rol:

Nee, ff serieus Chloë, zeker als je zelf nog wat onzeker bent over de opvoeding van een pup, kan je best eerst een opvangertje in huis halen, dan is de liefde nadien eens zo groot voor fretsels en komt de "moed" :p om een pup aan te kunnen mss wel vanzelf. En anders, ja, is het alleen maar beter voor al die snotjes die geen thuis vinden, dan hebben die tenminste ook eens méér kans om goed terecht te komen!

Zoals Davy al zegt, opvangertjes genoeg voor 't moment, jammer genoeg :( en zondag zijn er dus gegarandeerd wel een paar kanshebbertjes voor jou bij, hoor!! Kom maar af, hé!! ;)
Margit , ik heb inderdaad wel een bijtertje zitten maar die heeft ze niet bezig gezien ,
Yellow had wel veel intresse in mijn blote benen en voeten en ik vertrouwde hem niet echt , hij is hier dan ook nog niet zo lang en hij had het echt druk , niet normaal :euh:
maar ik heb haar vermoedelijk goed overtuigd om een opvangertje te nemen
maar zoals ze zelf reeds vertelde zal dit nog niet voor nu direct zijn
maar zo heeft ze alvast veel tijd om haar voortebereiden en in te lezen
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor ufo » wo jul 13, 2011 12:58 pm

Oh my goooooooood!
Zondag ben ik dus in de straat bij ufo gaan kijken naar fretjes voor de allereerste keer in mijn leven, echt, ik ben verliefd.
Het eerste gedacht was, amai die zijn lang en smal! :D Echt een diertje dat met niks anders te vergelijken valt qua uitzicht en manier van doen lijkt mij.
Toen ik binnen ging in het buitenstukje waar 3 fretjes zaten, kwamen ze direct snuffelen aan mijn schoenen en broek & sprongen ze direct een voor een op mijn schoot en zelfs bena tot in mijn nek! Ik wist niet dat ze zo aanhankelijk waren, ben ik niet gewoon van mijn ratjes...

Ik ben ZO goed ontvangen bij Ann, ze heeft me al goed geïnformeerd en weet echt enorm veel over fretjes! (ook over katten/honden! :p)
Ben er dan ook wel 2 uur geweest zonder dat ik het wist! :p
Tijd gaat snel als je veel babbelt natuurlijk haha :D

Hoop dat ik deze week nog eens kan/mag langsgaan want ik vind ze zo lief en schattig de fretjes en 't was heel gezellig :)
Heb mijn vriend ook curieus gekregen, hij wilt ook eens een fretje gaan bekijken!
Je bent welkom hé je weet het , ook je vriend mag mee komen als hij wil
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Chloë » vr jul 15, 2011 5:12 pm

DFA opvang zit proppevol , dus je zin vinden zal je wel :)
Pas op, ik ben echt geen simpele hoor, als ik er aan begin doe ik het ineens goed :D
En zoals gezegd is het zeker nog niet voor direct jammergenoeg
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Chloë » vr jul 15, 2011 5:16 pm

Je bent nu zeker dat je niet met een pup gaat beginnen??? :shock: :shock:

ANN, WAT HEB JIJ ZITTEN DAN ????? :rol: :rol: :rol:

Nee, ff serieus Chloë, zeker als je zelf nog wat onzeker bent over de opvoeding van een pup, kan je best eerst een opvangertje in huis halen, dan is de liefde nadien eens zo groot voor fretsels en komt de "moed" :p om een pup aan te kunnen mss wel vanzelf. En anders, ja, is het alleen maar beter voor al die snotjes die geen thuis vinden, dan hebben die tenminste ook eens méér kans om goed terecht te komen!

Zoals Davy al zegt, opvangertjes genoeg voor 't moment, jammer genoeg :( en zondag zijn er dus gegarandeerd wel een paar kanshebbertjes voor jou bij, hoor!! Kom maar af, hé!! ;)
Ja ik ben daar zeker van, Ann heeft mij heeel goed geïnformeerd en ik heb gezien dat een fret een beest is als geen ander en dus wel een goede opvoeding moet hebben, liever beginnen met een opgevoed beest zodat ik eerst wat van hem kan leren alvorens ik zelf een kan opvoeden ;) Ben nogal onzeker, ik wil het echt goed doen als ik er aan begin!

Oooh trouwens! ik heb mijn vriend zo ver gekregen dat hij zondag mee wilt komen naar de speelnamiddag!!!
Zijn wij daar niet een beetje vreemd als we daar binnenkomen zonder fret en alleen wat komen kijken en weer weg? :D

Dus Ann, we zullen deze week jou niet meer lastig komen vallen, dan zien we elkaar misschien zondag?

Is er iets speciaals dat ik moet weten voor naar zo een speelnamiddag kom ofzo? :)

(Ben een lastig kind met veel vragen he :p)
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Chloë » vr jul 15, 2011 5:20 pm

Ik ben blij voor jou dat je bij Ufo terecht kon. :domhoog: Zij is vroeger de opvangverantwoordelijke geweest en heeft dus ervaringen zat met opvangfretjes.
Zalig om een fretje voor het eerst mee te maken. Bij mij was er ook geen weg terug nadat ik ze vastgehouden had. Ook heel verwonderd hoe aanhankelijk ze toch wel waren. Als men mij naar het karakter vraagt antwoord ik steevast, speels als een poes, trouw als een hond, en deugniet als een peuter en dit in 1 diertje.
Ja het was echt een heel leuke ervaring & babbel!
Jaja, ik heb het gehoord, ze kent er HEEL veel van amai!
Ik ben nu ook zeker dat mijn volgend huisdier een fretje zal worden, kan niet wachten om dat beestje helemaal te ontdekken met alle deugenieterij erbij!
Moet dan wel eentje vinden die met hondjes overweg kan!
Maar zoals gezegd zal het nog wel een jaartje wachten zijn voor mij eer ik mij aan een frettenavontuur stort!

Wel echt heel erg bedankt aan alle lieve mensen hier die mij zo goed helpen! :domhoog:
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Gebruikersavatar
Buda
Berichten: 314
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 10:14 pm

Re: Ik wil een fret!

Berichtdoor Buda » ma jul 25, 2011 2:51 pm

ik heb 1tje dat met de hond van de buren overeen komt, maar buda zou ik er niet bij zetten :D

ik had wel zelf een hondje dat met geen van de twee overeen kwam, gewoon omdat de hond te bruut was.
heb het mij nooit geriskeerd.

wel leuk om de hond van de buren achter mijn albino te zien aanlopen :D
het is moeilijk typen met een fret om je vinger!
V.vv...v..vVvv..VVV..VOETEEEEN!!!! *mok mok mok*

Sayko ҉ 2/7/'09 - 4/'12 †
Buda ҉ 4/05/'09 - 22/10/'15 †
Indy ҉ 05/'11/2010
Nouky ҉ 1/4/2012


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten