Gezocht!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Lynxje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 01, 2011 12:59 pm
Locatie: Lier

Gezocht!

Berichtdoor Lynxje » za jul 23, 2011 2:32 pm

Hey

Ik heb al verschillende dierenwinkels gedaan hier in de omgeving van Lier maar nergens kan ik frettenshampoo en ferretone vinden. Op frettenshop.nl zijn ze er wel maar kvind ze nogal duur om eerlijk te zijn (verzendkosten). Kent er iemand van jullie een dierenwinkel waar ze frettenshampoo en ferretone verkopen? Omgeving lier zou leuk zijn, maar ben bereid om er heel het land voor af te reizen :p Mijn andere frettenspullen koop ik op zooplus.nl, maar daar hebben ze verbazend genoeg geen ferretone of frettenshampoo.

Het 2de vraagje: welke rennen zijn frettenproof? Een ren zou handig zijn als ik hun kotje opkuis. Dagelijks stofzuig ik alles even en klop de lakentjes en hangmatjes uit, voordien zette ik onze fretsels even in een ballenbad, maar omdat ze na een tijdje zijn uitgekeken op de balletjes en ik dan nog bezig ben met het schoonmaken van het hokje zou het handiger zijn als ze dus even in een ren kunnen zitten met wat speelgoed. Iemand voorstellen?

Groetjes

Thrypa
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 26, 2010 12:33 pm

Re: Gezocht!

Berichtdoor Thrypa » za jul 23, 2011 3:04 pm

Ferretone heb ik op een beestjesbeurs bij DFA gekocht en voor Tux te wassen gebruik ik babyshampoo, is heel zacht en blijkbaar ook geschikt!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Gezocht!

Berichtdoor a3ke » za jul 23, 2011 3:09 pm

Een ren ? hoe lopen je fretten dan nu rond ?

Ferretone is inderdaad in de DFA shop te verkrijgen en shampoo , op bestelling , ook ...

Poepbakken (zo met hoge rand) normaal binnenkort ook terug aanwezig
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Lynxje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 01, 2011 12:59 pm
Locatie: Lier

Re: Gezocht!

Berichtdoor Lynxje » za jul 23, 2011 4:33 pm

Als ze mogen spelen lopen ze rond in onze slaapkamer en in de woonkamer. Als ik hun hok uitkuis dan speelt mijn verloofde ondertussen met ze. Als hij werken is dan sta ik er alleen voor en is het moeilijker omdat ik ook maar 2 handen en 2 ogen heb. Als ik alleen ben en hun hok uitkuis zitten ze nu ofwel onder het traliewerk van hun hok dat ik eraf neem en op de grond zet ofwel zitten ze in hun ballenbadje te spelen. Ik ben gemiddeld een 45 min bezig met hun hok uit te kuisen dus ik zou liever een ren hebben dat ik dan kan gebruiken om ze in te zetten met hun speelgoed zodat ik tijd genoeg heb om alles deftig te schrobben!

Het is een ren enkel om te gebruiken tijdens het kuisen, het is niet zo dat ik ze niet laat rondlopen, integendeel, ze lopen praktisch 3 a 4 uur per dag rond in huis.

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Re: Gezocht!

Berichtdoor ufo » za jul 23, 2011 4:51 pm

de spullen die je zoekt verkopen ze ook bij zowiezo in kontich ,ze hebben een erg uitgebreid frettenassortiment
ze zijn alle dagen open behalve op maandag ( zondag van 10 u tot 16 u )
een frettenren zou ik niet kopen je kan dit makkelijk zelf maken , op traliewerk kunnen ze klimmen en elke ren dat verkocht word is met traliewerk
ik heb een ren gemaakt ( om een deel van de ruimte af te schermen voor hun veiligheid ) door middel van houten platen , op elke plaat zijn 4 oogjes gevezen 2 aan elke kant en de platen worden door midel van een metalen pin aan elkaar verbonden (doorgeschoven) eigenlijk het principe van een metalen puppyren ik hoop dat de uitleg een beetje duidelijk is
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Gezocht!

Berichtdoor jeanine » za jul 23, 2011 6:14 pm

Voor de dagdagelijkse schoonmaak laat ik ze gewoon rondlopen en dat lukt nog wel. Hangmatten verversen is al wat moeilijker als ze komen helpen. En voor de grote schoonmaak met zeepsop gaan ze in de reservekooi tot ik klaar ben. Ik heb hier zo een plooibaar kot dat vlug opgezet en afgebroken is. Vroeger gingen ze de carrier in.
Ik heb mijn frettenshampoo bij het Woefke in Ledeberg gekocht maar dat is toch een beetje ver van Lier. ;)
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 37 gasten