Snapshots

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Snapshots

Berichtdoor Peewee » do aug 18, 2011 3:47 pm

Had ons Margietje, al een 2 tal weekjes geleden ondertussen :oops: , nog eens beloofd om wat fototjes te maken van de bende hier.
Ben er nu eindelijk toe geraakt en aangezien belofte schuld maakt hier dus enkele fototjes van mijn quartet :)

Afbeelding
Archie en Flo diep in dodo :)

Afbeelding
Close up Archie :zzz:

Afbeelding
Uzzi en Indy

Afbeelding
Nomnomnom :p

Afbeelding
SSSSSnuff

Afbeelding
The Ferret Kim Archie :mrgreen:

Afbeelding
Camera ... must show cuteness

Afbeelding
Uzzi en Flo :zzz: ff pauze

Afbeelding
:ninja:

Afbeelding
Mja... :p

Afbeelding
:staar:

Afbeelding
Floke eindelijk eens wakker :p

Afbeelding
Ben mss een opa ma ben toch nog cute :mrgreen:

Afbeelding
is da nu écht nodig... :staar:

Afbeelding
Alle nog 1 pose dan ... cheese :D

Afbeelding
Ikke ook pose strijken :p

Afbeelding
Ma ikke kan da toch beter hoor 8-)

Afbeelding
Ja ma ikke heb nog mijn puppy cuteness overflow :twisted:

Afbeelding
:wub:

Afbeelding
Kiekeboe :)

Afbeelding
Kill the pink elephant!! :twisted:

Afbeelding
Nog eens lief kijken :mrgreen:

Zo hopelijk is mijn "schuld" nu meer dan goedgemaakt ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Buddy
Berichten: 41
Lid geworden op: vr mei 18, 2007 9:46 pm
Contacteer:

Re: Snapshots

Berichtdoor Buddy » do aug 18, 2011 8:00 pm

Mooie frutsels :wub:

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Snapshots

Berichtdoor Margiet » do aug 18, 2011 9:29 pm

OOhh ZUCHT !!!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Tis dat er kereltjes van hier komen, hé, maar ze zijn echt alle zóóóóó schattig!!! :wub:

Moet wel zeggen dat de "lengte" van Indy niet echt meer puppy-achtig lijkt, hoor, amai, hoe groot is die "klein pruts" geworden?? Eerlijk gezegd vind ik toch dat jullie hem moeten komen showen hoor, zondag!! ;)

En Archie wordt knapper en knapper, ik denk dat er heel wat mensen al lang spijt hebben niet sneller geweest te zijn dan jij vorig jaar, Kim!! :p

Geef je mannen daar een superdikke knuffel van Oma, hé!! :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Snapshots

Berichtdoor jeanine » do aug 18, 2011 10:09 pm

Mooie foto's van nog mooiere snotjes :domhoog:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Snapshots

Berichtdoor Peewee » do aug 18, 2011 11:34 pm

OOhh ZUCHT !!!!!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Tis dat er kereltjes van hier komen, hé, maar ze zijn echt alle zóóóóó schattig!!! :wub:

Moet wel zeggen dat de "lengte" van Indy niet echt meer puppy-achtig lijkt, hoor, amai, hoe groot is die "klein pruts" geworden?? Eerlijk gezegd vind ik toch dat jullie hem moeten komen showen hoor, zondag!! ;)

En Archie wordt knapper en knapper, ik denk dat er heel wat mensen al lang spijt hebben niet sneller geweest te zijn dan jij vorig jaar, Kim!! :p

Geef je mannen daar een superdikke knuffel van Oma, hé!! :D
Er zit ergens waarheid in het zinnetje "Eigen kinderen, schoon kinderen" zeker :p

Het scheelt nog een heel pak met Archie hoor :p
Hij is al goed gegroeid ja maar toch nog voor elke centimeter op en top pup hoor :twisted:
Zondag is jammer genoeg voor ons niet haalbaar :(

Hij is niet alleen knap maar tis ook écht een SCHAT van een fret, ik weet niet hoe het met andere zit maar ik heb er alleszins nog geen seconde spijt van gehad :p

De knuffels zijn al uitgedeeld voor ik ze allemaal te slapen heb gelegd :p
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Carolinexx
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 10, 2010 6:18 pm

Re: Snapshots

Berichtdoor Carolinexx » do aug 18, 2011 11:47 pm

Hij is niet alleen knap maar tis ook écht een SCHAT van een fret, ik weet niet hoe het met andere zit maar ik heb er alleszins nog geen seconde spijt van gehad :p
Hier alleszins al een broertje dat ook echt een schatje is!! Ook absoluut geen spijt van gehad, het is een kleine deugniet, maar zooo lief :wub:

Prachtige foto's trouwens!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Snapshots

Berichtdoor Margiet » vr aug 19, 2011 3:45 am

:rol: Supertrotse Oma!!!

Heerlijk om te horen! :domhoog:
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Snapshots

Berichtdoor Picka » vr aug 19, 2011 10:42 am

Amaai Kim wat een prachtige fretjes heb jij :wub: :wub: :wub:
Echt om verliefd op te worden.
Maar ik denk dat elke fret die van margiet komt super schattig is.
Gizmo komt wel niet van bij haar en dat is gewoon een fret die ik nog nooit gezien heb, nog nooit gebeten, zelfs niet toen Tom (DA )hem een tijdje geleden pijn gedaan heeft.
Stitch komt wel van Margiet en dat is een heel lief klein fretje. Een zot spook maar zo hebben we ze graag.
Ik wens heel veel geluk bij je fretjes.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Re: Snapshots

Berichtdoor Dorinda » zo aug 21, 2011 10:41 am

Supermooie fototjes, ik vind ze allemaal héél cute! :wub:
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Snapshots

Berichtdoor Peewee » zo aug 21, 2011 11:23 am

Hij is niet alleen knap maar tis ook écht een SCHAT van een fret, ik weet niet hoe het met andere zit maar ik heb er alleszins nog geen seconde spijt van gehad :p
Hier alleszins al een broertje dat ook echt een schatje is!! Ook absoluut geen spijt van gehad, het is een kleine deugniet, maar zooo lief :wub:

Prachtige foto's trouwens!
Broertje van Archie? :p

Indy is ook lief maar Archie is toch een heel pak aanhankelijker, van Indy krijg ik soms grijs haar :twisted: die weet echt van geen ophouden.

@ Picka Uzzi en Flo komen ook niet van bij Margiet hoor :) en die zijn ook heel lief, moet zelfs opletten dat Margiet Uzzi niet fretnapt :hammer: Uzzi had, toen Margiet hier met Els geweest was, bijna de hele tijd op de arm bij Margiet liggen slapen, ze was bijna "vergeten" dat er nog iets op haar arm lag :lol:
De opvoeding van pups die van bij ons Margiet komen is wel minder intens, ze zijn al zo goed als opgevoed :p bij Uzzi had ik veel langer werk
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Snapshots

Berichtdoor Margiet » di aug 23, 2011 6:52 am

@ Picka Uzzi en Flo komen ook niet van bij Margiet hoor :) en die zijn ook heel lief, moet zelfs opletten dat Margiet Uzzi niet fretnapt :hammer: Uzzi had, toen Margiet hier met Els geweest was, bijna de hele tijd op de arm bij Margiet liggen slapen, ze was bijna "vergeten" dat er nog iets op haar arm lag :lol:
't Is niet omdat het niet van hier komt, dat het niet naar hier kàn komen, hé??? :rol:

:oops: (Hij lag daar ook zo heerlijk!! :wub: )
Broertje van Archie? :p
Nope, van Indy(ke)!! :rol:
De opvoeding van pups die van bij ons Margiet komen is wel minder intens, ze zijn al zo goed als opgevoed :p bij Uzzi had ik veel langer werk
Mercikes voor het compliment, maar het bewijst toch ook maar weer dat aandacht en tijd het allerbelangrijkste zijn om een fretje (en veel meer) opgevoed, aangenaam, braaf en lief te krijgen. Je had dan mss meer werk aan Uzzi, Kim, maar het is ondertussen ook echt wel een schat, hé!! :domhoog:
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Snapshots

Berichtdoor Peewee » di aug 23, 2011 10:59 am


't Is niet omdat het niet van hier komt, dat het niet naar hier kàn komen, hé??? :rol:

:oops: (Hij lag daar ook zo heerlijk!! :wub: )
Niks van :hammer: die gaat nergens meer heen!! :rol:
Die ligt altijd heerlijk, als hij maar op de arm kan liggen :roll: een profiteurke is't ja :p
Broertje van Archie? :p
Nope, van Indy(ke)!! :rol:
Ja wist ik, daarmee dat ik verduidelijkte dat ik in de eerste post over Archie bezig was ;)
Mercikes voor het compliment, maar het bewijst toch ook maar weer dat aandacht en tijd het allerbelangrijkste zijn om een fretje (en veel meer) opgevoed, aangenaam, braaf en lief te krijgen. Je had dan mss meer werk aan Uzzi, Kim, maar het is ondertussen ook echt wel een schat, hé!! :domhoog:
De waarheid mag (moet) gezegd worden he ;)
Ja nu is het idd een schat maar het heeft mij het eerste half jaar wel liters bloed, zweet en tranen gekost xp
Maar de aanhouder wint he :mrgreen:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten