Het Frettengetetter-Café

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
bertbibber

Berichtdoor bertbibber » zo jul 13, 2003 3:12 pm

héhé, het heeft ons veel zweet, piza, cola en tranen gekost maar hier is 't ie dan Het Frettengetetter-Café is een feit. #) Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

groetjes

Jürgen

zwelgjendrako

Berichtdoor zwelgjendrako » di jul 15, 2003 12:51 am

ik ben er net maar vind het nu al leuk ! :D

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » di jul 15, 2003 1:25 am

Hé welkom zwelgjendrako, en natruurlijk ook alle anderen. :P Ben er vast en zeker van overtuigd dat het hier een heel gezellige bende gaat worden....

groetjes

ps Heeft er iemand Nog aspirientjes? kweet nie hoe het komt maar ik heb al drie weken na mekaar barstende hoofdpijn...... :(

zwelgjendrako

Berichtdoor zwelgjendrako » di jul 15, 2003 1:27 am

oei, dan zou ik tog maar eens lang de huisarts gaan :?

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di jul 15, 2003 2:12 am

Dag Nienke, sorry dat ik op onze mailing list zo raar reageerde, maar als ik niet adrupt ingrijp, gaan de poppen weer aan het dansen, vandaar ...

Kwens je alvast veel plezier met deze mailing list. Seg, hoe krijgen jullie die tekeningen bij jullie namen? ! :?

elsie

Berichtdoor elsie » di jul 15, 2003 11:04 am

Goeie middag ;)
Ik kom ook eens een kijkje nemen , wij hebben hier namelijk sinds een 2-tal maanden een Fret die de hoop hier is komen vergroten :D

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di jul 15, 2003 11:52 am

Welkom dan in het frettenwereldje. En bevalt het?
Moet nu nog wat gaan werken, maar ik hoop je hier regelmatig tegen te komen. Als je vragen hebt over eender wat, just shoot... ;)
Er zitten al genoeg frettengekken op dit forum om je te helpen ...

Chuss ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

liz
Berichten: 23
Lid geworden op: ma jul 14, 2003 11:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor liz » di jul 15, 2003 1:15 pm

ook ik ben maar even komen kijken hier
het ziet er al goed uit hoor.
voor de gene die mij nog niet kennen.
ik ben liz(35) getrouwd met andre(40) 1 dochter bianca(8)
16 fretten 2 honden 1 konijn en een tropisch aquarium
groetjes van liz en de frettebergen

kom eens kijken op mijn frettensite
http://dieren.clubs.nl/frettebergen

zwelgjendrako

Berichtdoor zwelgjendrako » di jul 15, 2003 1:17 pm

dat plaatje bij je naam doe je zo : in je profiel staat "avatar" daar moet je een eigenschap van een plaatje neerzetten zoals deze - http://www.wuzzles.com/animation/animals/ferrets/ferret9.gif
dat is dan het plaatje dat bij je naam komt te staan ....
ik hoop dat je het zo begrijpt :P

elsie

Berichtdoor elsie » di jul 15, 2003 8:39 pm

ik zal het zeker niet nalaten vragen te stellen :D

om ons verder voor te stellen , ik ben elsie ( 36 ) , mijn man Frank (40 ) een flinke zoon Dennis (6) , 2 hondjes , 1 is bijna 6j en de ander is 9mnd en de beste vriend van Lilo onze fret van 4mnd , 3 katten waarvan één met een nestje van 4 die nu 4weken zijn , en dan nog vissen in huis en in de tuin ;) , een kleine dierentuin dus :D

bertbibber

Berichtdoor bertbibber » wo jul 16, 2003 2:13 am

beadank allemaal voor jullie reakties.

Zal me ook effe voorstellen.

Ik ben jurgen woonachtig in de buurt van de knappe TV dames (MOL) :P Heb op dit moment geen fretjes meer (maar daar komt als ik m'n gevoelens de vrije loop laat, snel een verandering in). Buiten het lezen van al jullie leuke anekdotes, ben al enkele jaren akief bezig met De Fretten-Ark.

Heb je opmerkingen over de site, mailingslist (frettengetetter) of dit Frettengetetter-Café, dan mag je me daar altijd overinlichten. dit kan via mail: webmaster@defrettenark.be of via dit forum. ik hoop dat ik jullie veel nuttige informatie kan verschaffen en dat ik hier hele leuke anakdotes van julie mag lezen.

groetjes

jurgen

bongokara

Berichtdoor bongokara » do jul 17, 2003 12:17 pm

goeiemorgend allemaal :)
ben ik blij da het wa frisser is ammaai
gisteren lag mijnen dierentuin er maar suf bij zenne behalve mijn kleine fretjes die bleven lekker door piepen :)
wel leuk dees café proficiat voor de makers :)

Ferretangel

Berichtdoor Ferretangel » do jul 17, 2003 6:03 pm

Hai heb me ook maar eens aangemeld,misschien kom ik hier nog wel meer frettengetetters tegen.
Leuk forum! :D

Kelly Stark
Berichten: 9
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:35 pm

Berichtdoor Kelly Stark » vr jul 18, 2003 9:41 am

Haaai everybody,

Eventjes zeggen dat ik het heeeeel leuk vind dat er hier nu ook een forum is.
Het is inderdaad wel handiger als je een vraag moet stellen en niet in de frettengetetterlijst moet gaan zoeken. Hier kan je zo'n beetje selecteren he. Heel leuk.

Een dikke proficiat voor de creatieveling (en) die dit gemaakt heeft (hebben).

Groetjes van Kelly :P
Mama van Max, Castor en Pollux (mijn fretjes, Sammeke, slaap zacht mijn lieve prutsie) en Minnie en Cooper (mijn katten)

Xena
Berichten: 2
Lid geworden op: do jul 17, 2003 12:29 pm
Contacteer:

Berichtdoor Xena » vr jul 18, 2003 10:12 am

Fijn dat er nu een forum gemaakt is :) Ik werd gek van al die mailtjes .... :( Ziet er goed uit, en ik zal hier zeker vaker naar toe komen !

Groetjes, Anne
Zolang mensen nog denken dat dieren niet voelen, zullen dieren voelen dat mensen niet denken. Dit vinden mijn katten Moene en Xena, mijn fretten Isis, Nono en Tumtum en mijn parkiet Macha ook ...

jolanda
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 12:10 pm

Berichtdoor jolanda » vr jul 18, 2003 12:13 pm

heel veel geluk met jullie nieuwe forum
#) #) #) #)

Ferretangel

Berichtdoor Ferretangel » za jul 19, 2003 5:55 pm

Idd,ben benieuwt of het hier net zo druk gaat worden als op de mail-lijst....
Veel geluk ermee!

marijke
Berichten: 14
Lid geworden op: zo okt 17, 2004 3:41 pm
Contacteer:

Berichtdoor marijke » do apr 28, 2005 9:16 am

het is echt de max, een heel toffe site
groetjes
marijke, ivo (alias tdk) en de fretjes kiara, gizmo, socks en quinta


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten