Als de woorden niet komen willen ...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Als de woorden niet komen willen ...

Berichtdoor Margiet » do dec 01, 2011 2:02 am

... omdat de klop van de hamer te zwaar is na al die dagen .... krijg je op een gegeven moment in 't snotje dat de Dierenhappening 2011 al wel héél lang geleden lijkt en je je vrienden, je Crew, het hele DFA-team nog niet "officieel" bedankt" hebt!! :oops:

Mijn lieve allemaal, het wordt ook zo "afgezaagd" wat ik zeggen wil, het klinkt meteen ook weer zo "cliché" terwijl het toch véél meer is dan het "dank jullie wel, allemaal" wat ik van binnen voel ...

Eigenlijk, daar waar ik 2 jaar geleden zo dankbaar was voor alle steun die ik van jullie ontving tijdens zo 'n beursdagen, kan ik nu veel meer genieten nog van het TROTS zijn op alle medewerkers, kan ik vanbinnen én vanbuiten stralen en met tranen in mijn ogen staan als ik zie hoe jullie er ook allemaal met evenveel hart en ziel voor gaan als ik en kan ik niets dan blijdschap voelen als ik iedereen, door elkaar, met elkaar en tegen mekaar, hoor praten over "we" doen dit en "onze" speeltuin dat, het zit gewoon in ons allemaal even diep, die liefde voor onze Ark!!

Ik weet dat ik niets méér te maken heb met DFA dan om het even welke medewerker, donateur of weet ik veel wat, DFA is het "kindje" van Hans, maar ik denk ook dat ik gerust mag zeggen dat de laatste jaren elke dag in mijn leven doordrongen is met en van DFA, van het opstaan tot het slapen gaan. Er is niets in mijn leven dat me na mijn eigen kinderen en beestjes zo dierbaar is geweest, niets waarvoor ik altijd op wou staan, niets dat me zoveel zorgen, verdriet en plezier gaf, dus ja, ook het al dan niet succes hebben van onze club, kruipt dieper dan het gaan kan. Dat ik mezelf voor 100% en meer geef die maand(en) voor elke beurs, dat is dan ook mijn keuze, maar dat jullie mee willen met elke nieuwe poging, zelf ideeën blijven aanslepen, dingen ondernemen voor ze gevraagd worden en alles blijven regelen, zelfs soms het bijna onmogelijke ... het doet me echt veel meer dan woorden zeggen kunnen. :)

En al ben ik er vrij laat mee, ook de "medewerkers" achter de schermen mogen eens extra bedankt, hé, Sint en Piet, jullie waren gewoon gewéldig en Jef, voor jou via deze weg een evengrote dank je wel om Sint & Piet van kleding te voorzien!! :p Het waren heel wat kilometertjes rijden waar we ons niks van aan moesten trekken, alles werd geleverd en terug gebracht dankzij jou!! Els, Koen, Kim & Andy, jullie ook een extra merci om onze zaterdag te redden toen de vermoeidheid en de krampen toesloegen!! :bow:

Nen hele, hele dikke merci, mijn "Crew" en alle anderen, een nog veel grotere knuffel en diep vanbinnen ook die traan van heimwee om wat we weer samen achter de rug hebben,

tot de volgende mijn "kindjes", merci, bedankt, thanks en zoveel meer, xxx

Margiet
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Re: Als de woorden niet komen willen ...

Berichtdoor Picka » do dec 01, 2011 6:21 am

Heel graag gedaan al ben ik maar 1 dagje kunnen komen.
Maar de eerlijkheid gebied mij toch om jou ook te bedanken om dit alles in goede banen te leiden.
De hoeveel uren dat jij er in steekt is ongelooflijk.
Dus nogmaals bedankt. :bow: :bow: :bow:
:wub: :wub: :wub:
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Als de woorden niet komen willen ...

Berichtdoor Peewee » do dec 01, 2011 11:06 am

Alsof we het tegen ons gedacht komen doen ;)

Gij ook merci dat we vrijdag nog bij u om iets mochten komen om de dees haar krampen onder controle te houden, zou het anders geen ganse beurs volgehouden hebben ;)
en nog eens sorry dat een van ons toen het poortje niet goed gesloten had :( :oops: gelukkig was het nog snel goed gekomen!

De volgende kan niet snel genoeg komen ;)
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Als de woorden niet komen willen ...

Berichtdoor skiwi » do dec 01, 2011 11:12 am

ook voor ons (of voor mij toch), is die beurs toch steeds een 'boost', waarmee we inderdaad beseffen dat DFA zo'n plezante ploeg is dat we niet meer zonder kunnen :p

de maanden tussen 2 beurzen door lijden soms wel eens tot een dieptepunt waar je op sommige momenten even genoeg hebt van die fretten, of soms even geen zin meer hebt om zoveel energie in die vereniging te steken ....
Maar als je dan weer zo'n beurs hebt meegemaakt, besef je des te meer WAAROM we toch steeds blijven komen, toch steeds onze vrije tijd in deze groep te steken .. en waarom we ook maar steeds weer zo'n nieuwe beestjes in huis halen ookal hadden we gezeg dat we gingen afbouwen :s

Ieder van onze crew verdient een pluim!! en zeker ook aan de nieuwe medewerkers die erbij waren, hopelijk vonden jllie onze ploeg even leuk als dat wij ze vinden en wie weet zien we jullie wel vaker
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten