frettendagen LIMBURG

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » do aug 21, 2003 11:52 pm

Hoi chuckie, ik ben navraag gaan doen, en als je wil geef ik je de foonnummers van de gerant, die de feestzaal uitbaat. De zal zou 10.000 bfr kosten, nee nog nie panikeren ;)de drank zou dan ongeveer 50 ct in aankoop zijn, en de verkoop bv 1 euro, dus dat is zuiver voor de ark, dan vragen jullie bv 1, 2, 3 euro inkom, dus de zaal zou rap terug verdiend zijn. Als je interesse hebt, laat het me dan weten dan doe ik een juiste navraag, groetjes hup

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » za sep 06, 2003 6:10 pm

Hoi Hup, fijn dat je ons wil helpen. Sorry voor het late antwoord. Best dat je me voor dergelijke zaken even zelf belt. 0495/28.63.28 Alvast bedankt.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » wo sep 10, 2003 10:36 pm

Hoi Chucie, ik zal eerst de juiste informatie gaan opvragen, want er zijn nieuwe geranten voor de zaal. Die gaat volgende week terug open. Als ik alle dingen heb, dan bel ik je op, voor de informatie, goed?
PS nog 3 weken en ik kan billie laten castreren, JOEPIE!!! Kruimel is thans ook een manneke, maar die ruikt zo goed als niets, maar Billie is een wandelende vuilnisbelt haha. Nu mag het stoppen zunne, als ik een plasje moet opvegen als hij los is, dan is het echt adem inhouden en mouw voor je neus, zo erg is het! Tot gauw (via foon) hup


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten