ons roxy is mama!!!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 09, 2012 2:11 pm

ons kleine roxy is dus effectief aan het bevallen nu.
er zijn al 3 klein pieperkes en 1tje onderweg :rol:
sederd een dag of 2 was ze echt aan het bibberen,maar eenmaal op schoot verdween dat al vlug
ik dacht nog dat ze het wel kon uitleggen om op de schoot te geraken ......
deze morgen probeerde ze mij te bijten (gelukig in mijn trui) toen ik haar (poep)bakje wou schoonmaken
na het uitkuisen nam ik haar ff op schoot maar het bibberen stopte niet.ik dacht dat ze wat koud had want de verwarming stond niet op.ze is terug in haar kooitje gegaan in haar rol (met warme wol in )
ik hoorde iets en ging naar de kooi zien,ik zag dat ze naast haar rol lang en lag te bibberen.ik dacht er net aan om toch de dierenartd te bellen tot ik zag dat ze aan het bevallen was
hopelijk gaat alles goed,want al bij al ben ik een beginnende fret eigenaar he

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 09, 2012 2:45 pm

5 is er en 6 onderweg .....

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 09, 2012 3:36 pm

nummer 8 is er en nr 9 (denk ik) onderweg :s
mijn heer mijn god hoe gaat ons roxytje dit moeten aanpakken???
ik heb zo met haar te doen en ik kan haar niet helpen :(

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor a3ke » vr mar 09, 2012 3:40 pm

natuur zijn gang laten gaan

zelfs al is dat sevens gruwelijk ...

(innerlijk een zeer grote zucht dat je dus gewoon een zwangere moer hebt meegekregen hoogstwaarschijnlijk met inteelt)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » vr mar 09, 2012 4:46 pm

ik ben mijn tel kwijt geraakt ondertussen
ze heeft haar jongen weggestoken en ligt erbij,iedereen onder de fleeskes
ik denk dat de bevalling gdaan is nu ,ik kan niets meer zien he
ik dacht dat ik er 10 of 11 geteld heb :shock:
ik zie haar nog wroeten onder het deken maar weet niet of ze bezig is met de kleintjes of zelf nog aan het bevallen is
ik laat haar gerust.ik mocht haar tijdens de bevalling wel aaien over haar kopje en haar buikje :rol:
baasje sarina (mijn dochter van 19) zal sebiet niet weten wat ze ziet hahaha
eigenlijk weten wij (nog )niet genoeg al van fretjes om nu al met een nest te zitten vind ik zelf
maar ja,het is nu zo...... ik beloof plechtig dat ik mijn uiterste best ga doen voor die klein mormeltjes en hun mamatje
ik hoop dat alles goed komt...... wat denken jullie...als ik haar gerust laat tot na het weekend en dan alles eens rustig bekijken... is da goed?? die lakentjes hangen vol bloedplekken maar ik wil hen nu niet storen om die weg te nemen (mag ook niet denk ik)en wanneer moet ik eens naar de dierenarts daarmee? en wat kost dat? en die spuitjes,wanneer en hoeveel is de prijs daarvan? pfff nu zit ik direkt met een hoop andere vragen he.ik denk niet dat die vorige eigenaars wisten dat z zwanger was ....... hoop ik

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 09, 2012 5:26 pm

Hallo, als je wil kan je altijd bellen, ik geef je ons nummer dadelijk in PB ...

Als Roxy er teveel heeft (hoe groot of zwaar is ze zelf en enig idee van haar leeftijd?) kan ik eventueel altijd proberen of enkele pupjes hier terecht zouden kunnen. Ik heb een schijnzwangere (lijkt er toch sterk op = nog steeds niet bevallen) mama die wél met melk zit.

Over vaccinaties, chippen en dergelijke geven we je wel verdere uitleg als de tijd rijp is, wacht nog maar even af ! ;)

En inteelt, zeg kom, dat beestje moet geholpen nu. Om het even welk dier in de natuur gaat ook niet vóór het paren met een soortgenoot vragen of ie met z'n mama of dochter te doen heeft, hoor. Als er genetisch niks fout is met mama en papa-fret, moet dat niet eens problemen geven ... het is en blijft een "menselijk" begrip, hé, inteelt ...

Nummers volgen!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 09, 2012 5:34 pm

Heb je geen warmwaterkruik ofzo in huis? Leg die anders tegen haar rugje (achter de dekentjes waar zij in ligt), ze zal idd kou hebben van de inspanning. Maak het water wel niet te warm, draai er desnoods een handdoek rond het eerste uur en leg het er pas zo tegen als het afkoelt. Het mag ook niet te warm worden want dan stapt ze het af en dat is met zoveel kleintjes geen sinecure!

Probeer ook nog bij een Da of apotheker te geraken vandaag en haal wat (of bestel voor morgen) Convalescense Support Diet van Royal Canin (zakjes van 50gr poeder) Bestel zo maar een doos, komt rond de 27€. Zowel mama als pups kunnen dat goed gebruiken in de toekomst.

Als je nu niet dadelijk iets kan vinden, vraag dan aan je dochter om even naar een Delhaize te gaan, daar verkopen ze Lactose-vrije melk. Kartonnetjes van 0.5l. beetke lauw maken en mama af en toe (3x daags) wat geven, ze moet melk genoeg krijgen. Als het haar eerste keer is zou dat anders wel eens voor problemen kunnen zorgen.

Goh, er zijn zoveel dingen die je kan doen of best doet, maar om er nu op te komen als ik er niet zelf voor sta ... ;) ;) De nummer staat in PB, hé!

Van waar ben je ergens?
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor jeanine » vr mar 09, 2012 5:39 pm

Naar wat ik gelezen heb kan je best van de jongen afblijven. De eerste 2 weken zijn voor het moertje en de pups belangrijk om met rust te laten, pups niet oppakken. Je kan binnen enkele dagen proberen als ze het je toelaat om wat verse dekentjes in de kooi te leggen. Mocht je zien dat ze pups buiten het nest gooit, laat haar dit doen. Moeder natuur weet wat best is, een jong dat weinig kans maakt zal zo er voor zorgen dat de sterkeren het overleven. Dode pups kan je proberen wegnemen.Hou je moertje wel in het oog dat ze niet blijft bloeden, zo ja dan toch de da verwittigen. Zo een groot nestje voor Roxy :shock: Vraag je da om Convalence van Royal Canin( Waltham) om je moertje bij te voeden, ze zal dit heel hard nodig hebben. Na 8 weken zorg dragen voor de pups zien de moertjes er graatmager uit. :( Tijdens het geven van het papje lukt het misschien ook beter om de pups te zien en weg te nemen wat weg moet, ook het poepbakje uitkuisen zal gemakkelijker zijn als ze afgeleid wordt. Hou de pups goed warm tijdens het verschonen van de dekentjes en zet je moertje er direct weer bij.. Zorg dat Roxy niet met de pups naar verdiepingen of hangmatjes kan, ze zou ze daar durven naar toe brengen met vallen als gevolg.
Da is niet nodig als alles goed blijft gaan. Tussen zes en acht weken dacht ik zijn ze klaar voor een eerste inenting en 3 weken later de tweede.
Succes en toch vind ik het schandalig dat men je daar mee opgescheept heeft bij de verkoop.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 09, 2012 5:46 pm

Je kan de pups wel geen 14 dagen in dezelfde doeken of dekentjes laten liggen, hoor, dat ga je allemaal (moeder incluis) lopen van de stank! ;)

Als Roxy je vertrouwt geef je haar nu best de eerste dagen regelmatig een papje en "piep" je eens binnen bij de kleintjes, als alles naar wens loopt kan je dan zondag of maandag mss alles wat verversen. Hou er idd rekening mee dat er pups kunnen sterven en moest Roxy hen willen opeten, laat haar bezig, voor haar is dat echt krachtvoer, hoe gruwelijk het ook lijkt.

Jeanine, mijn mama's hier zijn na het eerste jaar (toen ik er zelf nog niet veel van wist) nooit meer graatmager uit die zwangerschappen gekomen, hoor, integendeel!! :rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor jeanine » vr mar 09, 2012 5:57 pm

Margiet, ik kan enkel meespreken van Dai en Carine haar moertjes gezien te hebben. Vorig jaar zag het moeke er niet uit, ze was voordien al geen dikkertje maar ondanks de zakjes Waltham zag ik haar ribbetjes. Ook bij Carine zag Twister er magertjes uit na de bevalling en het groot brengen. Eigenlijk heb ik compassie met die jonge moedertjes. :(
Wat ik bedoelde was niet van de dekentjes niet te verschonen gedurende 2 weken maar de pups niet oppakken.
Maar nu jij hier ook bent denk ik dat je beter raad kan geven ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » vr mar 09, 2012 6:40 pm

Weet ik wel, hoor, dat je dat niet bedoelde ivm die dekentjes, ik zei het maar voor de zekerheid, iemand die nog nooit met pups gezeten heeft en dan onverwachts zo 'n nest cadeau krijgt, zou voor minder niet meer weten wat doen, denk ik!! ;-)

Nee, is waar, die mama's zien af maar vorig jaar en zelfs al het jaar daarvoor, kwamen er heel wat mama's hier dikker uit het "kraambed"!! Beetje veel extra's gegeven, denk ik, 't is aan hun "pups" nu ook te zien!! :p
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 10, 2012 7:37 am

ons prutsemieke is er dus vanaf gekomen met een nest van 12 jongen waarvan 1tje het niet overleeft heeft !!!!!!!!!!!
ik heb gisteren nergens meer aangekomen of weg genomen.alleen had ik wat schrik dat die kleintje zouden verstikken in dat dekentje
dat zijn zo stukken van een badstof onderlaken ....weet je wat ik bedoel?? dat is lekker zacht,niet te groot maar ook groot genoeg.
normaal gezien ligt dat gewoon onderaan in haar kooitje maar slaapt ze daar nooit in....ze heeft een groot en een kleiner hangmatje en een rol (met wol in) waar ze normaal in slaapt
dus dat was allemaal niet echt voorzien.... ik heb gisteren een oude handdoek in reepjes van 5-6 cm gesneden en er dat langs de zijkanten bijgelegd
zo had ze iets properder om een nestje mee te maken.
ik ben vandaag en morgen in brugge voor het verjaardagsfeestje van mijn stiefzoontje,die wordt vandaag 6 jaar,en er komen een kleutertje of 6 spelen :roll: dat ook nog..... pfffff
maar mijn dochter en haar vriend zijn thuis en die zullen fretjesitten he :lol:
we smsen en bellen alles door he.ik vind het heel vervelend dat ik nu niet thuis kan zijn maar ik kan die kindjes hier ook niet teleur stellen
ze gaat vandaag waarschijnelijk hier ook een account aanmaken dat ze ook eens alles kan doorlezen en als ze vragen heeft....
roxy zit eigenlijk niet in een echte frettenkooi maar een grote papegaaienkooi.....voor haar alleen is dat ongeveer hetzelfde denk ik ....maar nu er dat hele nest inzit........
ik heb al zitten denken hoe ik het zou kunnen oplossen.ik kan geen grote kooi kopen,want het is allemaal maar tijdelijk dat ze met zoveel zijn,en die kan hier ook amper staan...
ik zou iets moeten vinden waar ze wat plaats hebben als ze wat groter worden he,nu is dat nog geen probleem,maar dat zal niet lang duren he
ik zal hier en daar eens rondvragen als er iemand een grote kooi staan heeft die ik kan gebruiken voor die tijd.... of anders een stuk van de kamer proberen af te zetten . en ik denk dat dat nog het beste van al zou zijn
ik zal mijn dochter in ieder geval naar de apotheek sturen vandaag.morgenavond ben ik terug thuis dan ga ik alle dekentjes eruit halen,want das een vies ,vuil boeltje nu.ik ga haar ook zeggen dat ze die hangmatjes er moet uithalen
ik ga haar straks ff bellen en dan breng ik jullie terug op de hoogte
ik moet jullie allemaal heel erg bedanken voor alle hulp ,ik zou niet weten hoe ik het zou moeten klaarspelen zonder jullie :bow:

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » za mar 10, 2012 8:08 am

van waar ben je?

groetjes

weena
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor jeanine » za mar 10, 2012 8:44 am

Nu de eerste dagen blijven de jongen wel in het nest. Eenmaal ze weg kruipen kan je best maatregelen nemen dat ze niet door de tralies door kunnen. Eventueel met karton of zoiets aan de tralies een hogere zijkant maken. Ook zorgen voor kleine kartonnen dozen waar je een kant van afknipt en die moet dienen als wc zonder instap voor de pups. Als er iets is dat zal stinken zijn het wel de uitwerpselen van pups xp. Voorzie maar minimum 2 dozen per dag ;) Als dekentjes liefst niets met lussen gebruiken zoals badstof, de nageltjes kunnen daar in haperen ook van Roxy. Beter oude t- shirts of zo geven.
Voor Roxy is de bevalling blijkbaar vlot verlopen :domhoog: Om de pups zou ik mij niet te veel zorgen maken, dat doet Roxy vast goed. ;)
Afbeelding

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 10, 2012 11:52 am

hallo
weena ik ben van aalst.
mijn dochter is deze morgen naar de apotheek die Convalence van Royal Canin geweest om te bestellen maar die zou er maar maandag middag rond 16uur zijn
ondertussen heeft ze die loctose vrije melk gaan halen .ze heeft dit in een tweede drinkbusje gedaan.dus eentje met water en 1tje met die melk
water wil ze niet drinken maar die melk blijkbaar wel.ze wil niet eten van haar eetbakje maar wel als je haar de korreltjes geeft.......
ze is heel mager natuurlijk.ik ben al blij dat ze toch die melk wil drinken...maar ze moet eten ook he
verder heeft ze haar draai gevonden om hoe ze haar het best kan neerleggen,want gisteren was het nog een echte ravage....het beestje wist niet waar ze haar pootjes kon zetten of hoe ze haar kon neerleggen zonder die mormeltjes uit het oog te verliezen.ze liggen nu blijkbaar allemaal mooi te slapen en haar rust wordt gerespecteerd :) ze heeft dit dubbel en dik verdiend vind ik
morgen middag ga ik terug naar huis .en we gaan dan samen eens kijken hoe we die dekentjes verversen.en ondertussen ff zien waar we ze een nieuw verblijfje kunnen crieeren.....

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » za mar 10, 2012 12:40 pm

Probeer anders eens pap te maken voor de mama, ik maak dit voor pups of zieke fretsels die te weinig eten en meestal is dit wel een succes...

Voor de pap gebruik ik:

- Brokken, een kopje ongeveer (hun gewone brokken die ze normaal eten)
- Kippenhartjes een stuk of 10 maar mag ook meer (kan je in de Delhaize meestal wel vinden)
- Waltham, een koffielepel of 2 (maar omdat je het nog niet hebt kan je nu zonder maken)
- Ferretone, ongeveer een koffielepel ook (hoeft er niet elke keer bij)
- Een eidooier (hoeft ook niet elke keer erbij)

De brokjes week ik tot ze goed plat zijn in heet water (goed onderzetten) daarna de kippenhartjes (rauw), waltham, ferretone en eidooier erbij en goed platmixen tot een glad papje (ik gebruik een hakpot die bij de mixer zat om uien te hakken of babyvoeding te maken maar in een blender of keukenrobot moet het ook wel lukken :) )
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

snoesje53
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr feb 17, 2012 12:11 pm
Locatie: aalst

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor snoesje53 » za mar 10, 2012 9:06 pm

weena komt morgen tot bij mij,om eens te kijken en met een kooi die ik mag gebruiken van haar
ze woont blijkbaar op een paar kilometer van mij :rol:
deze middag was nog alles dik in orde met moedertje en haar kweekje
ze heeft wat melk gedronken en slaapt .
ik zal toch blij zijn alsik morgenmiddag terug thuis ben.
groetjes en tot morgen :)

Sylvie84
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: vr sep 23, 2011 2:03 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Sylvie84 » za mar 10, 2012 10:38 pm

Wat een verhaal zeg. In plaats van één fretje heb je er ineens 12! :shock: Moest ik kunnen helpen, ik werk in Aalst en kan misschien eens langs komen, maar ik denk dat ik er ook maar bij zou staan te kijken. Stom van die mensen dat ze het allemaal zomaar hebben laten gebeuren, maar je mag er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn met die beestjes moesten ze daar nog zitten :(
Veel succes met de pups en verzorg dat moedertje maar goed!

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » zo mar 11, 2012 9:00 am

ik breng straks het onderste deel van onze ouder ferplast ferretower.
hij is helemaal ontsmet en gereinigd.
de bodem heeft een rand van 15 cm hoog, dus redelijk puppy safe denk ik. (hoop ik)

maar hoe of wanneer je mama en puppy's best verhuisd naar haar nieuwe villa, heb ik geen flauw idee van.
eerst oude gebruikte dekentjes van haar en de pups in de kooi leggen dat die haar geur een beetje opneemt of zo??????
geen idee.....

:bow: hulp voor kassa 4... :bow:
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Peewee » zo mar 11, 2012 10:36 am

Had ik er weer overgelezen zeg! :roll:

Ik ben ook van Aalst, en ik heb nog waltham liggen!

Btw van waar in aalst ongeveer? ;) mss kan ik het vandaag ff komen binnensteken dan moet ze toch ni meer wachten tot morgen
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » zo mar 11, 2012 2:12 pm

Weena mercikes voor het sms-je, oplader kapot dus antwoorden was probleem!! xp

Verhuizen (groter zetten) van mama met pups zou ik echt nu wel nog niet doen, hoor. Niets is nu zo belangrijk voor die kleintjes als de warmte en het eten van mama en al zien het er kleine broze wormpjes uit in het begin, vanaf dag 1 "stappen" ze het af als je even niet oplet. Mama fret kan er ook nooit 11 gelijk in de gaten houden, dus er zullen er al snel een paar van haar verwijderd liggen. Van mama weg betekent afkoeling, kou, onderkoeling met alle gevolgen vandien als je niet rap bent en voor je het weet sukkelen ze ergens achterin en vind je hen dood terug.

Die eerste week, mss zelfs 2 weken vermits het zo 'n groot nest is en de pups uiteraard kleiner zullen uitvallen, zou ik ze lekker gezellig kort bij elkaar laten liggen, de mama is die omgeving ook al een tijdje gewend en zal nu echt niet staan te wachten op een verhuis. Tegen dat ze een kleine 2 weken zijn kan je hen dan veel makkelijker met idd enkele dekentjes van dat moment, verzetten naar een grotere kooi, dan zal de moer zelf ook veel minder stressen dan dat ze nu zou doen. Nu gaat ze in paniek schieten als je haar bende zomaar verleggen gaat en wie weet hoe ze dan reageert.

Enfin, ik zou ze dus niet dadelijk verleggen gaan maar toch al heel tof dat je "grotere" vooruitzichten hebt, hé!! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » zo mar 11, 2012 4:15 pm

Weena mercikes voor het sms-je, oplader kapot dus antwoorden was probleem!! xp
xd Koop u eens ne goeie gsm... xd

Da dacht ik ook hoor. Ma vanavond komt nu goed uit om de kooi af te zetten.
Zo is dat al 1 probleemken van de baan.

Bedankt margiet, en by the way: bij ons minnie nog steeds niks te zien... Pff.
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Margiet » zo mar 11, 2012 7:51 pm

xd Koop u eens ne goeie gsm... xd
Eerst ne goeie Lotto als 't zou kunnen ... :bow:

Minnie is nog ruim op tijd hoor, Weena, 't is hare eerste Lente nog maar, hé!! ;)

(Ongeduldige baasjes, tsss ... :roll: )

:rol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jamjam
Berichten: 0
Lid geworden op: di jan 10, 2012 11:13 am
Locatie: Mariakerke (Gent)

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor Jamjam » zo mar 11, 2012 9:06 pm

Eerst en vooral, geniet tussen de zorgen door van de kleintjes! (Hopelijk kan je - als ze wat groter zijn- enkele foto's trekken :)

Ik lees hier ergens dat je bij de apotheker die 'Convalescense Support Diet van Royal Canin 'kan kopen voor een 27€. Nu ik koop die zelf ook voor een van mijn fretten (die eet dat dagelijks om zijn gewicht op piel te houden)
Ik koop die via het internet, maar er bestaat ook een winkel van (in Nederland). Ik ben hier heel tevreden van en het is ook een heel snelle levering. Plus dat ik voor een doos 'Convalescense Support Diet van Royal Canin' een 22€. (Als je aan een bepaald bedrag komt, betaal je geen verzendkosten, wat wel handig is, want ik koop daar allerlei dingen voor mijn fretsels!

Dit is de links van de internetwinkel:
http://www.fretten.nl/

En dit is de rechtstreekse link voor die Convalescense Support Diet van Royal Canin:
http://www.fretten.nl/index.php?main_pa ... cts_id=370

Ik zou het je gewoon eens laten weten, voor als je door je nu bestelde voorraad heen bent.

Groetjes
Groetjes van ons allemaal

Flobbe (fretseltje)
Casper,Devil, Diablo, Figaro & Goulash (poezen)
Ravioli & Spirelli (konijntjes)
Scruffy (Cavia)

Gebruikersavatar
weena
Donateur
Donateur
Berichten: 37
Lid geworden op: do jun 10, 2004 2:26 pm

Re: ons roxy is mama!!!!

Berichtdoor weena » zo mar 11, 2012 10:21 pm

Ongeduldige baasjes, tsss ... :roll: )
:rol:
'k weet het, foei voor mezelf.

Voila, ondertussen is de kooi afgeleverd.
Ben ook benieuwd om de puppys te zien. Mama is een wildkeurtje en op de foto te zien was de papa verdorie iets speciaal hoor.
Dus.... Fototjes, hoe meer hoe liever. (leg de server wel ni plat, lol)

Heel veel succes verder en als er vragen zijn. Aarzel niet he.
Ma da komt dik in orde.

Groetjes

Weena
Knuffel van Queenie, Mickey, Minnie, Pooh en Belle!
Nala, Balou,Bamby, Junior, Joy en Dora van achter de regenboogbrug!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten