zaalzoektocht

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » do apr 29, 2004 7:48 pm

Hoikes, tis hup hier, ik heb vandaag weer een afspraak met iemand, over verhuur van een zaal, voor frettenspeeldagen in Limburg. Ik heb prints gemaakt van jullie foto's van een speelnamiddag, zodat ze kunnen zien hoe het eruit ziet. Ik ben jammer genoeg de mail kwijt, over het bedrag en systeem wat jullie zoeken, slik, kweet het nog ongeveer. Kunnen jullie me het eventueel privé even doormailen (hup@emails.be)?
Zondag kan ik waarschijnlijk niet komen, mijn oudste zoontje doet zijn eerste communie !@#$ !@#$ !@#$ !@#$ , misschien dat ik er een uurtje tussen uit kan .... :? Groetjes hup

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo mei 05, 2004 11:29 am

Het was tof je alsnog even op onze frettendag te zien, sorry dat ik eigenlijk zo weinig tijd voor je vrijmaakte. Ik hoop dat je het begrijpt. Tja, die zaal, dat zal toch een probleem blijven, laat het me zo snel mogelijk weten als je wat vindt.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo mei 05, 2004 11:34 am

Een zaal met aparte ingang (niet eerst door een rokerig cafeeke). ± 300m² groot. Te huur voor een aanvaardbaar bedrag (laat ons maar weten hoeveel) en vrij op 1 zondag in Januari, maart, juni, september van 13u tot 18.30u.
De zaal moet toch een klein beetje klasse uitstralen (geen bouwval)

't is geen kwestie van moeilijk doen hoor, maar ja, als g' iets doet, doet g' 'et beter ineens goed ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

*zaal limburg

Berichtdoor *zaal limburg » vr mei 07, 2004 9:29 pm

hoi chuckie, niks sorry, begrijp je verantwoordelijkheden enz, ga volgende week in onderhandeling, met die man , de uitbater, het is een mooie zaal, die in 2 kan gedaan worden, er is een voetbalveld en ruime parking, en groen voor een wandeling voor de fretjes, het is op 1.5 km van de autosnelweg afgelegen. Als die man het interesseert, dan ben ik er zeker van dat het maandelijks kan gebeuren, of 2 of 3 maandelijks, soit, eerst dat gesprek afwachten, ik neem alvast chris (mijn man) mee, die is beter in onderhandelen ;) wil je nog eens de afspraken doormailen, die je in met de andere zalen hebt, dan heb ik een beter richtpunt, en ja, doodjammer dat mijn schatjes die prachtige speeltuin niet in mochten, maar ik begrijp het, alleen, begrijp ik de da niet, waaraan je ze toch toevertrouwd, en overtuigd bent, dat ze de juiste spuiten krijgt, groetjes, hup, billie en kruimel

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » ma mei 10, 2004 12:17 am

We betalen in Elewijt 12,5 € als ze de verwarming opzetten, anders niets. Alles van drank en eten is wel voor de zaaluitbater. Moest er een ander voorstel uit de bus komen dan zijn we altijd bereid om daarover te praten.

Veel onderhandelplezier
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

*bob de bouwer

Berichtdoor *bob de bouwer » di jun 22, 2004 3:56 pm

En is het gelukt voor de zaal in Limburg, want wij hebben zelf ook 3 fretten en Elewijt is iets te ver om te gaan

ferrets4fun
Berichten: 161
Lid geworden op: di mei 04, 2004 10:43 am
Contacteer:

Berichtdoor ferrets4fun » di jun 22, 2004 11:19 pm

ik weet een gratis zaaltje hier in boskoop :) als er aangetoond kan worden dat jullie 100 man uitnodigen zijn jullie gratis van harte welkom..
Groetjes Annemieke en Pascal
De fretjes Beesie, Bino, Bandit en Baloe
De sneeuwpoes Bouli
De kittens Boef en Beer
Ferrets4Fun Site
Ferrets4Fun Forum


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten