Prooi kopen

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Prooi kopen

Berichtdoor Kimster » ma jul 23, 2012 9:05 pm

Ik vroeg mij af waar je het best/goedkoopst prooi kan kopen in de regio Gent? Ik ben al wat links met verdeelpunten af gegaan maar waar vind je nu het goedkoopst muizen en dergelijke en aan een degelijke kwaliteit? Is 18 euro voor een kg muizen een goede prijs? Want als je dat objectief bekijkt is dat de prijs van een steak voor mensen of zoiets, nuja niet dat een goede frettensteak niets mag kosten :lol: maar als het voordeliger kan dan hoor ik het graag.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Re: Prooi kopen

Berichtdoor nielsvl » di jul 24, 2012 9:49 am

Hoor eens bij Hihanska in Ledeberg, zijn vriendelijke mensen... Die gaan u zeker kunnen helpen...

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: Prooi kopen

Berichtdoor Kimster » di jul 24, 2012 6:06 pm

Hoor eens bij Hihanska in Ledeberg, zijn vriendelijke mensen... Die gaan u zeker kunnen helpen...
Merci,

ga ze morgen eens contacteren. Ledeberg is ook nog vlakbij.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Prooi kopen

Berichtdoor jeanine » di jul 24, 2012 7:04 pm

Kimster, muis geven is zeker niet goedkoper dan mensenvlees ;)
Ik kocht prooidieren in Zelzate bij het loze vissertje, van dezelfde leverancier als in Ledeberg. Het verschil is dat je daar niet per kilo moet kopen zonder te weten of ze het lusten. Koop geen pinkies, nestjongen, dat is verschrikkelijk duur. Je kan wel kiezen tussen volwassen muizen of jonge muisjes. Meestal beginnen ze niet met volwassen muis te eten. Wissel ook af met gevogelte prooidieren. ;)
Afbeelding

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: Prooi kopen

Berichtdoor Kimster » do aug 09, 2012 5:06 pm

We zijn nu al even verder maar Hihanska is niet te bereiken. Ik heb ze al verschillende malen proberen bellen en eens langs gereden maar er is geen teken van leven op wat uilen na dan die je van op straat ziet in hun tuin. Ik vermoed dat ze op (lang) verlof zijn. In de Tom & Co ben ik wel aan kuikens geraakt, aan muizen kunnen ze momenteel niet geraken.
Ik zit er nu al even aan te denken om zelf muizen te kweken, veeltepelmuizen om precies te zijn.

Saantje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jun 17, 2011 3:20 pm
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Prooi kopen

Berichtdoor Saantje » do aug 09, 2012 5:25 pm

Lupa dierenvoeding :bow:
Afbeelding

Kimster
Berichten: 0
Lid geworden op: zo apr 29, 2012 2:52 pm
Locatie: Gent

Re: Prooi kopen

Berichtdoor Kimster » do aug 09, 2012 6:04 pm

Lupa dierenvoeding :bow:
Gratis levering vanaf 125 euro. Dat is precies wel wat veel vlees voor mijn 3 fretten :D Jammer genoeg is onze vriezer ook niet zo reusachtig. Ze hebben precies wel een goed assortiment.

Mocht je eens voor ons bij willen bestellen? :bow:

Saantje
Berichten: 0
Lid geworden op: vr jun 17, 2011 3:20 pm
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Prooi kopen

Berichtdoor Saantje » ma aug 13, 2012 10:03 pm

Lupa dierenvoeding :bow:
Gratis levering vanaf 125 euro. Dat is precies wel wat veel vlees voor mijn 3 fretten :D Jammer genoeg is onze vriezer ook niet zo reusachtig. Ze hebben precies wel een goed assortiment.

Mocht je eens voor ons bij willen bestellen? :bow:
Ja, je kan je bestelling maken op de website en doorgeven. Als het onder de 125 valt dan zet je erbij "groepsbestelling Shana Vleminckx"
Ik bestel deze week nog, ik neem ook andere groepsbestellingen hier en dan schrijf je het bedrag dat je moet rechtstreeks naar LUPA DIERVOEDING over.
Je zal ze die zelfde dag wel moeten komen ophalen ivm plaats die hier ingenomen is in de diepvries van mijn honden en fretten (beide krijgen enkel vers).
Afbeelding


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten