hongerstaking?

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hongerstaking?

Berichtdoor jeanine » ma feb 25, 2013 8:31 am

Waltham is een speciaal ontwikkelde dieetvoeding om zieke of oude dieren aan te sterken. Niet verwonderlijk dat ze bijgekomen is. Ze kan dus tegen een stootje nu, blijven proberen Jonalien en niet te vlug toegeven. Ze mag best even honger hebben als het gewicht ok is ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: hongerstaking?

Berichtdoor Margiet » ma feb 25, 2013 3:53 pm

Lilly'tje weet dat Baasje toch alles geeft wat ze graag heeft ... :rol:

Ach, de kleine meid heeft al genoeg doorgemaakt, hé Chris, ik begrijp je volkomen ;)

Ons Moke is een huttepetut, die weet ook dat ze méér gedaan krijgt dan de meeste andere fretsels ... profiteurkes, allemaal! xp
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: hongerstaking?

Berichtdoor jeanine » ma feb 25, 2013 5:18 pm

Ik denk dat ik Lilly ook wel een streepje voor zou geven ;) Met zieke fretjes ben ik soepeler dan met een gezonde fret, als ze het echt nog nodig hebben krijgen ze het. Ik probeer wel van hun weer op de normale voeding te krijgen.
Afbeelding


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten