Voeding

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » di dec 04, 2007 11:07 am

Ik had eens een vraagje, kan mss wel een domme vraag zijn maar allez. Ik had dus een bestelling gedaan bij casper en ze hebben mij een zak (2k) hills adult geleverd ipv kitten.

Ze hebben mij het bedrag van die kitten teruggestort en diene verkeerde zak mag ik houden.
Normaal meng ik dus TF met Hills Kitten, maar aangezien ik nu diene andere zak liggen heb. Wat denken jullie dervan, zou ik dit mogen doen of zou die 2kg adult op een totaal van 9,5 kg toch niet gezond zijn voor mijn frettekindje?
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di dec 04, 2007 2:12 pm

Maranweke, vergelijk de samenstelling eens.
Het zal wel niet de beste voeding zijn maar als je dit maar éénmalig met de goede voeding mengt denk ik niet dat je fret er schade van kan ondervinden.
Mogelijks eet hij er meer van doordat er minder geschikte voedingsmiddelen zullen inzitten.
Koop misschien ook nog een zak kitten erbij om verder te mengen, je zal er dan wel iets langer overdoen voor alles op is.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo dec 05, 2007 10:24 am

Da zou inderdaad een goeie oplossing zijn van nog nen zak kitten bij te kopen en dan zo te mengen, dan heeft hij echt weinig van diene adult binnen. Kzou mijn venteke niks verkeerd willen geven ze.

Kga dan nog een zakske kitten ook gaan bijkopen als zijn andere mengeling op is.

Mercikes voor de reactie :)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten