Dinsdagavondtractatie

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Dinsdagavondtractatie

Berichtdoor Angelke » do okt 14, 2010 2:44 pm

Dinsdagavond toen ik terug kwam van Kortrijk had ik voor de fretjes een zeer lekkere tractatie bij.
Kwartel !!! Die met veel smaak opgegeten werd!! Er zijn ook enkele foto's van dankzij mijn vriend.
De fotos zijn niet erg scherp wegens met Iphone getrokken

De kwartel in stukjes gekapt
Afbeelding

Hooli die uit de hand neemt
Afbeelding

Eros ook stukje eten
Afbeelding
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: Dinsdagavondtractatie

Berichtdoor Raven » do okt 14, 2010 3:49 pm

Hier eten ze dat op zeer regelmatige basis... (iedere dag) daar ik dit mee maal (eigen barf). De gekapte kwartel (alleen de sappige) op regelmatige basis gevoed inde week of in mix met andere vleessoorten.
Word hier als redelijk lekker aanzien :domhoog:
Lekker gezond. ;)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Dinsdagavondtractatie

Berichtdoor jeanine » do okt 14, 2010 3:58 pm

Mijn oude madammetjes zouden er een moord voor gedaan hebben. De jongere generatie liet dit gewoon liggen :( Ik lust dat eigenlijk ook wel graag :domhoog:
Afbeelding

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Re: Dinsdagavondtractatie

Berichtdoor Angelke » do okt 14, 2010 4:17 pm

Jah ik had er twee mee en 1 piepkuiken (waren achter vlees gegaan in menen voor zijn ouders ) voor7€45 Als hun vlees hier bijna op is zal ik nog eens gaan met een frigobox en droog ijs. Huier kost een kwartel 5€ voor 1 ginds is dat de prijs voor twee... Ook konijnen ginds
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten