Info gevraagd ivm aanschaf pupje

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
JVR
Berichten: 0
Lid geworden op: ma aug 08, 2011 8:23 pm

Info gevraagd ivm aanschaf pupje

Berichtdoor JVR » di mar 27, 2012 9:52 pm

Wij hebben besloten om een fretje in huis bij te nemen :rol:

Zelf hebben we al een gecastreerde wildkleur ram van 9 maand oud.
Wat zou het beste zijn als maatje voor hem een moer of een ram ?
Onze voorkeur gaat uit naar een ram maar wat zou het beste zijn voor hun ?
Graag zouden we een speciaal kleurtje willen, maar wat zijn de vraag prijzen hiervan ?
Ook moet het pupje gevaccineerd worden en denk nu verplicht gechipt.
We zouden echt eentje willen dat van bij echte kenners komt en daarom dat ik dan hier om jullie advies vraag.

Alvast bedankt voor alle info. :)

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Info gevraagd ivm aanschaf pupje

Berichtdoor jeanine » di mar 27, 2012 10:35 pm

Het beste is je fretje zelf de keus laten maken, die moet trouwens de kooi delen met de nieuwe. Je fretje zal geen rekening houden met je voorkeur. Kostprijzen zijn meestal kleur en kweker afhankelijk. Bij een goede kweker zijn ze gechipt en in orde voor ze de deur uitmogen. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Info gevraagd ivm aanschaf pupje

Berichtdoor Margiet » di mar 27, 2012 11:05 pm

Voor zover ik weet, en ik wil echt niemand tegen de borst stuiten maar ik weet het anders echt niet, zijn alleen Vanessa (Daikiri) en ik hier (op het forum, hé) "kwekers" te noemen en ik denk dat we toch allebei mogen zeggen dat we weten wat we doen! ;-) Voor de "flauw gevallen" hier : op frettengebied weten wat we doen, hé, over de rest zal ik zwijgen!! xp

Vanessa heeft ook een site (vraag er eens naar) en ik zal je de mijne even doorsturen in PB, dan kan je eens rondneuzen bij ons allebei. ;)

In ieder geval : laat zoals Jeanine zegt je fret zelf kiezen welk vriendje hij zou willen, als je een gecastreerd (dus ook beetje "gemanierd" :rol: ) fretje hebt gaat die uitermate happy zijn als hij speelgenootjes ziet en dan kan jij meteen zien met welk spook hij het best opschieten kan. :domhoog:

Van hieruit vertrekken ze idd gevaccineerd, gechipt, geregistreerd, zindelijk, mét Eur. Paspoort, puppy-pakket en "puppy-braaf"! :p (En bij Vanessa ook dacht ik ;) )
Afbeelding

JVR
Berichten: 0
Lid geworden op: ma aug 08, 2011 8:23 pm

Re: Info gevraagd ivm aanschaf pupje

Berichtdoor JVR » wo mar 28, 2012 9:45 am

Aan beide bedankt al voor alle info! ;)

Ik hou je op de hoogte. Tot snel. :D

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Info gevraagd ivm aanschaf pupje

Berichtdoor daikiri » do mar 29, 2012 9:00 pm

jep alles erop en eraan..
mag altijd es komen kennis maken met de pups van vorige jaren... dan zie je wat je kan krijgen/verwachten..
momenteel moet ik het nog met mn oude site doen Daikirisferrets@come 2me.nl...binnenkort de vernieuwde versie..
gr dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 20 gasten