Type kooi geschikt?

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
begood
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 19, 2012 9:38 pm

Type kooi geschikt?

Berichtdoor begood » do apr 26, 2012 8:27 pm

Ik vroeg me af of de savic royal suite double ook geschikt is voor fretjes. Iemand ervaring ermee?
Zie afbeelding hieronder:
http://www.berriewoodwholesale.co.uk/us ... C-1359.jpg

JajaChu
Berichten: 0
Lid geworden op: di aug 23, 2011 8:21 am

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor JajaChu » do apr 26, 2012 9:24 pm

Deze kooi is kleiner dan de Ferret Nation, maar op zich zou ik niet weten waarom ze niet geschikt zou zijn voor fretten.
Ik zou ze in ieder geval stukken handiger vinden dan de Furet XL en andere kooien met kleine deuren...
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor jeanine » vr apr 27, 2012 8:37 am

Ben gebruiker van de XL, maar zou ook deze kooi zeker overwegen om het gebruiks gemak. Lijkt me zeer handig om te poetsen in elk geval. ;)
Afbeelding

begood
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 19, 2012 9:38 pm

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor begood » vr apr 27, 2012 2:13 pm

Als ik de afmetingen bekijk, dan scheelt het in grootte echt niet veel hoor! Dan zou ik voor dit type kooi gaan. Hoeveel fretjes kunnen daarin leven? Is het groot genoeg voor 2?

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor Margiet » vr apr 27, 2012 3:26 pm

Ik heb hier eens gekeken of ik dat goed gelezen had, dat groot genoeg voor 2 ... :rol:

Ik ga de mening van mijn fretten zelfs niet moeten vragen om volmondig "ja hoor"te antwoorden, zolang je hen natuurlijk ook dagelijks uit laat lopen en knuffelt, hé, dat hebben ze sowieso nodig! :domhoog:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor jeanine » vr apr 27, 2012 9:43 pm

Waar ik persoonlijk wel nog wat aan zou doen zijn die trapjes. Een rammetje blijft als eens haperen met zijn gevoelig deeltje aan tralies :euh:
Afbeelding

begood
Berichten: 0
Lid geworden op: do apr 19, 2012 9:38 pm

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor begood » za apr 28, 2012 9:51 am

Hoi,
ik ben er nog niet uit of ik voor vrouwtjes of mannetjes zou gaan. Ik wil dat alles hier klaarstaat en dat ik dan op mijn gemak achter 2 geschikte fretjes kan zoeken. Binnenkort als mijn vinger genezen is zou ik eens bij Daikiri langsgaan om eens van dichterbij kennis te maken met fretjes.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor jeanine » za apr 28, 2012 10:21 am

Dai is een gevaarlijk mens :rol: :rol: Mijn verliefdheid op fretten is daar ontstaan tijdens de frettenbabbel . Aan goede info zal je niet te kort komen en als alles goed gaat kan je binnenkort er ook kleine ukjes zien. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Type kooi geschikt?

Berichtdoor daikiri » za apr 28, 2012 9:45 pm

hahahah Jeanine !
je moet haar niet geloven hoor Sarah...lol
ja idd ze zijn vandaag geboren...
tot binnen kort
dai
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 50 gasten