mick voorstellen

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
lander*elyne
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 04, 2011 9:34 pm

mick voorstellen

Berichtdoor lander*elyne » ma jun 11, 2012 10:37 pm

hallo iedereen.
hierbij stel ik ons nieuwe kitten Mick voor.
schatje van een katje, maar nogal spuwerig naar Lilly en Miley, en omgekeerd ook!
nu weet ik wel dat van de eerste dag er geen goed contact kan zijn.
heeft er iemand tips en tricks hoe we deze beesjes kunnen doen opschieten.
we verhuizen vogende maand, zouden we ze dan niet beter kennis laten maken?
groeten lander

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: mick voorstellen

Berichtdoor jeanine » wo jun 13, 2012 8:11 am

Veel succes met het kittentje. Behalve alles rustig aan te laten verlopen kan ik je geen raad geven. Meestal zal de poes veiliger oorden opzoeken eenmaal ze groot genoeg is en lost zo zelf het probleem wel op. Of ze kunnen het met elkaar vinden . ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: mick voorstellen

Berichtdoor Margiet » wo jun 13, 2012 9:02 am

Hallo, succes met het poezenbeest! ;)

Katten en fretten laten opschieten ... is me ook nog niet gelukt moet ik zeggen, de katten kiezen gewoon veiligere oorden op bij de te drukke fretten.
Bij andere, iets kalmere fretten liggen ze hier gewoon vaak mee op de zetel te slapen tussen het frettengedoe door. Laat het katje maar zelf ontdekken wat en hoe en hou je
fretjes in 't begin ook extra in de gaten, sommigen "lusten" echt kat (en zeker kleine kat)!! Dat dat kleintje dat niet leuk gaat vinden is logisch dus als je dat ff vermijden kan, zal het zich nadien wel zelf oplossen, denk ik!

Maar, je stelt een kitten voor, zonder foto's ??????? Dat kan toch eigenlijk helemààl niet, hoor! :hammer:

:rol:
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten